יום רביעי, 31 ביולי 2024

Dermalogica Biolumin-C Night Restore

דרמלוג'יקה מציגה את Dermalogica Biolumin-C Night Restore – סרום ליילי המבוסס על קומפלקס ויטמין C ופרו-ויטמין D יציב במיוחד, הפועל בחריצות תוך כדי השינה לשיחזור הזוהר, הלחות וגוון העור עד הבוקר.


ויטמין C הינו נוגד חימצון שמומלץ בדרך כלל לשימוש בשעות היום בשל תכונות ההגנה שלו. השימוש במרכיב מפתח זה בשעות הלילה מציע יתרונות נוספים והוא ממקסם, למעשה, את תהליך התאוששות העור בלילה. שילובו עם קומפלקס פרו ויטמין D בפורמולה מקדמת את תהליך השיקום ושיחזור באמצעות עידוד התרבות התאים, סינתזת קולגן והתחדשות רקמות. כמו כן, הוא מזין את מחסום הלחות בכך שהוא עוזר למנוע אובדן לחות ושומר עליה.




סרום Dermalogica Biolumin-C Night Restore מסייע לתקן את מחסום הלחות של העור במהלך השינה, תוך שהוא תורם לבהירות לאורך זמן ומעניק לחות מיידית. התוצאה היא עור בעל מראה אנרגטי יותר, ובעל יכולת מחוזקת להילחם בלחץ חימצוני עתידי. תאי העור מתפקדים לפי הקצב הצירקדי שלהם, כלומר העור עובר שלבים שונים בתוך 24 שעות, כאשר במהלך היום הוא פועל במצב הגנה מפני קרני UV ורדיקלים חופשיים, ובלילה נכנס לשלב התחדשות – פועל לתיקון נזקי היום.




הסרום החדשני של דרמלוג'יקה מגיע בבקבוק טפטפת (תכולה: 25 מ"ל) בעיצוב מינימליסטי, המאפיין את מרבית מוצרי המותג. כאמור, יש להשתמש בו בלילה על עור נקי – מטפטפים 3-4 טיפות לתוך כף היד ומורחים באופן שווה על עור הפנים והצוואר. אגב, הסרום מתאים לכל סוגי העור.



Dermalogica Biolumin-C Night Restore הושק בימים אלו ובקרוב יהיה זמין בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails