יום שלישי, 16 ביולי 2024

סדרת Clinique Smart Clinical Repair מתרחבת

קליניק מרחיבה את סדרת Smart Clinical Repair עם שני מוצרים חדשים: Smart Clinical Repair Cream ו- Smart Clinical Repair Retinoid Balm.


Smart Clinical Repair™ Cream + Overnight Mask – קרם לחות/מסכה למשך הלילה, שמסייע לשחזר את מחסום ההגנה של העור, מרגיע רגישות ומחליק באופן גלוי קווים וקמטוטים.



פורמולת הקרם מכילה אדנוזין, פפטידים, גלוקוזאמין וחומצה היאלורונית והיא עוזרת, כאמור, לשכך באופן גלוי רגישות בעור ולתקן את מחסום ההגנה שלו כבר בשימוש אחד בלבד. מחסום ההגנה של העור, שבאופן טבעי חלש יותר בלילה, יכול להיות פגיע יותר מגורמים חיצוניים, מה שהופך אותו לרגיש יותר. פורמולת הקם מייעלת את תהליך התיקון הלילי הטבעי של העור, מספקת לחות עמוקה ומסייעת להחליק קווים וקמטוטים כמו גם להגביר את הזוהר הטבעי של העור בשימוש ממושך.




Clinique Smart Clinical Repair™ AM/PM Retinoid Balm – טיפול רטינואיד ממוקד, שמיועד לרכך באופן ניכר קווים עדינים ויבשים באופן מיידי, תוך מיקוד בקווים עמוקים יותר לאורך זמן.



המוצר, שמכיל 1% רטינואיד מתקדם וחומצה היאלורונית, מגיע בפורמט של סטיק ומיועד לאזורים קטנים בפנים, כמו סביב העיניים, הפה והמצח. מריחת החומר על העור מוסיפה לו לחות, גמישות ונפח. מראה קווים עדינים ויבשים מצטמצם באופן מיידי, ובשימוש עקבי הוא מתקן באופן גלוי קווים עקשניים יותר.





צורת הסטיק מאפשרת יישום קל ונוח, גם תוך כדי תנועה. כמו כן, הפורמולה העדינה שלו מאפשרת להשתמש במוצר הן בבוקר והן בלילה.



שני המוצרים החדשים בסדרה הושקו בימים אלו ובקרוב יהיו זמינים בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails