יום חמישי, 4 ביולי 2024

Lancôme Absolue Les Parfums

לנקום מזמינה אותנו לעידן חדש של חוויות חוש ריח עם Absolue Les Parfums by Lancôme – קולקציית בישום הקוטור הראשונה של המותג, המוקדשת כולה לפרח הוורד.


הקולקציה החדשה כוללת 11 ניחוחות חדשים והיא מתהדרת בטבעו הרב-גוני, הפראי והבלתי מאולף של הוורד, ומדגישה את ההיבטים המפתים של הפרח המפורסם. כידוע, הוורד הפך לסמל של בית לנקום, הן בניחוחות שלהם והן בליין טיפוח העור. כמו כן, אחוזת המותג Domaine de la Rose de Lancôme, נמצאת בעיר גראס בדרום צרפת, שם נולד וורד הסנטיפוליה והפך לסמל המקום עוד מאז המאה ה-17. כעת, בית לנקום מנסה להציל את הפרח הזוהר הזה על-ידי שתילת אלפי שיחי ורדים כדי לשמר אותו לדורות הבאים. האחוזה של לנקום הינה מקלט שבו הטבע משגשג במצבו הפראי, מה שמספק את הסביבה המושלמת לטיפוח ורד הסנטיפוליה.



באוסף Absolue Les Parfums השתמשו בשתי תמציות ורדים חדשות מוגנות בפטנט, שנוצרו במיוחד עבור לנקום בשביל קולקציית הבישום החדשה הזו על-מנת לחשוף היבטים חדשים של הפרח הסמלי. זוהי קולקציית בישום הקוטור הראשונה של המותג, שמוקדשת לשושנה הזו וחושפת ניחוח בלעדי שלא דומה לשום ניחוח שחווינו בעבר.

מאסטרי הבישום של לנקום התרחקו מפירמידת הריח הקלאסית, ופיתחו שיטה חדשה להרכבת הבושם: בניית הילה. בגישה חדשנית זו, הוורד הופך ללב של סימפוניה ריחנית. כל ניחוח בקולקציית Absolue Les Parfums נולד ממיזוג של הוורד האקסקלוסיבי של לנקום עם אלמנט טבעי סמלי מאחוזת הוורדים.




הקולקציה מזמינה את חובבי הבישום לצאת למסע חושי ייחודי. זהו לא רק שיר הלל לוורד הסנטיפוליה, אלא גם מחווה לאמנות הבישום. כל אחד מ-11 הניחוחות יוצאי הדופן מבטיח חוויית ריח שאין שניה לה, והופכים רגעים יומיומיים לפינוק ויוקרה טהורים:

1.      Absolue Le Parfum Lancome Eau de Parfum

ניחוח פרחוני נשי, נוצר על-ידי הבָּשמים אלינור מסנט (Aliénor Massenet) וקרולין וייט (Caroline Viet):

"ורד רך כמו קטיפה, ורד עוטף את העור ברעננות אלגנטית. האם אתה מזהה אותו? הניחוח דומה לזה של ה-Absolute Fondant Cream האייקוני שלנו. תה לבן משתלב בעדינות עם הוורד האייקוני שלנו, מרוכך על-ידי מאסק. התווים הכמעט לימוניים שלו מחבקים בחום את העור."



2.      Absolue 6AM Rose Lancome Eau de Parfum

ניחוח פרחוני נשי, נוצר על-ידי הבָּשמים דומיניק רופיו (Dominique Ropion) ופאני בל (Fanny Bal):

זהו ריח נקי ותוסס, רענן ופרחוני, הלוכד את הוורד שטוף השמש בשעות המוקדמות של היום עם העדינות של ורד סנטיפוליה שהתמזג עם הניואנסים הירוקים של הניצנים השופעים של שושנת העמקים. ניחוח זה רוקד לצד יסמין מהאחוזה ומציע תערובת נקיה, זוהרת, רעננה ופרחונית, המעוררת אינסוף אפשרויות.



3.      Absolue Rose On The Moon Lancôme Eau de Parfum

ניחוח נשי פרחוני, נוצר על-ידי הבָּשם פבריס פלגרין (Fabrice Pellegrin):

"ורד שפרח תחת האור הבהיר והמסתורי של הירח." זהו ניחוח מלא בתווים עמוקים של אלגום ומתיקות של ורד. הוא "מעביר את המוח והחושים למצב מיסטי של שלווה פנימית". הניחוח מתואר על-ידי המותג כלא פחות מ"היפנוטי" והוא כולל תווים של ורד סנטיפוליה, אלגום (סנדלווד) ווניל.



4.      Absolue Rose Or Die Lancôme Eau de Parfum

ניחוח נשי פרחוני, נוצר על-ידי הבָּשם פרנק וולקל (Frank Voelkl):

הניחוח לוכד את המהות של ורד הסנטיפוליה עם הזוהר הארומטי שאי אפשר לעמוד בפניו של תה שחור מעושן ומתוק, כדי לשדר שביל ניחוח נועז ומרדן. יוצר הניחוח מתאר אותו כך: "כאשר מערבולות מעושנות ומהפנטות של תה שחור משתלבות עם הרעננות העדינה של ורד. ניחוח מנוגד בהחלט, הנע בין גוונים כהים ועמוקים לבין גוונים בהירים וצבעוניים יותר."



5.      Absolute Not Your Rose Lancôme Eau de Parfum

ניחוח נשי פרחוני, נוצר על-ידי הבשמית קרולין דומור (Caroline Dumur):

ניחוח המשלב תווים של ורד מאי עם רמזים של מאסק ו"אקורד שמחזיר אותנו לרגעים שאחרי הגשם... זהו ורד החבוי בערפל החורף, בו-זמנית רענן, כמעט קר וחושני, עם שמץ של מסתורין." על-פי המותג, זהו ניחוח השייך לטבע וכמעט בלתי נגיש "לאחר ששרד את הכפור של החורף, עטוף במאסק רך, הפרח משדר קרירות מימית.



6.      Absolute Hot As Rose Lancôme Eau de Parfum

ניחוח נשי פרחוני וירוק, שנוצר על-ידי הבָּשמים אלברטו מוריאס (Alberto Morillas) ואלכסנדרה מונה (Alexandra Monet):

"השמש בשיאה פורצת את עלי הכותרת של הוורד המסנוור והתוסס שלנו." בהרכב זה שולבו תווים של ורד עם גוונים צמחיים ארומטיים של רוזמרין, ברוש אדמתי, טימין עשיר וניצני דומדמניות שחורות.



7.      Absolue 1001 Roses Lancome Eau de Parfum

ניחוח נשי פרחוני, נוצר על-ידי הבָּשמית לואיז טרנר (Louise Turner):

"קליידוסקופ של ורדים, הסמל המקורי של הגינה שלנו, שהארומה הרעננה והעשירה שלו מגלמת את הרעננות של פרחים שנקטפו זה עתה." עוד מתואר הניחוח כ"מלא בגוונים, עומק וניגודים, תווי ורדים קלאסיים מתעוררים לחיים בשמש האביבית." ההיבטים הירוקים הזוהרים של ורד הסנטיפוליה המפורסמת מתמזגים לתוך הגוונים המתוקים של ורד דמשק, עטוף באקורד עז וקרמי של מאסק.



8.      Absolue Oud Bouquet Lancôme Eau de Parfum

ניחוח נשי פרחוני ועצי, נוצר על-ידי הבשם פבריס פלגרין (Fabrice Pellegrin):

הבושם הינו "ורד רך אך פרובוקטיבי שהבלתי צפוי שלו ממכר". את התווים של ורד סנטיפוליה משלימים רמזים של עץ עוד ופרלין: "עוד כהה מלטף, הוורד עדין אך מאתגר. הוא עז וחם בו זמנית. הבלתי צפוי שלו ממכר. עשיר, כהה, חם ומסוכן. עוד עצי עשיר ומשכר, מצופה פרלין מתוק וורד עדין – כמו להרהר בליל כוכבים בשמי האחוזה בשיא הקיץ."



9.      Absolue Storm & Roses Lancome Eau de Parfum

ניחוח נשי פרחוני, נוצר על-ידי הבשמית פאני באל (Fanny Bal):

"במהלך גשם קיץ, האוויר רווי בלחות גם הרבה אחרי שהסופה חלפה. הוורד מחשמל. מעורבב בצורה נפלאה עם פצ'ולי אדמתי ומושלם עם דומדמניות שחורות חמצמצות. זה מעקצץ בעור."



10. Absolue I Flamed A Rose Lancôme Eau de Parfum

ניחוח נשי פרחוני אוריינטלי, נוצר על-ידי הבשמית דפני בוגי (Daphne Bugey):

"ורד בוער הוא חסר פחד ומסוכן. בשילוב עם פצ'ולי עמוק, הוא הופך לבלתי ניתן לאילוף. לרוח הנועזת שלו אין מתחרים בשום דבר מלבד יופיו האגדי. הוורד שלנו הוא חושני, אך מאוזן והרמוני." הניחוח לוכד את ורד הסנטיפוליה עם הארומה הארצית המועצמת של הפצ'ולי והניואנסים המתוחכמים והמאסקיים של אמברוקסן ווטיבר.



11. Abolue Hell Of A Rose Eau de Parfum Lancôme

ניחוח נשי פרחוני, נוצר על-ידי הבשמית נטלי לורסון (Nathalie Lorson):

ניחוח הממזג את הארומה המתוקה והעשירה של ורד דמשק וורד מאי עטוף בתת גוון עוצמתי, עצי ורענן של וטיבר עשיר וחלמית היביסקוס מאסק.



האוסף הושק בימים אלו בצרפת והוא זמין לפי שעה לרכישה במספר חנויות בשדרות אליזה בפריז ובאתר הצרפתי של המותג, כאשר מחירו של כל בושם באוסף הינו €270 (לתכולה של 100 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails