יום חמישי, 18 ביולי 2024

Natasha Denona Mini Rose Palette

נטשה דנונה מציגה את Natasha Denona Mini Rose Palette – פלטת צלליות חדשה בגוונים קרים, שנועדה ליצור מראות עדינים ורומנטיים.


פלטת ה- Mini Rose של נטשה דנונה שואבת השראה מהגוונים הוורודים העדינים המצויים בטבע. קונספט זה מייחד אותה מפלטות צלליות מסורתיות, המתמקדות לרוב בצבעים נועזים ודרמתיים, נייטרליים או חמים. במקום זאת, נטשה דנונה יוצרת תמיד מוצרי איפור מגוונים, המסוגלים לספק את כל הטעמים. במקרה הזה, הפלטה חוגגת את גווני הוורוד העדינים והמתוחכמים, המצויים בפרחים ובשקיעות.



אחד ההיבטים הבולטים ביותר בפלטת ה- Mini Rose הוא הרבגוניות שלה לאורך עונות השנה. שלא כמו פלטות רבות שעוצבו תוך מחשבה על זמנים ספציפיים בשנה, הפלטה החדשה הזו חוצה את הגבולות העונתיים. חמשת הגוונים בפלטה נבחרו בקפידה והם מאפשרים ביטוי יצירתי בכל ימות השנה, מה שהופך אותה לתוספת בעלת ערך לאוסף של כל חובבת איפור.



סיפור הצבעים של הפלטה הוא עדות לגישה החדשנית של נטשה דנונה. על-ידי התמקדות בגוונים ורודים חסרי רוויות, היא יצרה תערובת יחודית וניתנת ללבישה בקלות. גישה זו לצבע ראויה לציון במיוחד בנוף האיפור של ימינו, שבו לעיתים קרובות שולטים גוונים עזים ורוויים מאד.




כאמור, הפלטה כוללת חמישה גוונים שונים, שיתאימו לכל גווני העור ובכל עונות השנה:

·         Golden Rose – דואוכרום ורוד וזהב

·         Opart – טאופ כהה מאט

·         Flamingo – ורוד בהיר מאט

·         Psychedelic – ורוד בייבי עם טופ מנצנץ רב-גוני

·         Andy – ורוד בינוני מאט



נטשה דנונה לא התמקדה רק בבחירת הצבעים, היא גם השקיעה בטכנולוגיה שגורמת לצלליות הללו להראות בצורה יוצאת דופן. למרות המראה הרך והרווי שלהן, הצלליות בפלטת ה- Mini Rose בעלות פיגמנט גבוה. המשמעות היא, שהצבעים נראים על העור בדיוק כמו שהם בפלטה, מה שמבטל את הצורך בשכבות מוגזמות. הפיגמנט הגבוה תורם גם לעמידות הצלליות ומבטיח שמראה העיניים יישאר רענן לאורך כל היום, גם ללא פריימר עיניים מתחת.

אחד ההישגים הטכניים המרשימים ביותר של הפלטה הזו הוא הנשורת המינימלית שלה. נטשה דנונה בחרה בפורמולה מיוחדת עבור הצלליות הללו, כך שהן תצמדנה היטב לעור מבלי להותיר כמעט לחלוטין נשורת במהלך המריחה. זה בולט במיוחד בהתחשב בכך שהרבה צלליות בעלות פיגמנט עשיר נאבקות לעיתים קרובות עם בעיית נשורת. כמו כן, כל הצלליות בפלטה הן טבעוניות ונטולות אכזריות.

הפלטה Mini Rose של נטשה דנונה תהיה זמינה בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם החל מה-19 ביולי 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails