יום חמישי, 4 ביולי 2024

Guerlain Parure Gold Skin Double Veil Primer & D-Micro Powder

גרלן משיקה שני מוצרי בסיס חדשים בסדרת Guerlain Parure Gold Skin, הכוללים חלקיקי זהב 24 קראט: פריימר ופודרה בתפזורת.


סדרת "Parure Gold Skin" של גרלן הושקה לראשונה בשנת 2009. הסדרה, שמשלבת מוצרי איפור וטיפוח, נוצרה בהשראת זהב, סמל של אור וברק ושם נרדף ליוקרה שלא נמוגה עם הזמן. כעת, כאמור, מתרחבת הסדרה עם שני מוצרים חדשים:

Guerlain Parure Gold Double Veil Primer – פריימר בעל פורמולה הכוללת 96% מרכיבי טיפוח, המבטיחה השפעות אנטי-אייג'ינג. המרקם שלו קליל ומתפזר בקלות על העור ומעניק לו גוון אחיד, בעוד שחלקיקי אם הפנינה וזהב 24 קראט תורמים למראה הזוהר של העור.



על ידי שילוב שני סוגי תמצית אדמונית לבנה הוא מצמצם את מראה הנקבוביות וקמטוטים ומשפר את מוצקות העור בכל שימוש. אחרי שימוש ממושך של שבועיים ימים לפחות, מבטיחים במותג שהעור ירגיש כאילו הוא נולד מחדש ויראה צעיר יותר. כמו כן, הפריימר תורם לעמידות ארוכה יותר של המייקאפ שמונח מעליו. בנוסף, יש לו גם אפקט גבוה של הגנת UV ברמה של SPF50+/PA+++.



Guerlain Parure Gold Skin D-Micro Powder – פודרה בתפזורת בעלת מרקם רך וקליל המכילה חלקיקי זהב טהור 24 קראט ואבקת יהלומים. הפודרה מעניקה לעור גימור יפה, אחיד וחלק, עם מרקם עדין. אגב, היא מצופה שמן כדי לספק לעור תחושת נוחות שנמשכת 24 שעות.



הפודרה מוצעת בארבעה גוונים שונים:






הפריימר והפודרה החדשים בסדרת Guerlain Parure Gold Skin יעלו על המדפים ברחבי העולם החל מה-1 בספטמבר 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails