יום שלישי, 30 ביולי 2024

KIKO Gloss Supreme Fall 2024 Collection

קיקו מילאנו מציגים את KIKO Gloss Supreme Collection – קולקציית סתיו 2024 של המותג, שלוקחת אותנו לעולם של מרקמים חושיים, גימורים מבריקים וצבעים זוהרים, שמשחקים עם קרני האור.


כבר לפי שם הקולקציה- Gloss Supreme, ניתן להבין שהיא מבטיחה להגשים את החלומות של כל אלה שאוהבים עור מלוטש כמו זכוכית. האוסף מלא במוצרי איפור לעיניים, פנים ושפתיים שקלים לשימוש ובעלי ביצועים גבוהים. כמו כן, לא חסרים בו מוצרים לטיפוח העור ואביזרים שימושיים מאד. הכל מגיע באריזות אדומות מבריקות שאי-אפשר לעמוד בפניהן.







Gloss Supreme Gloss Dome Multifinish Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת 12 גוונים בעלי גימורים שונים. המרקם של הצלליות מבטיח להיות חמאתי על העור, הפיגמנט שלהן עשיר וניתן למיזוג וטשטוש בקלות. הפלטה מוצעת באוסף בשני שילובי צבעים:

·         01 Over Earth Reflection – גוונים קרים רכים כמו לילך, חום, שנהב, חול וחציל;





·         02 Through The Looking Glass – גוונים חמים ותוססים כמו זהב, ברונזה, נחושת, חומים אדמתיים וורודים





Gloss Supreme Glow Ink Eyeliner – אייליינר נוזלי בעל מרקם חלק ומברשת בעלת קצה לבד חד ודק, המאפשר שרטוט מדוייק של קו דק או עבה. הגימור שלו ויניל זוהר והוא מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         01 Aurora Glimmer – כחול קרח



·         02 Magenta Mirage – ורוד עז




·         03 Midnight Violet – אפור לבנדר




·         04 Shadow Ink – שחור



Gloss Supreme Lash Glaze Mascara – מסקרה חדשה עם אפקט נפח פנורמי. המסקרה בעלת מברשת סיבים גדולה, שמפזרת את החומר בצורה יעילה ואחידה על כל הריסים - אפילו על הריסים הקצרים ביותר – וגורמת להם להיראות מלאים יותר ובעלי נפח. היא עוטפת את הריסים במרקם אולטרה-שחור עם גימור ויניל. הפורמולה הקלילה, גמישה ומבריקה מכילה תמצית פרחי פורצלן.




Gloss Supreme Plush Kiss Lip Gloss – ליפגלוס בעל ניחוח וניל, שעוטף את השפתיים בשכבה מבריקה ולא דביקה ומחליק אותן. הפורמולה שלו מועשרת בשמן זרעי ענבים ושמן קיק ללחות והזנה. באוסף הוא מוצע בשלושה גוונים שקפקפים שונים, שמיועדים לשימוש בפני עצמם או מעל לשפתון אחר:

·         01 Juicylicious – שקוף עם גליטרים רב-גוניים;



·         02 Halzen Kiss – ורוד ניודי עם מיקרו גליטרים זהובים;



·         03 Berry Splash – ורוד עז



Gloss Supreme Watery Touch Lip Stylo – שפתון בעל גימור מבריק, כאילו רטוב, ומרקם כמו של ליפ באלם. יש לו כיסוי צבע שניתן לבניה וגימור עסיסי עם אפקט של מראה. הפורמולה שלו מועשרת בתמצית אצות וואקמה, המתפקדת שנוגד חימצון. באוסף מוצע השפתון בארבעה גוונים שונים:

·         01 Reflective Peach – קורל

·         02 Translucent Mauv – ורוד סגלגל

·         03 Sleek Magenta – ורוד מג'נטה

·         04 Brilliant Bordeaux – בורדו



Gloss Supreme Color Glaze Lip Lacquer – שפתון נוזלי בעל פיגמנט עשיר, שנמרח בצורה אחידה על השפתיים כבר מהשכבה הראשונה. הגימור שלו מבריק בצורה יוצאת דופן, ממש כמו קריסטל. באוסף הוא מוצע בשמונה גוונים שונים:



·         01 Nude Bloom – ורוד-אדמדם ניודי



·         02 Power Mauve – ורוד סגלגל ניודי



·         03 Dazzling Coral – קורל



·         04 Scarlet Ink – אדום שני



·         05 Glassy Red – אדום נקי



·         06 Liquid Amber – אדום דובדבן



·         07 Plum Glazed – סגול שזיף



·         08 Iced Brown – חום כהה



Gloss Supreme Sphere Touch Lip Liner – עפרון שפתיים מכני בעל קצה דק, המאפשר תיחום קל ומדוייק של השפתיים. המרקם שלו חלק וקרמי ויש לו עמידות ארוכה. הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית שממלאת את השפתיים ומחליקה אותן. העפרון מונע מהשפתון לנזול וכמו כן, תורם לעמידות של השפתון. מוצע בשמונה גוונים שונים, בהתאמה לשפתונים הנוזליים באוסף:

·         01 Nude Bloom – ורוד-אדמדם ניודי

·         02 Power Mauve – ורוד סגלגל ניודי

·         03 Dazzling Coral – קורל

·         04 Scarlet Ink – אדום שני

·         05 Glassy Red – אדום נקי

·         06 Liquid Amber – אדום דובדבן

·         07 Plum Glazed – סגול שזיף

·         08 Iced Brown – חום כהה



Gloss Supreme Glow Enhancing Face Primer – פריימר לפנים בעל פעולה כפולה של הענקת לחות והארה. הפריימר מחליק את עור הפנים ומכין אותו לאיפור שיונח מעליו. המרקם הרענן והמיימי שלו הופך אותו לקל לשימוש ונספג מהר, כשהוא מותיר את העור עם גימור סאטן מבריק מעט. ניתן להשתמש בו לבדו או כבסיס למייקאפ.




Gloss Supreme Bare Skin Foundation – מייקאפ נוזלי חדש בעל פורמולה המועשרת בחומצה היאלורונית ואבקת פנינים ללחות עשירה עם גימור קורן. המרקם הרענן שלו מתמזג עם העור בצורה טבעית לחלוטין, ממש כמו עור שני. המייקאפ מוצע בשמונה גוונים שונים:

·         01 Ivory

·         02 Porcelain

·         03 Honey

·         04 Almond

·         05 Beige

·         06 Caramel

·         07 Halzen

·         08 Cocoa




Gloss Supreme Contour Pro Bronzer – ברונזר לחימום העור והענקת מראה שזוף טבעי. מגיע באריזת קומפקט ויש לו מרקם פודרתי עדין מאד, שמתמזג עם העור. הגימור שלו מאט-זוהר והוא מוצע בשלושה גוונים:

·         01 Golden Honey – חום דבש לגוון עור בהיר

·         02 Neutral Beige – חום חול לגוון עור בינוני

·         03 Perfect Ebony – חום קפוצ'ינו לגוון עור בינוני-כהה



Gloss Supreme Layering Matt & Glow Duo Blush – סומק 2 ב-1 באריזת קומפקט. חציו האחד בעל מרקם פודרתי עם גימור מאט קטיפתי, וחציו השני בעל מרקם קרמי עם גימור סאטן. ניתן להשתמש בכל אחד מהמרקמים בנפרד או לשלב ביניהם. הסומק מוצע באוסף בשלושה גוונים שונים:



·         01 Sandy Chic Cheeks – חום דבש מאט וורוד מוזהב זוהר



·         02 Tangerine Temptation – אפרסק ורדרד מאט וזוהר



·         03 Your Mauve Jetsy – ורוד כהה מאט וחום מוזהב זוהר



Gloss Supreme Dewy Glow Face Highlighter – היילייטר בפורמט סטיק בעל מרקם קרמי רך, שמתמזג עם העור בקלות. מוצע באוסף בשני גוונים שונים:

·         01 Candy Sheen – זהב ורדרד



·         02 Supreme Goldrush – ורוד זוהר



Gloss Supreme Allover Liquid Glossifier – היילייטר נוזלי רב-תכליתי בעל גוון ורדרד שהופך לשקוף במגע עם העור. אידיאלי לשימוש כטופ מבריק על הפנים, העפעפיים והשפתיים.



Gloss Supreme Glow Shield Setting Spray – ספריי מקבע המאריך את עמידות האיפור. יש לו גימור מואר עדין, לעור זוהר לאורך זמן. הודות לתערובת המרכיבים המרעננים שלו, ניתן להשתמש בו גם במהלך היום כדי להחיות את גוון העור.




Gloss Supreme 3 In 1 Caring Lip Balm – ליפ באלם המשמש גם כקרם מזין לשפתיים או כמסכת שפתיים ליילית. הפורמולה שלו מועשרת בחומצה היאלורונית ושמן שקדים.




Gloss Supreme Glowing Touch Eye Patches – מדבקות עיניים חד-פעמיות המשמשות כתרופת פלא מרגיעה לאיזור העיניים. המדבקות מבוססות על חומצה היאלורונית וקפאין ומבטיחים, להרגיע את העור, להעשיר אותו בלחות ולהמריץ את אזור העיניים העדין. המרקם ההידרוג'ל שלו אלסטי ורך והגימור מנצנץ. בחבילה יש 32 מדבקות ומרית להסרה.



Gloss Supreme Eyebrow Wax – שעווה שקופה לגבות, המועשרת במיקרו-גליטרים בגוון ורוד-זהוב, המעניקים אור מפתה לגבות. השעווה, בעלת הפורמולה המועשרת בפנתנול, נועדה לקבע את שיער הגבה מבלי להקשות אותו ולצפות אותו כמו בלמינציה.



Gloss Supreme Double Brow Brush – מברשת גבות דו-צדדית: בצד אחד מברשת אלכסונית דקה למילוי שיער הגבה, ובצד השני מברשת לסירוק הגבות ופיזור החומר. שני הצדדים עשויים סיבים סינתטיים.



Gloss Supreme Makeup Bag – תיק איפור בצבע אדום מבריק.



הקולקציה הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב תהיה זמינה גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails