יום חמישי, 18 ביולי 2024

Gelish Solid Cream Gel Polish

ג'ליש, מותג הלקים הבריטי, השיק את Gelish Solid Cream Gel Polish - לק ג'ל חדשני בעל פורמולה מוצקה, שאמורה לשנות את שיטת המריחה המסורתית.


הפורמולה המוצקה החדשה מבטיחה צביעה מדוייקת של הציפורניים ומונעת את סוגיית הצפת הקוטיקולה. המריחה הופכת להיות קלה יותר, מה שהופך את הלק אידיאלי לשימושם של אנשי המקצוע כמו גם למשתמשים הבייתיים. הפורמולה הייחודית מספקת שליטה מצויינת בזמן המריחה, במיוחד בעת שימוש ביד הלא דומיננטית.



הלק ג'ל המוצק מגיע בתוך פלטות קומפקטיות, המהוות יתרון משמעותי עבור אמני ציפורניים מתניידים ו/או בעלי שטח איחסון מוגבל. כמו כן, הן נוחות לנשיאה בתיק, מבלי לחשוש משפיכה של הלק.



פורמולת הלק ג'ל המוצק מבטיחה עמידות עד 21 יום של לבישה, והיא ניתנת להסרה בתהליך השרייה פשוט. הסמיכות העבה של הלק מועילה במיוחד ליצירת קישוטים שונים, שיכולים להיות מאתגרים במיוחד בשימוש עם ג'לים נוזליים מסורתיים. בנוסף, הפיגמנט העשיר של הלק מבטיח כיסוי מלא עם פחות שכבות, וכתוצאה מכך המראה המתקבל הינו חלק וטבעי יותר.




את הלק ג'ל המוצק יש למרוח באמצעות מברשת ג'ל בשכבות דקות, ולייבש כל שכבה תחת מנורת לד. הפורמולה אינה דורשת ערבוב, מה שמבטיח יישום עקבי בכל פעם.

לצערי, לפי שעה, ניתן להשיג את הלק ג'ל המוצק של ג'ליש רק באנגליה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails