יום חמישי, 11 ביולי 2024

Kenzo Flower Ikebana Mimosa

"קנזו" מציגים את Kenzo Flower Ikebana Mimosa – או דה פרפיום פרחוני פודרתי חדש לנשים, החוגג את ההילה העדינה והקטיפתית של המימוזה.


בית קנזו תמיד ידע כיצד לבטא פרחוניות בבושם עם שירה נדירה, הכוללת את המוטו היפה ביותר – "לעשות את העולם יפה יותר". הדוגמא הבולטת ביותר לכך, היא כמובן סדרת הבישום Flower by Kenzo, שהתחילה לפני יותר מעשרים שנה עם סיפורו של פרח הפרג – צעד שבזמנו גילה תעוזה רבה מצד המותג, לקחת פרח חסר ריח מטבעו, ולהפוך אותו לכל כך מקסים, מפתה ואהוב. הבושם הפרחוני הזה, שרבים ניסו ללא הצלחה לחקותו, נוצר בשנת 2000 על-ידי מאסטר הבישום אלברטו מוריאס (Alberto Morillas) ועד היום זוכה להערצה רבה בכל העולם.

בשנה שעברה נולדה קולקציה מקבילה בהשראת איקבנה, סידור פרחים יפני, המבטא את "האמנות להחיות פרחים". הרעיון שעומד מאחורי זה הוא לחבר ריחות עם לחן, בדייקנות, הרמוניה ועדינות, ובשלושה שלבים. הראש, הלב והבסיס של הבושם מהדהדים את האיזון המושלם הידוע של אנכיות, אופקיות ועומק של איקבנה.

האופוס הראשון- Flower Ikebana Sakura, אייר את פרח הסאקורה, שהודגש על-ידי תווים של תה כוסמת ואלגום אוסטרלי. היצירה השניה, Flower Ikebana Mimosa, חדשה לגמרי, חוגגת הפעם את פרח המימוזה – השמש החורפית הזו, שקוסמת גם לעיניים וגם ללב.



מאסטרית הבישום מארי סלאמאן (Marie Salamagne) מספרת ב- Flower Ikebana Mimosa את סיפור החושניות המתוקה של הפרח הזה, בעל הפונפונים הרכים. תווים טריים של קליפת קומקווט (תפוז יפני) ופריחת התפוז פותחים את הניחוח ומבשרים על תווים פרחוניים שטופי שמש. אלה מגיעים בצורה של תמצית אבסולוטית של פרחי מימוזה מטנרון, הידועים באיכותם הגבוהה ביותר, בשילוב עם שומשום מוזהב - מרכיב יפני עשיר וממכר, בעל נגיעה מלוחה ומתובלת. יחד הם יוצרים ארומה סביבתית שגורמת לך להרגיש באמת מחובר לטבע. לבסוף, הניחוח מקורקע על ידי אקורד עץ ההינוקי, התומך בכל ההרכב ונותן לו יציבות.



"המטרה שלי הייתה ליצור חווית ריח קטיפתית ועוטפת. ההילה הזוהרת והחמימה של המימוזה, בשילוב עם שומשום הפועל כגורם מקשר, מציגה מרקם משיי, גשמי עדין של אלגנטיות מירבית. בדומה לאמנות איקבנה, רמז של עץ הינוקי יפני מוסיף אנכיות, ומספק תמיכה בסיסית לקומפוזיציה" (מארי סלאמאן).

הבקבוק של Flower Ikebana Mimosa מגיע בעיצוב האייקוני המאופיין לסדרה ומדגיש את רוח הפרח היחיד עם שיפוע מוגדר יותר. על הזכוכית הדקה, כמו גם על האריזה, מופיע איור של ענף מימוזה, בעל פרחים בגוון אפרסק עדין. האיור בהשראת הקאקומונו, אמנות קליגרפית דקורטיבית, המונחת בדרך כלל ליד הרכבים פרחוניים יפניים.



חשוב לציין, כי כחלק ממחוייבות המותג לסביבה, הבושם החדש מורכב מ-91% מרכיבים ממקור טבעי. הבקבוק והפקק עשויים מ-15% זכוכית ממוחזרת ואריזת הקרטון עשויה ממקור בר-קיימא מאושר, עם הדפס דיו מבוסס צמחים. הבושם הזה הוא לא רק חגיגה של פרחים, אלא גם מחויבות לשמר את היופי של עולמנו עבור הדורות הבאים.

לסיכום, Flower Ikebana Mimosa הוא פרח חלומות מלא בחן, צבוע בצבעי מים כמו הבקבוק שלו. ניחוח משמח כמו זר מימוזה עם מתיקות מנחמת ומתוחכמת שנוצרה לעטוף את העור בצעיף קטיפתי. זה נשי להפליא ומענג ללבישה!

את Flower Ikebana Mimosa ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ (מחיר מומלץ לצרכן: 495 ש"ח, תכולה: 75 מ"ל אד"פ).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails