יום ראשון, 14 ביולי 2024

OPI x Hello Kitty 2024 Collection

מותג הלקים הפופולרי OPI ו"הלו קיטי" חוזרים לשתף פעולה עם OPI x Hello Kitty Collection – קולקציית לקים לכבוד חגיגות יום הולדת 50 של החתלתולה הכי מתוקה בעולם.


קולקציית הלקים החדשה OPI x Hello Kitty מגיעה עם פלטת צבעים בהשראת החתולה האייקונית והיא כוללת 6 גוונים חדשים במהדורה מוגבלת, ביניהם קרמים נועזים ושימרים סופר חמודים. בנוסף, מציעה הקולקציה ארבעה סגנונות של ציפורניים מלאכותיות מעוצבות (xPRESS/ON).




"ב-50 השנים האחרונות, הלו קיטי נתנה השראה למעריצים בכל הגילאים לבטא את עצמם בצורה אותנטית, ועם קולקציית OPI חדשה זו, מעריצים יכולים להשוויץ בסגנונם ובאישיותם הייחודיים עם הסמל הבינלאומי בעצמה," אומרים בחברת Sanrio Inc. (בעלת הרשיון של הלו קיטי). "אנו מזמינים את המעריצים להצטרף לכייף ולחגוג את שנת אבן הדרך שלה עם הגוונים הסופר חמודים האלה מ-OPI, הלוכדים את רוחה ואת הקסם הטוב שלה."

כזכור, הקולקציה הראשונה של OPI x Hello Kitty הושקה לראשונה ב-2016, והגוון האייקוני Let’s Be Friends! נכלל בה. כעת, חושפת הקולקציה החדשה את Let’s Be Friends Forever, גרסה חדשה ורעננה לגוון בסט סלר, הפעם עם שימר מוזהב עשיר.

"OPI שיתפה פעולה לראשונה עם הלו קיטי ב-2016 ואחר כך שוב ב-2019. השנה, אנו חוגגים יחד 50 שנה להלו קיטי", אומרת סוזי וייס-פישמן (Suzi Weiss-Fischmann), מייסדת OPI ושגרירת המותג. "היא אייקון עולמי אהוב שמתפרש על-פני דורות, בדומה ל-OPI. עם הקולקציה הזו אנו חוגגים את 50 השנים האחרונות להלו קיטי  ומצפים לעוד שנים רבות של הפצת ידידות, טוב לב והכלה. הלו קיטי היא חברה של כולם ואנחנו חברים לנצח: OPI והלו קיטי!"

הגוונים בקולקציה מזכירים את הלו קיטי ומעוררים את השמחה והאופי השובב של שני המותגים. כנו כן, מדבקות הציפורניים המלאכותיות המסוגננות מאפשרות ליצור מראות ציפורניים אומנותיים באופן מיידי ומעניקות דרך סופר חמודה לחגוג את יום ההולדת של הלו קיטי.



ששת הגוונים באוסף יהיו זמינים בפורמולות המוכרות של OPI: הקלאסית- Nail Lacquer, והג'ל- GelColor, שכוללת את טכנולוגיית Intelli-Gel החדשה של OPI, שנחשפה לאחרונה. טכנולוגיה זו מציע למשתמשים צבע עשיר עם צמיגות גבוהה יותר לכיסוי אחיד וחלק ושלושה שבועות של לבישה עם ברק גבוה:

·         Let’s Be Friends Forever – ורוד כסוף עם שימר מוזהב


·         Hello Kitty, Hello Pretty – אדום שימרי חם


·         Big Celebration – בסיס אפרסקי עם גליטרים לבנים וכסופים



·         Follow Your Heart – ורוד כהה קרמי



·         Supercute Color – לבנדר שימרי חצי-שקוף



·         Hello Kindness – ירוק ליים שימרי



OPI xPRESS/ON - מדבקות הציפורניים המלאכותיות:

·         Cute as Ever – אומברה ורוד עם דיטלס כסופים




·         Bow-tiful – ציפורניים אדומות עם קישוטים בדמות סרט הפפיון של הלו קיטי




·         Shine Bright – ורוד כסוף תלת-מימדי




·         Super Sweet – ורוד בהיר גליטרי




לפי שעה, הקולקציה זמינה באופן בלעדי בארה"ב החל מה-1 ביולי 2024. מקווה שבקרוב היא תגיע גם אלינו, לישראל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails