יום רביעי, 31 ביולי 2024

Ferragamo Signorina Unica EDP

פראגמו חושף פרק חדש בסאגת הבישום האייקונית Signorina: הכירו את Signorina Unica ("סניורינה אוניקה") – ניחוח חדש ויוצא דופן, שנותן כבוד למהות המיוחדת בכל אשה ומעודד אותה לאמץ את אישיותה הייחודית באלגנטיות ובבטחון.


כבר כמעט 90 שנה, שהמותג האיטלקי Salvatore Ferragamo מתבסס על יוקרה מיוחדת ויצירות אופנה ייחודיות. סיפור ההצלחה הבינלאומי החל בשנות ה-20 הזוהרות והגיע לשיאו בשנות ה-50, כאשר שחקנית הקולנוע האגדית אודרי הפבורן הפכה את נעלי הבלרינה של המותג למפורסמות בכל העולם.

היום, לעומת זאת, המותג כבר לא מתבסס רק על אופנת נשים יוצאת דופן, אלא גם על בשמי "פרגאמו" המוערכים מאד. עבור נשים וגברים כאחד, ניחוחות אלו מציגים קומפוזיציות ניחוחות אלגנטיות ומתוחכמות. יחסי הגומלין של יצירתיות, חדשנות ואלגנטיות איטלקית, שמגלמים בשמי "פרגאמו" הופכים אותם ליצירות מופת אמיתיות בעולם הניחוחות.



כעת, כאמור, מציג בית "פרגאמו" הרכב ניחוח מיוחד מאד לנשים בסדרת "סניורינה": Signorina Unica – בושם מלא הפתעות, נשיות ואצילות איטלקית. הוא משלב בתוכו את התווים הזוהרים של Signorina Libera, הליטוף הרומנטי של Signorina EDP, הניואנסים החושניים של Signorina Misteriosa ודמותה חסרת היראה של Signorina Ribelle.



Signorina Unica הינו ניחוח פרחוני אוריינטלי, שנוצר בשילוב ניחוח עצי-גורמה טבעי ואלגנטי. הוא מדבר אל דור חדש של רוחות חופשיות וחוגג את המהות המיוחדת של האשה הקוסמופוליטית – נשמה שניגשת לחיים בסקרנות, אותנטיות וגישה פתוחה. הגוונים הכתומים העזים של Signorina Unica מעוררים תחושות של שמחה, חיוניות ואושר, ומהדהדים את אהבתן של נשים מודרניות לצבעים חיים ובלתי נשכחים.



האו דה פרפיום, שנוצר בשיתוף פעולה עם ג'רום אפינט (Jerome Epinette), הינו ניחוח שובה לב המשלב פרח נשי עם תו גורמה איטלקי, שהוא לב ליבו של הניחוח הזה. הוא פותח בתווים הדריים נוצצים, המעורבבים עם אקורד ימי, רענן ואוורירי של ריביירה איטלקית. בתווי הלב מתגלה האופי הפרחוני העדין של האזליה הלבנה, השזור בארומה המתוקה והמגרה של טירמיסו איטלקי, ויוצרים שילוב פרחוני-גורמה אגדי המשדר תחכום ופינוק.



תווים עליונים: מנדרינה, תווים ימיים, ברגמוט, סוכר קנים

תווי לב: סיגלית, דומדמניות שחורות, עץ קשמיר, אזליה

תווי בסיס: אמברוקסן, טירמיסו, וניל, שעועית טונקה, פצ'ולי

הבושם Signorina Unica מוצג באותו בקבוק זכוכית מעוצב, המאפיין את שאר הניחוחות בסדרה, רק הפעם הוא צבוע בגוון כתום תוסס עם אפקט הדרגתי ומעוטר בסרט Vara, אלמנט אייקוני הנחשב לסמל נצחי של בית האופנה האיטלקי. הן הבקבוק והן האריזה כוללים את כיתוב הלוגו החדש של פרגאמו, המגלם את האבולוציה העכשווית של המורשת המתמשכת והזוהר הנצחי של הבית.



הבושם Signorina Unica מוצע בשני גדלים: 100 מ"ל (מחיר: 435 ₪) ו- 50 מ"ל (מחיר: 319 ₪) וניתן להשיגו ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר Chozen.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails