יום שני, 8 ביולי 2024

Estée Lauder Aqua Charge Line Fall 2024

אסתי לאודר תשיק בקרוב את Estée Lauder Aqua Charge - ליין טיפוח שנוצר ביפן ומוצריו הם מעין תרופות (ללא מרשם) לעור המעודדות אותו ללחח את עצמו.



חברת "אסתי לאודר", שחוקרת את מדעי העור המתקדמים כבר למעלה מ-75 שנה, חָברה ל"יושין שוזו" (Yuushin Shuzo), מבשלת סאקה יפנית שעוסקת בחקר התסיסה כבר למעלה מ-170 שנה, והשתיים פיתחו ליין טיפוח חדש בשם "Aqua Charge". למעשה, הליין החדש נחקר, פותח ונוצר כולו ביפן, לפיכך, הוא ישווק תחילה ביפן ולאחר מכן יוצע גם בשאר העולם.

ליין ה-"Aqua Charge" מגדיר מחדש את הלחות בטיפוח העור על-ידי שימוש בטכנולוגיית התסיסה היפנית, בה מתמחה חברת "יושין שוזו", בשילוב הטכנולוגיה החדשנית של "אסתי לאודר". הליין נועד לא רק להעניק לחות לעור, אלא גם לטפח את יכולתו של העור ללחח את עצמו ולנעול את הלחות. בין המרכיבים העיקריים שניתן למצוא במוצרי הסדרה: Rice Power™ No. 11α, המשפר את יכולת העור לשמור על הלחות ומשפר את עוצמת הלחות העצמית שלו; רכיבים דמויי-תרופות כמו Dipotassium Glycyrrhizinate, המונע חיספוס בעור, ו- Betaine הנועל את הלחות הטבעית של העור.

הליין כולל שלושה מוצרים: Aqua Charge Medicated Treatment Lotion - תחליב לחות תרופתי, המעניק לחות עמוקה לתוך העור ומותיר אותו עם מרקם חלק וצלול; Aqua Charge Medicated Serum Essence - סרום תרופתי, המשפר את יכולת העור ללחח את עצמו, תוך שהוא מוביל למיצוק, גמישות וברק; ו- Aqua Charge Medicated Milky Cream - קרם תרופתי, שנועל את הלחות ויש לו מרקם רך ועשיר כמו סופלה. כל המוצרים הם סמי-תרופות והסרום והקרם אושרו ל-11 השפעות שונות כסמי-תרופות.





התרבות היפנית משתקפת גם בעיצוב אריזות המוצרים עם הגימור המיוחד בהשראת הטכניקה היפנית המסורתית של Kintsugi, בקבוקי סאקה וזכוכית חלבית.

כאמור, הליין יושק תחילה ביפן החל מה-13 בספטמבר 2024 ולאחר מכן יגיע גם לנקודות המכירה האחרות של "אסתי לאודר" ברחבי העולם. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails