יום רביעי, 10 במרץ 2010

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא וגם היובש בעור וגם הגירויים... והפריחות...

כיצד נדאג לשיקום עונתי של עורנו?
מאמר מאת טל דקל

האביב בפתח... וכמידי עונה, הפריחות ושינויי מזג האוויר מביאים עימם התרוממות במצב רוח שלנו, אולם יחד עם זאת, אלרגיות שונות לפריחה הנפלאה שסביבנו עלולות לצוץ גם הן, כמו מיגרנות, גירויים בעור, בעיות נשימה ועוד. כל אלו משבשות את תפקוד העור.

לדברי יהודית בלאוואט מדריכה ראשית בחברת "לה פררי": "תגובות העור הנפוצות באביב הן, אדמומיות, עור מחוספס, סבוראה ולבעלות קופרוזים האדמומיות בולטת יותר מתמיד. העור מאבד מרמת הלחות, ניראה עייף יותר, במעין סוג של "סטרס" שבא לידי ביטוי במראה חסר זוהר. ידוע שמוצרי המגה בחברות הקוסמטיקה, כמו אמפולות וסרומים פעילים, משפרים מיידית את תפקוד העור. אי לכך, חשוב ביותר לדאוד לתחזק את עורנו, דווקא בעיתות של חילופי העונות. חברת לה פררי השוויצרית הידועה בטכנולוגיות המתקדמות בעולם מציעה לכל אישה, בהתאם לצורך העור האישי שלה ולא בהכרח הגיל, להשתמש במוצרים המתאימים להתנהגות העור בתקופות רגישות כמו מזג האוויר באביב".

"תחזוקה", מוסיפה יהודית ינוס, מדריכה ראשית בחברת "שיסיידו": "זהו אחד המושגים החשובים ביותר בטיפוח העור. שגרת הטיפוח היומיומית חייבת לקבל חיזוק בדומה לתחזוקה שוטפת, כמו: טיפולי שיניים, טיפולים לגוף, לנפש או טיפולי רכב. טיפולים תקופתיים, משפרים בצורה משמעותית את מראה העור. העור מקבל "בוסט" בעזרת רכיבים אשר לא משתמשים בהם באופן קבוע בשגרת הטיפוח היומית. ב"שיסיידו" נותנים את הדעת על טיפול אינטנסיבי לשיפור מחסום העור (שכבת הסטרטום קורנאום - שכבת ההגנה החיצונית אשר תפקידה להגן על העור מפני בריחת לחויות או לחילופין, להגן מפני כניסה של מרכיבים מזיקים לעור) מאחר והטענה היא שכאשר מחסום העור מאוזן ו"בריא" השכבות העמוקות עובדות ומתפקדות באופן תקין. לטיפול זה ישנה השפעה עצומה על נראות ובריאות העור".

ורדה שחף מדריכה ראשית בחברת "לנקסטר" מציינת, כי "בעונות המעבר, השינויים הקיצוניים בטמפרטורות והמעברים הקיצוניים בין ימי החמסין לימים הקרים עלולים לגרום לטראומה לעור. הטראומה הזו מתבטאת בתפקוד לא מאוזן של העור, המשבש את קצב התחדשות התאים. הדבר גורם ליובש, חסכים במרכיבי אנרגיה, כמו ויטמינים, מינרלים וחוסר יכולת של העור לשמור על נוזלים. לפיכך, תפקיד השיקום העונתי הוא לאזן מחדש את מכלול תפקודי העור, להאט הליך הזדקנות מואץ ולאפשר לעור את היכולת לתפקד כאילו היה עור צעיר".

יערית נחום, מדריכה ראשית בחברת "פבוניה בוטניקה" ממליצה: "ישנם מספר טיפולים המומלצים לעורנו בעת עונות המעבר לקבלת עור צעיר, יפה, מלוחלח ומועשר בויטמינים. בשינויי הטמפרטורות, עורנו הופך להיות יבש יותר ולעיתיים גם מגורה. לכן, עלינו להכין את עורנו לעונת המעבר, על מנת למנוע את תופעת היובש הקיצוני בעור או גירויים שונים שעלולים להתלוות לתקופה זו.
מומלץ לבצע סידרת פילינגים מקדימים - אלפא בטא הידרוקסידים. אלו פילינגים המכילים חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות שמבצעות פילינג והמסה של הדבק הבין תאי, מעלות את רמת הלחות הטבעית, מאפשרות הסרה של תאים מתים וכן מכינות את עורינו לקליטה טובה יותר של הלחויות והחומרים הפעילים בעור. ל"פבוניה בוטניקה" חומצת פרחים חדשנית המופקת מצמח ההיבסקוס. זוהי חומצה אורגנית המעניקה זוהר וברק נעורים, משיבה לחות לעור, משפרת את טקסטורת העור, מבהירה ומפחיתה סימני גיל. כמו כן, חומצה זו מותירה את העור רך ונעים למגע. מומלץ להזין את עורינו בכל עונות השנה בלחות המותאמת לסוג העור. לטיפול ממוקד, מומלץ להוסיף סרום כדי למנוע את הנזקים האופיינים בעונת המעבר".

טיפים לטיפול ושמירה על עור הפנים בעונות המעבר:
1. מומלץ לנקות ביסודיות את עור הפנים, בתכשיר ניקוי ייעודי המזין את העור ולא מייבש אותו.
2. יש להסיר את האיפור לפני השינה. פעולה זו מנקה את נקבוביות העור ושומרת על עור הפנים לאורך זמן.
3. באמצעות פילינג עדין, מומלץ להסיר את תאי העור המתים ולשוות לעור מראה חיוני ובוהק.
4. יש לדאוג להזנת העור והעשרתו בלחות במיוחד בעונות המעבר! מומלץ להעניק לכל אזור בפנים, את ההזנה הייחודית לו - קרם ייעודי לעיניים, שפתיים, ליום, ללילה, הצוואר והדקולטה.
5. גם באביב, כאשר נדמה לנו כי קרני השמש אינן מזיקות, מומלץ ביותר להשתמש בקרם לחות בעל מקדם הגנה, לפני כל יציאה מהבית וחשיפה לשמש.
6. תזונה נכונה אף היא מסייעת בשמירה על עור הפנים. לכן, דווקא בעונות המעבר חשוב לתת על כך את הדעת: שתייה מרובה של מים, לאורך כל היום, הקפדה על ארוחות מסודרות והימנעות ממאכלים עתירי שומן.

אילו מוצרים קיימים על המדף המסייעים לשיקום העור?

DIFFERENTLY INTENSE CURE - Expert booster serum, מבית "לנקסטר": סרום לשיקום מיידי של העור:
סרום משקם במרקם קטיפתי, הפועל לשיקום מיידי של העור, מומלץ לעור בוגר, לאחר דיאטה, לאחר לידה, או כחלק מתהליך החלמה. מעניק לעור עוצמה כפולה! הסרום מורכב מפורמולה המועשרת ברכיבים פעילים המשתלבים באופן מושלם בעור, מטעינים את עורך מחדש ומעניקים לו מיידית מראה זוהר, מחוזק, בריא יותר וחלק.
בפיתוח Expert booster serum, לנקסטר מיישמת גישה חדשה וייחודית לטיפול בעור הבוגר ומשלבת נוטרי-קוסמטיקה ודרמו-קוסמטיקה במוצר אחד. התוצאות ייחודיות במלחמה בהזדקנות העור, תודות לטכנולוגיה חדשנית הרשומה כפטנט:
* NUTRI-COSMETICS - מיקרו-קפסולות של ויטמינים, מינרלים ואומגה 3 +6 לשמירה והולכה לעומק העור. רכיבים עוצמתיים המוחדרים לעומק תאי העור באמצעות קפסולות חדשניות ומעניקים לעור הזנה בריאה.
* DERMO- COSMETICS - רטינול פרימספר המעבה את מאגרי המים בדרמיס. קומפלקס מיוחד המעניק לעורך מילוי וצפיפות עם דגש על מקומות בהם יש רפיון ודלדול.
אופן השימוש: יש להניח על עור פנים נקי, ממרכז הפנים כלפי חוץ ולהחליק בקלילות. יש להימנע ממגע עם העיניים.
מחיר- 599 ₪ ל- 30 מ"ל.
ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

קרם רניואינג גליקוסיידס להתחדשות העור, מבית "פבוניה בוטניקה" - RENEWING GLYCOCIDES® CREAM:
קרם חומצות ייחודי, פרי פיתוח של "פבוניה בוטניקה". הקרם מרכך את פני העור, מצמצם קמטים וקמטוטים, מעניק זוהר נעורים, מעלה לחות בעור, משפר את טקסטורת העור, מנקה נקבוביות פעורות ומבהיר את העור. לכן, מומלץ ביותר להשתמש בו עוד לפני עונות המעבר על מנת למנוע את התופעות הנלוות לתקופות המעבר, כמו: יובש, גרד, קשקשת ועוד.
הקרם החדשני בעל טכנולוגיה מתקדמת בטריפל אמולסיה, המכיל חומצה גליקולית וחומצה היאלורונית. החומצה הגליקולית ממיסה את הדבק הבין-תאי ובכך מעודדת יצירת תאים חדשים, מפזרת את המלנין ומעלה את הלחות הטבעית. למעשה, החומצה הגליקולית מבצעת פילינג יום יומי. במקביל, החומצה ההילארונית קושרת לחות בשכבות העמוקות של העור. קרם הגליקוסיד מחליק את העור ומפחית קמטים וקמטוטים יחד עם הבהרת גוון העור. מכיל הגנת UV.
מומלץ כטיפול בלילה, טיפול יומיומי ולהכנת העור לפני ביצוע טיפולי פילינג במכון.
מחיר – 350 ₪. מכיל 50 מ"ל.
ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני ספא: 1-800-350-333

Skin caviar intensive Ampoules, מבית "לה פררי"
טיפול הצלה שוויצרי מיידי לעור - אמפולות לשיפור תפקודי התאים, שמירה נגד הזדקנות עור מואצת, הפחת חיים, יציקת פרץ של אנרגיה ושיפור מראה העור תוך 6 שבועות. כמו כן, האמפולות מסייעות למקסום תועלות ייתר תכשירי הטיפוח ומחזירות לעור את אחידות הגוון.
אמפולות מכילות תמציות קוויאר המגבירות את הפקת הקולגן הטבעית ומקנות עור יציב ומתוח יותר. כמו כן, הן מכילות נוגדי חמצון בעלי אפקטיביות גבוהה המגנים על העור ומרגיעים אותו. בנוסף, האמפולות מועשרות בויטמין C רב משימתי בשל היותו מגן מתוקפנותם של רדיקלים חופשיים.
אופן השימוש: בוקר וערב, לאחר ניקוי ורענון, החליקי 2-3 טיפות מהמוצר על הפנים פרט לאזור העיניים.
לתוצאות מקסימאליות יש להשתמש בעקביות במשך 6 שבועות. ניתן להשתמש בטיפול זה כל אימת שהעור זקוק לעידוד ועד 4 פעמים בשנה.
מחיר: 3,738 ₪ ל- 6 אמפולות.
להשיג ברשת אפריל, 4 חנויות סופר פארם ובית מרקחת שור טבצ'ניק.

Cellular Retexturizing Booster, מבית "לה פררי":
סרום משקם ומאיץ את מרקם העור. מסיר תאים מתים בבסיס ג'ל אלוורה שאינו גורם לגירויים, מסייע בהפחתת קמטוטי יובש, מחליק את טון העור ומסייע לתקן ולמנוע נזקים שנגרמו על ידי גורמים עונתיים. כמו כן, הסרום מגביר ומאיץ את ביצועי הלחות שמעליו.
הסרום מכיל חומצות אלפא ובתא הדרוקסיות טהורות, המספקות קילוף מהיר של פני העור ותיקון מרקמו, בסיס של ג'ל אלוורה המגונן על העור, מרגיע ומצמצם גירויים, רמת PH נמוכה המגבירה את יעילותן של החומצות החופשיות ותמצית תאים אקסקלוסיבית הממריצה מזיני לחות ומעניקה הזנה ואנרגיה.
אופן השימוש: בוקר ו/או ערב, אחרי ניקוי ורענון יש לפזר 2 טיפות על הפנים והצוואר, פרט לאזור העיניים ולהניח לו להיספג.
מחיר: 1,213 ₪ ל- 30 מ"ל.
להשיג ברשת אפריל, 4 חנויות סופר פארם ובית מרקחת שור טבצ'ניק

תוכנית אינטנסיבית לטיפול מתקן בעור מבית "שיסיידו"- BIO PERFORMANCE INTENSIVE SKIN CORRECTIVE PROGRAM:
התכנית מעניקה טיפול תקופתי ממוקד לשימוש במשך 14 ימים, בעור שנפגע באופן חריג מנזקים חיצוניים ופנימיים כגון שינויי אקלים, מתח, הזדקנות מוקדמת וחוסר שינה. והיא מיועדת לעור חלש ופגוע שאין ביכולתו לתקן את עצמו, למרות הטיפוח היומי הקבוע. התכנית כוללת שני שלבי טיפוח רבי עצמה ויעילים במיוחד - סרום וקרם, המשפיעים דרמטית על חיוניות וחוזק העור. העור מרגיש חזק, רך למגע מואר ועמיד. התכנית מתמקדת בשכבה החיצונית של העור, היכן שהנזקים נראים ומורגשים, ועוזרת בשיקום פעולת התיקון הטבעית, בכדי ליצור עור חזק בעל חסימה מחוזקת.

שיטת שני השלבים:
שלב א' - סרום: תיקון נזקים בשכבה העליונה ושיפור תפקוד מחסום העור. הסרום עוזר בשיקום המחסום הטבעי בעזרת פיזור היונים של הקלציום והמגנזיום בריכוז גבוה מתחת לשכבה העליונה של העור. הוא מעודד יצירת חומצת אמינו, המהווה את הבסיס בלחות העור ומאפשר לעור את יצירת הלחות באופן טבעי. מכיל תמצית עלי דובדבן ותמצית שמרים המטפלת בחידוש מרקם העור.
שלב ב' - קרם: הקרם מעודד את חדירת המרכיבים הפעילים שבסרום ובכך מעלה את יכולת תיקון הנזקים. בנוסף לכך, מציג תועלות אופטימאליות בשימור לחות לטווח ארוך, במטרה למנוע התאיידות.
מכיל פורמולה המחליקה באופן מיידי את מרקם העור, כאשר במקביל היא מדכא את פעולת האנזים URAKINASES הגורם לחספוס העור.
אופן השימוש: תוכנית הטיפול לתיקון העור Intensive Skin Corrective Program הינה טיפול לשבועיים ברצף לאחר ניקוי העור, במקום הטיפוח השגרתי. יש להשתמש פעמיים ביום בוקר וערב, סרום ראשון ומעליו את הקרם. על מנת לשמור את יופיו ובריאותו של העור מומלץ להשתמש 2-3 פעמים בשנה.
מחיר הערכה 2,595 ₪.
ניתן להשיג ברשתות הסופר פארם, ניו פארם משביר אפריל ובחנויות המובחרות.

2 תגובות:

  1. השתמשתי בקרם של פבוניה והוא ממש חידש לי את העור
    קניתי אותו באיטליה איפה אפשר לרכוש אותו בארץ???

    השבמחק
  2. אכן המוצרים של פבוניה מעולים!
    כמו שכתוב בפוסט הזה, ניתן להשיג אותם אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני ספא. כדי לברר את המיקום הקרוב למקום מגוריך, התקשרי לטלפון: 1-800-350-333.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails