יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

מברשת מייקאפ מבית "סיגל תדמור"

אני רוצה להכיר לכם מברשת חדשה, שגיליתי במהלך השתלמות "איפור לבנוני", שעשיתי לאחרונה אצל סיגל תדמור המדהימה:

DSCF3690

מדובר במברשת בעלת סיבים סינתטיים, המיועדת להנחת מייקאפ. ייחודה של המברשת הוא שהסיבים שלה מיוצרים בשיטת הספירלה, כך שבדומה לקפיץ הם חוזרים תמיד למקומם והמברשת מצליחה לשמור על צורתה לאורך זמן רב.

למרות שהמברשת עשויה מסיבים סינתטיים, היא מקנה תחושה מאד רכה על הפנים של המאופרת. ראשה שטוח והסיבים שלה ארוזים בצורה מאד צפופה – דבר חשוב מאד כשזה נוגע למברשות מייקאפ, מכיוון שכך לא נותרים סימני מריחה על הפנים (בהנחה שמשתמשים במברשת בצורה נכונה).

DSCF3693 DSCF3705 DSCF3694 DSCF3701

המברשת מתאימה לשימוש במרקמים שונים של חומרים (נוזלי, קרמי, אבקתי). מצאתי שהדרך הטובה ביותר לשימוש במברשת הוא להניח תחילה את המייקאפ בצורת תפיחות, כשההתמקדות היא במיוחד באיזורים בהם ישנן נקבוביות גדולות ובאיזור שמתחת לעיניים. לאחר מכן, מחליקים בעדינות את החומר בתנועות סיבוביות קלות, מהפנים לחוץ. המברשת מחדירה את החומר לתוך הנקבוביות בצורה מושלמת והעור מקבל מראה חלק יותר. חשוב לציין, שכאשר מקבלים תחושה כאילו המברשת "נתקעת" על הפנים, זה סימן שהחומר נטמע בעור והפך להיות חלק אינטגראלי מעור הפנים.

DSCF3696 DSCF3697 

בתמונה מעל ניתן לראות את גודל המברשת ביחס למברשת המייקאפ מס' 187 של MAC. בגלל הגודל והיציבות של המברשת בעבודה על עור הפנים, קל לשלוט בה וניתן להגיע איתה לכל מקום- גם לכנפות האף ואפילו לשורשיי הריסים התחתונים.

מחירה של המברשת עומד על 270 ₪ טבין ותקילין !!! (מאפרים מקצועיים יכולים לרכוש אותה במחיר של 170 ₪, לאחר הנחת מאפר). לעניות דעתי, זהו מחיר גבוה במקצת עבור המשתמשת ה"בייתית", אם כי כשמביאים בחשבון את העלות מול התועלת - תוצאות השימוש ועמידות המברשת לאורך שנים רבות - נראה שכדאי לשקול בחיוב להשקיע בה.

את המברשת ניתן לרכוש בלעדית בבית הספר לאיפור של סיגל תדמור - האשלג 22 צ'ק פוסט, חיפה (טלפון: 04-8401123). ניתן גם לקבל את המברשת במשלוח עד הבית.

5 תגובות:

  1. נראית מברשת מדהימה, אבל המחיר באמת יקר מדי למשתמשת הממוצעת...

    השבמחק
  2. היי לבנת,
    קודם כל תתחדשי על המברשת, ולהגיד לך יש לסיגמא מברשת באותה סגנון כמו של סיגל רחבה שטוחה ומעולה מעולה למייקאפים נקראת F80 או f82 שתיהן מעולות וגם כלל לא יקרות עולות יחד עם משלוח 16 דולר למברשת פלוס 5 דולר משלוח 21דולר בשקט..
    אני קניתי כמה מברשת בבלאק פריידי וחסכתי משלוח שווה לך לרכוש..

    השבמחק
  3. אני אישית לא התחברתי למברשת עם חיתוך ישר.

    השבמחק
  4. איריס, תודה על העדכון.
    אפרת, מה הסיבה שאת לא אוהבת מברשות עם חיתוך ישר?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails