יום שישי, 23 בדצמבר 2011

GIVENCHY משיקה מייקאפ חדש

בחודש הבא יעלה על המדפים Eclat Matissime - המייקאפ החדש מבית "ג'יבנשי", שמגיע ב-8 גוונים שונים ואמור להיות מתאים לכל סוגי העור. אה, יש לו גם 20SPF.

על-פי הפרסומים, המייקאפ מהווה - בנוסף להיותו מוצר חדשני – הצלחה בתחום הטכנולוגי ואת זה נוכל להבין רק כשנניח אותו על עור הפנים שלנו. המרקם שלו קרמי, אוורירי ורענן למגע גם על האצבעות כמו גם על העור. יש לו איזון מושלם בין מראה "חי" לגימור מאט שעמיד לאורך זמן (9.5 שעות ליתר דיוק), זאת אומרת הוא אינו מייבש את העור, רק מעניק לו מראה מאט כשמתעורר הצורך בכך. הסוד טמון במערכת חדשנית הכוללת כדורי אבץ, שנפתחים כאשר הם באים במגע עם הסבום (החלב) בעור ונכנסים לפעולה. שילוב של תמציות ג'ינג'ר, צמח הסירה וקינמון מסייעים לכיווץ הנקבוביות, החלקת העור והפחתת מראה הפגמים בו במהלך השימוש במוצר.

01-EclatMatissime_2

נשמע מושלם, לא? עכשיו רק נותר לנו לגלות מתי נוכל לחזות בפלא הזה גם אצלנו בארץ. ואם כבר מזכירים שלמות, בינתיים אפשר להנות מפניה היפות של השחקנית ליב טיילור, הפרזנטורית של המותג, שמובילה גם את הקמפיין למייקאפ החדש (בתמונה למעלה).

3 תגובות:

  1. נראה כמו המייק אפ המושלם עבורי. כרגע המייק אפ האהוב עלי הוא PHOTO'PERFEXION אף הוא של ג'יבנשי. בכלל מוצרי האיפור שלהם איכותיים כל כך. נקווה שהאקלה מטיסים יגיע אלינו מהר שנוכל להתנסות ב"פלא" הזה :)

    השבמחק
  2. לידיה, זה נשמע כמו המייקאפ המושלם לכל אחת... :)
    גם אני מצפה לו בכיליון עיניים!

    השבמחק
  3. אכן כך :) שבוע נפלא שיהיה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails