יום חמישי, 4 באוגוסט 2011

יום הולדת 40 למסקרה Great Lash של Maybelline New York

Great Lash Mascara ("גרייט לאש") - המסקרה הוותיקה והפופולארית ביותר של "מייבלין ניו-יורק" חוגגת 40 שנה. לכבוד המאורע, משיק המותג אוסף במהדורה מיוחדת של המסקרה, הכולל 3 מסקרות באריזות מעוצבות פרי יצירתם של 3 ממעצבי האופנה המובילים בעולם: טרייסי ריס, מקס עזריה וויויאן טאם. כל מעצב לקח השראה מאוסף הבגדים שלו והעניק מראה חדש לאריזה הורודה-ירוקה המוכרת של המסקרה.

Maybelline_Designer_All_Tubes

ההשראה של מקס עזריה, המעצב והמייסד של מותג האופנה BCBGMAXAZRIA: "בשנים האחרונות עמדה מייבלין מאחורי הקלעים בתצוגות של BCBGMAXAZRIA, ואני נרגש משיתוף הפעולה הנוכחי עימם לרגל חגיגות יום השנה ה-40 של המסקרה שלהם – Great Lash. זהו כבוד גדול עבורי להביא את הסגנון והעיצוב האסתטי של BCBGMAXAZRIA למוצר אייקוני כזה."

ההשראה של טרייסי ריס: "מסקרה Great Lash היא מוצר נצחי - כל אשה מכירה את המסקרה עם האריזה האייקונית בגווני הורוד והירוק. זה היה מרגש מאד עבורי לעצב אריזה במהדורה מוגבלת לרגל חגיגות יום השנה ה-40 למסקרה ובחרתי לעשות זאת עם הדפס גרפי פרחוני, שמשדר כייף ונשיות ומשלים בהתאם את הגוונים המוכרים של המותג."

ההשראה של ויויאן טאם: "עבדתי עם מייבליו ניו-יורק בשנים האחרונות במהלך תצוגות האופנה במסגרת שבוע האופנה בניו-יורק. אני שמחה לעבוד עמם שוב כדי לחגוג את יום השנה ה-40 של המסקרה Great Lash. העיצוב שבחרתי למסקרה הינו עיטור של הסמל הסיני למילה 'ריסים', היוצר מיזוג מושלם בין המותג 'ויויאן טאם' לאסתטיקה של המותג 'מייבלין'. זהו אביזר-יופי הכרחי לכל הפאשניסטות בסתיו הקרוב."

great lash mascara המסקרה המקורית

אני לא ממש בטוחה שהמסקרות הללו יגיעו אלינו ארצה, אבל אם במקרה אתם (או מי ממכריכם) מזדמנים לארה"ב במהלך חודש ספטמבר 2011 (מי אמר שבוע האופנה בניו-יורק?), תוכלו להשיגן באופן בלעדי ולזמן מוגבל בהחלט ברשת Target.

תגובה 1:

  1. יש לי את הכחול רויאל (בעלי מביא לי מארה"ב בכל נסיעה). בכללי מאוד נהנית מהמסקרות של מייבלין. גם הדוצדדית, גם זו הורודה ואחרות שלהם

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails