יום חמישי, 4 באוגוסט 2011

L'Occitane מגלה מחדש את הסוד של הטבע

המים מהווים את מקור החיים שלנו ובלעדיהם לא נצליח להתקיים. גם העור שלנו, ללא אספקה של לחות מתאימה, יהפוך להיות פגיע וכמובן יאבד מיופיו. ל'אוקסיטן הצליחה לשלב את הסוד הטמון בצמח המרפא אנג'ליקה בתוך ליין מוצרי קוסמטיקה, שהופך להיות מקור חיוני לעור!

L'Occitane

צמח האנג'ליקה גדל במהירות מופלאה, למעשה הוא יכול לגדול לגובה של יותר מ-2 מטרים בתוך מספר ימים, הודות ליכולתו לינוק את המים מהאדמה. בחורף, עם תחילת הקור, הצמח מפסיק לצמוח ומתמקד במאגרים שלו, השמנים האתריים המצויים בשורשיו. כשהקיץ מגיע, הוא משתמש במאגרים אלה כדי להמשיך את צמיחתו במהירות ובחיוניות יוצאות דופן. האנג'ליקה גדל בקרקע לא צפופה, קלה ומושקית היטב. לעיתים קרובות ניתן למצוא את צמחי האנג'ליקה ליד נהרות, שם הם גדלים באופן טבעי.
ברפואה הטבעית יש לצמח האנג'ליקה תפקיד חשוב מאוד בשיקום ונחשב לבעל השפעה רפואית גדולה. האפקט הרפואי של שורשיו מושווה לעיתים קרובות לזה של צמח הג'ינסנג.

Angelique-copyright-Loccitane

העובדה שהצמח נמצא בשפע בפרובנס בצרפת ומר ניבון (Nivon), אחד מהשותפים בחברת ל'אוקיסטן, שייך למשפחה המגדלת מזה 3 דורות אנג'ליקה טבעית, הם שהביאו את ל'אוקסיטן לחקור את סגולותיו של הצמח ולגלות את הסודות הטמונים בשורשיו. במעבדות החברה הצליחו להפיק משורשי הצמח הארוכים תרכובת (רשומה כפטנט) המשלבת מים ושמן אתרי, המשפרת את זרימת המים לתאי העור, מגנה עליו וכתוצאה מכך העור רווי בלחות וקורן בזוהר וחיוניות. למעשה, בבדיקות מעבדה נמצא כי התרכובת מגבירה את זרימת המים ב-39%!

את כל הטוב הזה, הכניסו בל'אוקסיטן לתוך ליין מוצרים חדש, הכולל 6 מוצרים אשר יש להם הרבה מן המשותף: כולם מספקים לחות פעילה ומוגברת, הם בעלי טקסטורה רעננה הנספגת היטב בעור והם בעלי ניחוח נעים ומרגיע. בנוסף, כל המוצרים נטולי פארבנים ונבדקו דרמטולוגית. לכל אחד ממוצרי הסדרה יש את הדרך שלו לנקות, לרענן ולהגן:

"ג'ל קלינסר" Gel Cleanser - ג'ל ניקוי לפנים
ג'ל רענן ועדין ההופך לקצף אוורירי וקל בשימוש עם מים. מרכיבי ההקצפה שבו הינם ממקור צמחי. הג'ל מועשר במי אנג'ליקה ובשמן אתרי של אנג'ליקה אורגנית. הוא מסיר בעדינות איפור ולכלוך, תוך שמירה על השכבה ההידרוליפידית של העור. העור מרגיש באופן מיידי נקי, רך ונראה קורן. מתאים לכל סוגי העור.

מחיר: 100 ₪ (תכולה: 200 מ"ל)

לאוקסיטן -אנגליקה  גל ניקוי צילום גון סל

"פייס טונר" Face Toner - מי פנים
המחווה האולטימטיבית של רעננות ללא אלכוהול , משלים את פעולת הניקוי והסרת האיפור, מעניק לחות, מעורר את העור ומכין אותו לספיגה טובה יותר של קרם הלחות. מי הפנים מועשרים בשמן אתרי ומי אנג'ליקה המלחחים, מרעננים ומנקים את העור מלכלוך. לאחר השימוש, העור רך, קורן ומוכן לספוג את כל היתרונות שבשגרת טיפוח העור היומיומית. מתאים לכל סוגי העור.

מחיר: 100 ₪ (תכולה: 200 מ"ל)

לאוקסיטן אנגליקה- מי פנים צילום גון סל

"איי רול-און" Eye Roll-on - רול-און לעיניים
רול און לעיניים, מפחית את הגודש מאזור העיניים עם אפקט קובית הקרח המיידי שלו, ממריץ את מחזור הדם הנימי (מיקרו-סירקולציה) כדי להפחית עיגולים שחורים ונפיחות ומהדק מיידית את העור סביב העיניים.

מחיר: 149 ₪ (תכולה: 10 מ"ל)

לאוקסיטן- אנגליקה רול און לעיניים צילום גון סל

"היידריישן קרים" Hydration Cream - קרם לחות
אמבט אמיתי של לחות פעילה, לעור חלק כקטיפה ורענן. מכיל מי אנג'ליקה ושמן אתרי אנג'ליקה להגברת זרימת המים לתאים והגנה מרדיקלים חופשיים, שמן בוראג' למניעת התנדפות הלחות מהעור, סוכר ממקור צמחי ל"החזקת" מים, חמאת שיאה להגנה והזנת העור וגליצרין כמלחח.

מחיר: 200 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)

לאוקסיטן- אנגליקה קרם לחות צילום גון סל

אנג'ליקה תחליב הגנה 15SPF
תחליב הגנה SPF15 מוסיף לעור לחות ומגן עליו ביעילות מההשפעות המזיקות של השמש. מרקם קל ורענן, המסייע לשמור על חיוניות העור. מכיל מי אנג'ליקה ושמן אתרי אנג'ליקה להגברת זרימת המים לתאים והגנה מרדיקלים חופשיים, שמן בוראג' למניעת התנדפות הלחות מהעור, סוכר ממקור צמחי ל"החזקת" מים. אידיאלי לעור רגיל ולעור מעורב (אינו קומודוני).

מחיר: 200 ₪ (תכולה: 30 מ"ל)

לאוקסיטן- לחות 15SPF קו אנגליקה

אנג'ליקה תחליב הגנה SPF40 UV
קרם פנים עם מקדם הגנה SPF40 המוסיף לעור לחות ומגן עליו ביעילות מההשפעות המזיקות של השמש. הקרם הינו בעל מרקם קל ורענן, נספג בקלות, אינו מותיר שכבה לבנה ושומר על חיוניות העור. מכיל מי אנג'ליקה ושמן אתרי אנג'ליקה להגברת זרימת המים לתאים והגנה מרדיקלים חופשיים, שמן בוראג' למניעת התנדפות הלחות מהעור, סוכר ממקור צמחי ל"החזקת" מים. לאחר השימוש, העור מתמלא במיידית בחיים ובלחות. בשימוש ממושך, העור מלא, חלק וקורן יותר.

מחיר: 200 ₪ (תכולה: 30 מ"ל)

לאוקסיטן- אנגליקה צילום גון סל  SPF תחליב הגנה מקדם הגנה 40

כל המוצרים מגיעים באריזות שעוצבו אישית על-ידי אוליבייה באסון, המייסד של ל'אוקסיטן, בהשראת צמח האנג'ליקה: הבקבוקים מוארכים ופשוטים מאד והם מזכירים את אותם הבקבוקים של המרפאים והמטפלים בצמחי מרפא. גם צבעם של הבקבוקים בהשראת הגבעול הירוק והמיימי של הצמח, פרחים בירוק-אניס עם נגיעות של לבן. הציור בצד של פרח האנג'ליקה מייצג את התפרצות האנג'ליקה במהלך צמיחתה.

את ליין מוצרי האנג'יקה ניתן להשיג בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ וכן בחנות המקוונת באתר החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails