יום שבת, 27 באוגוסט 2011

Bobbi Brown משיקה מייקאפ מינרלי חדש

בובי בראון מאמינה שמייקאפ צריך להראות בדיוק כמו עור שני – זו בדיוק הסיבה לכך שהיא יצרה מיגוון רחב של פורמולות שונות כדי לקבל גימור טבעי, לא משנה מה סוג העור. כעת היא מציגה את היצירה האחרונה שלה - Skin Foundation Mineral Makeup SPF15 – מייקאפ מינרלי בעל פורמולה בלעדית, המגדירה מחדש את כל מה שחשבנו שאנו יודעים על איפור מינרלי.

המייקאפ החדש מכיל תערובת חדשנית של אבקות מינרליות המספקות שקיפות מיוחדת ובמקביל מנטרלות את העמימות בעור. תערובת זו של אבקות מינרליות רכות וחלקות מחליקות במיידית את טקסטורת העור ויוצרות כיסוי מאט וקליל. מייד עם הנחתו של המייקאפ על העור הוא מפחית ומטשטש את מראה הפגמים ומעניק לו מראה אחיד. זה הזמן להיפרד מהמראה המבריק ולהגיד שלום למראה הזוהר הטבעי. המוצר מגיע בצורת אבקה, שנטחנה שלוש פעמים, כך שהגימור המתקבל הינו חלק ומשיי.

המייקאפ החדש נחשב למהפכני מסוגו במיוחד לאור ההיקף הגדול של כמות המינרלים והויטמינים שהוא מכיל בתוכו. הפורמולה מכילה, בין השאר, סודיום הילארוני המשמש כמגנט לחות ושומר על איזון הלחות בעור, מונע יבוש והופעת קמטוטים, תמציות זרעי סויה וקרמידס מסייעים בריכוך והחלקת העור, ויטמין E ו-C מספקים הגנה לעור ומשמשים כנוגדי חימצון.

Skin Foundation Mineral Makeup SPF15 יושק במהלך ספטמבר 2011 והוא מוצע ב-9 גוונים שונים:
· Alabaster
· Extra Light
· Light
· Light to Medium
· Medium
· Medium to Dark
· Dark
· Deep
· Rich

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails