יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

פודרת הכדוריות המיתולוגית של GUERLAIN – עכשיו בגרסה דחוסה

"גרלן" מציעה בימים אלו את פודרת המטאוריטים המיתולוגית שלה - זו שהכרנו עד כה בצורת הפנינים הצבעוניות המפתות כל-כך – בגרסה חדשה של פודרה דחוסה.

Printemps_2011 117

כמו בגרסה הקודמת, גם הגרסה החדשה - METEORITES COMPACT POWDER - מבוססת על אותה טכנולוגייה של "שבירת אור", המשפרת את מראה העור ומעניקה לו מראה זוהר ומואר, יחד עם גימור מאט. הסוד הוא במערך החלקיקים הצבעוניים, המחזירים אור, בצבעים של ירוק (לטשטוש אדמומיות), בז' (לאיחוד הגוון), ורוד (מעניק מראה בריא וחיוני), סגול (מתקן מראה עמום ועייף) ולבן (מאיר) – כולם משתקפים באור ויוצרים מעטה של זוהר מושלם.
הפודרה בעלת מרקם קטיפתי עדין ושקוף, היא סופחת עודפי סבום, משמרת את האיפור ומעניקה לעור אפקט מלוטש. ניתן להשתמש בה מעל המייקאפ או ישירות על עור חשוף.

היתרון בגרסה הדחוסה והקומפקטית הוא באפשרות שניתן לשאת אותה בקלות לכל מקום, מבלי לחשוש שזו תתפזר בתוך התיק, למשל. האריזה העגולה והמטאלית מהווה תכשיט בפני עצמה עם העיטור הורדרד המזכיר עלי כותרת של ורד, בדיוק כמו ניחוח הורדים של הפודרה, המשלים ומעצים את חוויית השימוש בה. אגב, הפודרה מגיעה עם מראה מובנית וכרית פאף להנחה קלה ונוחה.

img-thing 

METEORITES COMPACT POWDER משווקת ב- 3 גוונים:
01- עבור עור בהיר: מתקן אידיאלי.
02- עבור עור בעל גוון ביניים: מעניק אור ומראה רענן.
03- עבור עור כהה, בעל גוון מוזהב: מתקן כהויות.

מחיר: 310 ₪ (תכולה: 7 גרם).
להשיג בכל חנויות הפארם, באפריל ובמשביר לצרכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails