יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

מלב השמיים עד קצות הציפורניים

מסתבר שלמותג הלקים OPI ולטליה וולף, צנחנית וחובבת ספורט אתגרי במרכז הצניחה PARADIVE הישראלי, יש אג'נדה משותפת – שניהם תומכים בהעצמת נשים לעצמאות כלכלית והם עושים זאת בדרך מקורית ביותר:

Talia_Wolf_2 טליה והדגל

וולף קיבצה סביבה מספר נשים אמיצות, שהיו מוכנות לבצע צניחה חופשית יחד עם "דגל הדיו" של OPI, זאת לא לפני שציפורניהן קושטו ועוטרו בתמיסת אקסיום ג'ל לק עמיד. ייחודו של הג'ל החדש הוא במרכיביו המקנים פיגמנט חזק ועמיד על הציפורן. "רציתי באמת להעביר את הקשר בין עוצמה, עמידות ונשיות ולכן התערבתי עם הבנות שתמיסת הג'ל לק אקסיום תחזיק לפחות כשלושה שבועות על אצבעות הבנות..." מסבירה וולף ומוסיפה: "בהתחלה הבנות לא האמינו לי אבל אז הוכחתי להן אחרי הצניחה, שאכן הג'ל לק אקסיום עמיד, וגם ביכולתו לסייע בשיקום ציפורניים פריכות, שבירות מתפצלות וחלשות בכול מקום גיאוגרפי".

אגב, כנגד כל העמידות של האקסיום, פיתחה OPI תמיסה חדשנית, שגם מאפשרת לחדש ולהסיר את פעולת הג'ל העמיד בקלות. תמיסת ה- Sack Offמאפשרת להסיר את האקסיום העמיד גם בלי להשתמש בגסות באצטון או לשייף את הציפורן בשביל לחדש את פעולת האקסיום. תוך טבילה של מספר דקות, ממיסה התמיסה את הג'ל בציפורניים ומאפשרת לחדש את פעולתו במהרה.

כך או כך, הודות לקבוצת הצנחניות, קולו של מותג הלקים נשמע גם במשך קילומטר של צניחה חופשית ונראה עמיד ומטופח מתמיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails