יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

Clinique מציגה: Moisture Surge Tinted – לחות עם נגיעה של צבע

בימים אלו משיקה "קליניק" בישראל את Moisture Surge Tinted Moisturizer SPF15 – מייקאפ חדש וקליל עם לחות לכל היום, גוון עדין ומקדם הגנה SPF15.

Clients|Clinique

מדובר, למעשה, בקרם-ג'ל עתיר לחות ועם מעט מן המעט של גוון הדרוש כדי לכסות את העור במעטה אחיד ונקי מפגמים. מרקמו החלק מתמזג בעור באופן אחיד ומותיר את העור בתחושה קרירה, רעננה ורוויה מאד. זהו מוצר אידיאלי ביותר לכל אותן נשים שאינן אוהבות למרוח על עצמן מייקאפ (במיוחד בימי הקיץ הלוהטים), אבל עדיין מבקשות לעצמן משהו קליל שישווה לפניהן מראה אחיד יותר.

פורמולת המייקאפ מורכבת מקוקטייל של מרכיבים מרגיע ומשכך, יחד עם Moisture Surge - הקרם-ג'ל האייקוני של קליני, המספק לעור מנת לחות מיידית עם המשיחה על העור. מאזן מחושב היטב של מרכיבים, כגון פיגמנטים מטופלים וחומרים יוצרי מעטה דקיק, פועלים יחדיו כדי להעניק גוון שיישאר אמיתי לאורך זמן (לדברי החברה, עד 12 שעות) מבלי לדהות. בנוסף, מקדם ההגנה SPF15 מספק לעור הגנה מקרינת השמש באמצעות מסננים פיזיים וכימיים.
המייקאפ החדש אינו מכיל שומן והוא מתאים לכל סוגי העור, במיוחד לבעלות עור מעורב. הוא נבחן לאלרגיה, אינו מכיל בושם ונבדק בידי רופאי עור ועיניים.

Clinique Moisture Surge Tinted make up 185 shekel for 30 ml  photo dan lev .jpg

Clinique Moisture Surge Tinted Moisturizer SPF15 מוצע בחמישה גוונים (1-5) לגוני עור מהבהיר ביותר, דרך הגוונים הבינוניים ועד לכהים ביותר.

המחיר: 185 ₪ (תכולה: 30 מ"ל).
להשיג בדלפקי קליניק ברשת הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails