יום שישי, 5 באוגוסט 2011

קסדה בראש לוהט

קבלו את התשובה של איל מקיאג' לחום יולי-אוגוסט - הקסדה! ומתחתיה, איפור פאשן מדהים הכולל זוויות חדות מהאייטיז, בשילוב עם השפעות פופ ארט מהסיקסטיז

1

החום והלחות שנחתו עלינו, אלו שאנחנו תמיד שוכחים כמה הם קשים עד שהם מגיעים, אלו שבכל קיץ מחדש אנחנו אומרים עליהם "עוד לא היה דבר כזה"! אילצה את המוחות הקודחים באיל מקיאג' למצוא פיתרון יצירתי למצב. קסדה! איך לא חשבו על זה קודם? היא מגנה עלינו מפני השמש הלוהטת, בטיחותית, איכותית וסופר קולית. לו רק הייתה לה מערכת קירור פנימית, בכלל הייתה מושלמת.

באיל מקיאג' בחרו בקסדות מסוגננות ומיוחדות שמהוות אקססורי אופנתי לכל דבר, ללוות את האיפור המרהיב שיצרה אלן סוקולוב, מרצה בכירה במכללת הבית. האיפור מתאפיין בצורות חדות וזוויתיות משנות ה-80, בשילוב עם השפעות מהפופ ארט של שנות ה-60. שילובי הצבעים אינם קונבנציונאליים וניתן למצוא במראות אינטרפרטציות לטרנדים חמים באיפור פאשן הקיץ, כמו גבות צבעוניות וסמקים צבעוניים.

קסדה בראש ורוד:
מראה הקסדה הורודה, כולל איפור בזוויות חדות בהשראת האייטיז, בשילוב עם השפעות פופ ארט מהסיקסטיז. משולש צהוב על הלחי בהשראת טרנד הסומק הצהוב שהולך להיכנס לעניינים ב-2012, חצי פנים צבועות בורוד, איפור עין חד וזוויתי בכחול ושפתיים חצויות באדום וכחול.

איל מקיאג' 1 (1)

קסדה בראש ירוק:
המראה מציג שילוב בין קווים חדים ובין אזורים מטושטשים (מסכה תכלת). הצבת אלמנטים מטושטשים לצד אלמנטים סופר חדים, יוצרת קונטרסט מעניין עבור העין המתבוננת.

איל מקיאג' 1 (2)

קסדה בראש אמריקאי:
מראה חד וגיאומטרי שמשלב בין צורות המזכירות כוכבים, סומק כחול וגבות לוהטות צבועות באדום.

איל מקיאג' 1 (3)

קרדיטים:
ארט דיירקטור: מאור צבר
צילום: צחי ואזנה
איפור: אלן סוקולוב
סטיילינג: מאור צבר, שאולי וקסברג
דוגמנית: רוסלנה ל"עדי ברקן"
קסדה ורודה: ד"ר אופנועים, קסדה ירוקה: מוטורייב
תכשיטים: ליאת גינזבורג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails