יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

ירין שחף מציג: (ת)ריסים של קיץ - המדריך המלא להדבקת ריסים מלאכותיים

הצמדת ריסים מלאכותיים הינה דרך מצוינת לשדרוג הופעה. כולם יראו את ההבדל במראה העין הפתוחה והמודגשת אבל לא בהכרח יבחינו מה גרם לשוני. בין אם החלטת על השלמת קו ריסים מדולל, או להניח ערכת ריסים מלאה, איפור העין יהפוך זוהר ומרהיב.

ירין שחף ערכת ריסי פנטזיה (צילוםעידו לביא) צילום: עידו לביא

תשכחו מהמסקרות, ממעבי ומעגלי הריסים למיניהן, קבלו בתשואות את הטרנד הקיצי- ריסים מלאכותיים. ויש גם ערכות פנטזייה לאירועים מיוחדים. ירין שחף מורה לאיפור ומנהל בית הספר מס' 1 למקצועות האיפור, עם המדריך המלא, איך לעשות את זה שלב אחר שלב:
"על המדפים קיימים שלושה סוגים של ערכות: הראשונה היא ערכה של ריסים בודדים, באמצעותם מבצעים השלמה לריסים הקיימים (מראה עדין), הערכה השנייה כוללת מערכת ריסים שלמה (מראה טבעי אך דרמטי) וכמובן קיימות ערכות ריסי פנטזייה במגוון צבעים וטקסטורות (מראה ערב, לשמחות ומסיבות).
אחרי שרכשתם את אחת הערכות הצטיידו במקלוני עץ לניקוי אוזניים, פינצטה, דבק להדבקת ריסים ומסיר איפור (לשימוש בערכה השלמה הצטיידו גם במעגל ריסים).
זכרו: כדי להגיע לתוצאות טובות, יש לאפר את העיניים בשלמות כולל במסקרה. כך, ניתן להבטיח שהריסים לא יתלכלכו משאריות איפור שונות. המראה הסופי נקבע עפ"י כמות הריסים שבה נשתמש. ככל שנצופף מרווחים נעשיר את המראה."

וכעת לעבודה:

המראה העדין
ליצירת המראה העדין יש ליטול קבוצת ריסים מלאכותיים באמצעות פינצטה ולמרוח מעט דבק עם מקלון אוזניים על השורש של כל אחד מהם. בעזרת הפינצטה נקרב את הריסים המשוחים בדבק לשורש קו הריסים בעפעף העליון ונצמידם זה לזה. אם קיים צורך, יש להדק את הריסים בעדינות בעזרת האצבעות.

המראה הדרמטי
ליצירת המראה הדרמטי יש להשתמש ב"מערכת ריסים". לפני פעולת ההדבקה רצוי לעקל בעדינות את הריסים בעזרת האצבעות, כדי להפכם לגמישים יותר. כעת יש להשתמש במקל האוזניים ולמשוח את פס בסיס הריסים בדבק באופן אחיד. מותחים את העפעף כלפי מעלה ומהדקים לקו הריסים הטבעי בעזרת האצבעות. ניתן להשתמש במעגל ריסים כדי לעגל את הטבעיים והמלאכותיים זה לזה.

מראה פנטזיה
ליצירת מראה הפנטזיה השתמשו במערכות ריסים צבעוניות או כאלה שלקצבותיהן מחוברים דמויי אבני חן. פעולת ההדבקה תעשה בדיוק כמו ב"מערכת ריסים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails