יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

אצל KÉRASTASE PARIS יש חדש תחת השמש!

soleil

בדיוק כמו שעורנו זקוק להגנה בימי הקיץ, כך גם שיער ראשנו – במיוחד שיער שעבר צביעה או הבהרה - זקוק להגנה ולטיפול משקם לאחר החשיפה לשמש. השיער חשוף לקרינת ה-UV של השמש, המלח והכלור, הגורמים לפגיעה במרקם הפנימי מהמעטפת ועד ללב סיב השערה. כתוצאה מכך, השיער מתייבש ונראה חלש וללא ברק, הצבע דוהה והשיער הופך שבור ופגום.

סדרת SOLEIL UV DEFENSE ACTIVE של קרסטס פריז מספקת את הפתרון להגנה על שיער צבוע עם מוצרים המותאמים לסוגי השיער השונים. מוצרי הסדרה מעניקים לשיער צבוע, טיפול מגן ומשקם מפני פגעי השמש באמצעות מסנן הגנה פוטו-דיפנס הסופח את קרינת ה-UV; הם עוטפים את השיער בשכבת סיליקון עמידה הדוחה מי-ים ומי-בריכה ומעניקים טיפול משקם לשיער לאחר החשיפה באמצעות רכיב הסיראמיד שבפורמולה, המחזק בין השאר את המעטפת החיצונית של השיער (הקוטיקולה).

kerastase20soleil

סדרת סוליי של קרסטס כוללת שלושה מוצרים לשימוש לאחר החשיפה לשמש:

BAIN APRES-SOLEIL- שמפו לשיער צבוע
מסיר מהשיער את כל שרידי פגעי הקיץ - שאריות קרם שיזוף, חול, מלח וכלור. בונה שכבת מגן על מעטפת סיב השערה. מעניק לשיער לחות, רכות וברק לאורך זמן. צבע השיער נשמר לאורך זמן (מחיר: 116 ₪, תכולה: 250 מ"ל).

MASQUE UV DEFENSE ACTIVE – מסיכה לשיקום שיער צבוע
משקמת ומחזקת את סיב השערה מבפנים. מעניקה רכות וברק לאורך זמן. השיער גמיש ורך למגע באופן מיידי (מחיר: 201 ₪, תכולה: 200 מ"ל).

SERUM APRES SOLEIL - סרום לשיער צבוע
להחייאת הברק ולהחלקה מושלמת של שיער צבוע הנחשף לשמש. משקם שיער צבוע אשר ניזוק והתייבש בעת חשיפה לקרני השמש (UV), מי-ים ומי בריכה. השיער חלק וגמיש, קל לעיצוב, צבעו זוהר לאורך זמן (מחיר: 154 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

את מוצרי הסדרה, כמו את שאר מוצרי קרסטס פריז, ניתן להשיג במספרות מורשות קרסטס בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails