יום שבת, 20 באוגוסט 2011

DAVIDOFF Champion Energy – בושם חדש לגבר דינאמי, נמרץ ועוצמתי

אחרי ההשקה המוצלחת בשנה שעברה, בית הבישום "דווידוף" מציע את DAVIDOFF Champion Energy – בושם חדש לאלופים, המהווה גרסה חדשה ונועזת יותר לבושם Davidoff Champion, שהושק בהצלחה בשנה שעברה.

הבושם החדש נרקח על-ידי הבשם אורליין גושארד שיצר ניחוח רענן וקליל הפותח בתווים אנגרטיים של קוקטייל אשכולית וברגמוט, ליבו המתובל והחושני נשלט על-ידי תווי עלי החלבנה בתוספת תבלינים קרים ורעננים, בעוד בסיסו משלים את העוצמה הגברית עם תווי עץ ארז, אלון ואזוב.
זהו ניחוח מושלם עבור כל אותם מכורים לחדר הכושר והוא מיועד לשימוש לפני האימון וגם לאחריו: לפני האימון – הוא ממריץ את החושים ומגביר את רמות האנרגיה, ואחרי האימון – הוא מרענן את הגוף ואת הנפש.

הבקבוק של "דווידוף צ'מפיון אנרג'י" נוצר בהשראת הבושם הקודם "דווידוף צ'מפיון" – בצורת משקולת של חדר כושר, כאשר הגרסה החדשה היא מודרנית ובולטת יותר, הודות לגוון האדום החותם את עיגול הפלדה שלו.

Davidoff Champion Energy_Packshot_90ml

אם כבר מזכירים אלופים וחדר כושר, קשה להתעלם מהדמות המלווה את קמפיין הפרסום של הבושם – הדוגמן ההורס טיילר ווד, שמהווה בעצמו מודל לחיקוי, עם הרזומה העשיר שבאמתחתו. אחרי שכבש את כל מסלולי האופנה הנחשבים והופיע בכל מדיה אפשרית, אין מתאים ממנו להיות הגבר של DAVIDOFF Champion Energy.

המחיר: 525 ₪ ל-90 מ"ל EDT.
ניתן להשיג ברשתות: סופר פארם, המשביר, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails