יום שישי, 26 באוגוסט 2011

לא על הקרם לבדו!

חברת SUPHERB ("סופרהב"), המתמחה ביצור ויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה, משיקה בימים אלו, את "סדרת פרופשיונל" - סדרת מוצרים ייחודית, בלעדית וראשונה מסוגה בישראל, לטיפוח העור מבפנים. מדובר בסדרה מקצועית של מוצרים המטפלים בעור מבפנים החוצה בעזרת רכיבים ייחודיים ומגוונים הכוללים: ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, צמחי מרפא, נוגדי חמצון, חיידקים פרוביוטיים, חומצות שומן חיוניות ועוד.

סדרת סופהרב פרופשיונל

'סדרת פרופשיונל' כוללת 6 פורמולות ייעודיות לטיפול במגוון רחב של מצבים: אקנה, כתמי גיל או שמש, הזדקנות העור, עור עייף וחסר חיים:

'דרמה יאנג'- פורמולה למניעת תהליכי הזדקנות של עור הפנים והגוף ולשמירה על מראה עור צעיר ורענן. מוצר אנטי-אייג'ינג, הנותן מענה לעיכוב תהליכי הזדקנות העור. תערובת פטנטית רבת עוצמה של נוגדי חמצון השומרת על רמת האלסטין ברקמות ומשפרת את גמישות העור (מחיר: 159 ₪ ל-60 כמוסות).

'דרמה קליר'- פורמולה המסייעת למניעה וטיפול בנגעי עור דלקתיים-אקנה, שיקום רקמת העור ומניעת צלקות, ריפוי ואיחוי פצעי עור ועידוד תהליכי ניקוי הגוף. 'דרמה קליר' פותחה בהסתכלות רחבה ומקיפה על נושא האקנה והסיבות התורמות להיווצרותה. בפורמולה שולבו בסינרגיה מירבית 11 רכיבים טבעיים שונים שלהם תפקיד שונה בטיפול באקנה (מחיר: 120 ₪ ל-60 כמוסות).

'דרמה פיור'- פורמולה המסייעת לטיפול בכתמי פיגמנטציה והבהרתם, הפחתת נזקי השמש של העור, שמירה על מראה עור מטופח בגוון אחיד. פורמולה ייחודית המכילה רכיבים איכותיים ממקור טבעי, הנותנים מענה לבעיות הפיגמנטציה. הרכיבים המרכזיים בפורמולה הם נוגדי חמצון רבי עוצמה מסוג ביופלבונואידים ואנטוציאנידינים (מחיר: 125 ₪ ל-60 כמוסות).

'דרמה ביו סקין'- פורמולה המסייעת בטיפול במחלות עור כרוניות, טיפול במצבי יובש, אדמומיות וגרד של העור, שמירה על בריאות העור וטיפוח מראה העור. הפורמולה עשירה בחיידקים פרוביוטים במינון של 5 מיליארד חיידקים בכמוסה!! חיידקים ידידותיים התומכים במגוון רחב של מצבים בגוף האדם ובמיוחד במערכת העיכול והחיסון (מחיר: 119 ₪ ל-60 כמוסות).

'דרמה פריים'- פורמולה לטיפוח העור, השיער והציפורניים, טיפול בציפורניים שבירות וחלשות, טיפוח מראה שיער חיוני ומלא, טיפול בנשירת שיער ושמירה על בריאות העור, גמישותו וחיוניותו. הפורמולה תומכת לרקמות החיבור, לקולגן ולאלסטין ולכן חיונית לתחזוקה תקינה של תאי העור ולטיפוח העור (מחיר: 135 ₪ ל-60 כמוסות).

'דרמה 3-6-9' - פורמולה תומכת בטיפול בעור יבש וחסר גמישות, שיפור המראה והמרקם של העור, הגמשת העור ומניעת קמטים, טיפול במחלות עור דלקתיות כמו אקזמה ופסוריאזיס. הפורמולה הינה שילוב של חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 6,3 ו-9. לחומצות השומן החיוניות תפקיד מרכזי בשמירה על שלמות קרומי התאים, ליחוח העור, הגמשת העור והתחדשותו (מחיר: 99 ₪ ל-60 כמוסות).

את מוצרי "סופרהב" ניתן להשיג ברשתות הפארם בבתי הטבע ובבתי המרקחת הנבחרים. לייעוץ והדרכה ניתן לחייג ל 1-800-350-333 או לבקר באתר החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails