יום שבת, 6 באוגוסט 2011

MARC JACOBS מציג: DAISY EAU SO FRESH – הגרסה הקייצית לבושם המצליח שלו

מארק ג'ייקובס, מעצב העל הניו-יורקי, משיק בימים אלו בישראל את DAISY EAU SO FRESH - גרסה קייצית רעננה ותוססת לבושם המצליח שלו DAISY ("דייזי"), שהגיח לעולם בשנת 2007.

marc jacobs daisy eau so fresh limited edition 2011

הבושם החדש הינו בעל ניחוח פרחוני פירותי, שמח ושובב, והוא מתיימר לבטא את אישיותו של ג'ייקובס כמעצב וכאדם, הווה אומר- צעיר, קצבי, שובב, אוונגרדי ומפתיע.
את הבושם שלו מקדיש ג'ייקובס לאשה עבורה הוא עובד, עליה הוא חושב ולה הוא מקדיש את יצירותיו הן בתחום האופנה והן בתחום הבישום- נועזת, חצופה, אלגנטית ומתוקה, מקורית ובולעת את החיים.

השמחה, הקצביות, הרעננות והנשיות הנובעים מן הבושם, מעוגנים בשילוב מענג של תווים ומרכיבים, פירותיים ופרחיים, מעוררי שמחה ועליזות. הניחוח כולו רענן מאד וחושני, ומזכיר טעמי וינטג' חושניים ונשיים, המבצבצים מיצירותיו עתירות הדמיון וההפתעות: תוויו העליוניים כוללים: ענבים אדומים, פטל, עלים ירוקים, ניחוח אגס; תווי האמצע שלו: סיגליות, ורד פראי, תפרחת תפוחים, ליצ'י, עלי כותרת של יסמין ובסיסו מאסק, שזיף וניחוח עץ הארז.

Marc-Jacobs-Daisy-Eau-so-fresh-Edt

הפרחים, השמחה, העליזות, הרעננות והנשיות המאפיינים את הניחוח מגולמים כולם בחומרים המעצבים את בקבוק הבושם ומהווים אינטרפרטציה תוססת של הבושם "דייזי" המקורי. גולת הכותרת הוא הפקק, בעיצוב יוצא דופן, מפתיע גם לעין וגם למגע. מדובר בפקק מוזהב בגודל מוגזם, הנושא עלי כותרת גמישים למגע, בגוונים רכים נשיים, חלביים, וורדרדים, ביניהם מוסתר פרח צהוב ניאון, בולט וחזק.

הדוגמנית העולה האנה הולמן, מי שנחשבת למוזה החדשה של מארק ג'ייקובס, נבחרה להוביל את הקמפיין לבושם החדש "דייזי או סו פרש" הודות לאישיותה ולמראה שלה, המשדרים טבעיות, רעננות, שמחה, חופש וכייף גדול, או בקיצור- כל מה שמגולם בניחוח. רק מלראות אותה עושה חשק לצלול לתוך העולם של דייזי או סו פרש...

מחירים (לפני הנחות ומבצעי רשתות):
75 מ"ל אדט- 464 ₪.
125 מ"ל אד"ט- 599 ₪.
להשיג ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails