יום שני, 22 באוגוסט 2011

החותם האחרון של Jesús del Pozo

בשבוע שעבר הלך לעולמו מעצב האופנה הספרדי חזוס דל פוזו, לאחר שסבל ממחלה ממושכת. דל פוזו, שהיה בן 64 במותו, החל את דרכו בעולם האופנה כשפתח את החנות הראשונה שלו לבגדי גברים ב-1974. שנתיים לאחר מכן כבר הציג בפריז את הקולקציה הראשונה שלו לבגדי גברים וב-1980 יצאה קולקציית בגדי הנשים הראשונה שלו.

Jesus_del_Pozo_300

אל זירת הבישום הוא נכנס בתחילת שנות התשעים, כשהשיק את הבושם הראשון שלו – Duende, שהיווה את יריית הפתיחה לשורה שלמה של בשמים אחרים כמו: Quasar (ב-1994), Esencia de Duende (ב-1996), Halloween (ב-1997), Quasar Adventure (ב-1999), צמד הבשמים On Él & On Ella (ב-2001), J del Pozo in Black (ב-2005), J del Pozo in White (ב-2007), Halloween Kiss (ב-2008), Halloween Kiss Sexy (ב-2009) ו- Ambar (ב-2010).
המעצב דל פוזו מכר את יצירותיו בלמעלה מ-120 מדינות בכל רחבי העולם. הוא היה מעל לכל אסתטיקן, אנין, בעל טעם ייחודי, המבשר את בשורת השיק האותנטי של ימינו, תוך הקפדה יתירה על איכות ושימוש בחומרים טבעיים. אגב, מלבד תשוקתו לאופנה ובישום, דל פוזו היה מעריץ נלהב של אופרה ובלט.

בית האופנה "דל פוזו", הנושא את שמו, יצא בהודעה פומבית לציבור הרחב והבטיח כי ימשיך את יצירותיו של דל פוזו ואת הקו האהוב בנאמנות מתמדת גם לאחר מותו: "המאסטר של האופנה הספרדית, הכח המניע מאחורי מסלולי האופנה של שבוע האופנה במדריד, משאיר אחריו מורשת גדולה וחלל עצום לכל מי שעבד איתו וחלק חברות משותפת עימו. הבשמים שלו ישארו עמנו וימשיכו להפיץ את החדווה של מי שהיה מעצב אופנה מוכשר ויצרן ענק של בשמים..."

טרם מותו, הספיק בית העיצוב של דל פוזו לרקוח את הבושם האחרון שלו - HALOWEEN FEVER, המושק בישראל בימים אלו, כמחווה למעצב הדגול. לדברי רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה – היבואנית הבלעדית של בשמי דל פוזו, בושם זה מהווה את החותם האחרון של המעצב והוא ישווק במחיר ייחודי בארץ.

FEVER_Visual_Coef_0,7

מדובר בניחוח המתואר כרווי חיים, המשקף את החיים האורבאניים והוא מגיע בבקבוק מעוצב, המשדר אווירה של מסיבת דיסקו ליילית. בתחתית הבקבוק מוטבע בגאווה קו הרקיע הניו-יורקי המסמל יותר מכל כרך אורבאני. הפקק דומה בצורתו למנורות הדיסקו של המועדונים והגוון הסגול מכשף. הבקבוק נשאר נאמן לגוון המטאלי של בקבוק הבושם הקלאסי של הלוואין, בתוספת גימור הולוגרמי.
הבושם הינו פירותי קליל ומרענן, הכולל תווים עליונים של תפוז, ניחוח שושנים וברגמוט איטלקי, ליבו - פרחי לוטוס, יסמין, יילנג-יילנג ממדגסקר ומשמש ובסיסו - ונילה בורבון, מוסק, פאצ'ולי אינדונזי וטונקה בין.

HALOWEEN FEVER JESUS DEL POZO צילום יחצ חול

כאמור, הבושם ישווק בישראל במחיר מיוחד של 150 ₪ ל-50 מ"ל (אד"פ) וב-200 ₪ ל-100 מ"ל (אד"פ) וניתן יהיה להשיגו ברשתות הפארם, המשביר ואפריל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails