יום רביעי, 11 בינואר 2023

חברת פיורמג'יק משיקה את Asta-In מותג קוסמטי טבעי חדש

פיורמג'יק, חברת הביוטכנולוגיה הישראלית, משיקה את Asta-In - מותג מוצרי קוסמטיקה טבעיים וירוקים, המבוססים על אסטקסנטין הידוע כנוגד החימצון העוצמתי ביותר שקיים בטבע.


את האסטקסנטין מפיקה חברת פיורמג'יק ממיקרו-אצה אדומה בשם המטוקוקוס פלאוויאלס, אותה היא מגדלת בחוות גידול ייחודית במושב יד-רמב"ם, בתנאים המחקים את אופן גידולה בטבע. זה המקום לציין גם, כי חברת פיורמג'יק שמה דגש על ייצור בטכנולוגיה בלעדית ובת-קיימא, תוך הקפדה על שמירת ערכי איכות הסביבה.



האסטקסנטין הינו פיגמנט טבעי בצבע אדום, השייך למשפחת הקרוטונואידים, והוא ידוע כנוגד חמצון רב עוצמה החיוני להאטת תהליכי הזדקנות ותחלואה נלווית. יש לו יכולת ספיגה מושלמת בגוף בשל יכולתו לחדור מחסומים שונים בגוף. כמו כן, הוא מסוגל להאיץ את פעולתם של נוגדי חמצון אחרים המצויים בגופנו. רק לשם ההמחשה, מחקרים מראים, כי אסטקסנטין חזק פי 6000 מוויטמין C ופי 550 מוויטמין E!

האסטקסנטין מפחית לחץ חמצוני בפעילות אנטי-אוקסידנטית עוצמתית. כידוע, חלבון הקולגן הינו אחד מהרכיבים העיקריים במבנה העור. הוא ידוע כרגיש לנזקי חמצון ונוטה להתפרק במפגש רדיקלי חמצן הנפוצים בגוף. שימוש קבוע באסטקסנטין מסייע למנוע את התהליך ובכך לשמור על מראה עור צעיר, גמיש ובריא. האסטקסנטין מפחית את נזקי העור המצטברים מחשיפה ממושכת לשמש, מקל על תסמיני דלקות עור למיניהן ועוד.



סדרת מוצרי הקוסמטיקה של Asta-in פותחה בכדי לתת מענה טבעי ומושלם לטיפוח עור הפנים ומוצריה כולם מועשרים באסטקסנטין:

קרם פנים אנטי אייג׳ינג (מחיר: 180 ₪, תכולה: 50 מ"ל): מאיץ את התחדשות ומיצוק העור, ומספק תחושת לחות מוגברת. בעל מרקם עשיר שפותח במיוחד לטיפול בסימני ההזדקנות של העור. מחדש את מרקם העור, מסייע לצמצום קמטים וטשטוש כתמים, מפחית סימני עייפות, כהויות, נפיחות ויובש סביב העיניים. בנוסף לאסטקסנטין מכיל גם מיצוי צמחים ושמנים אתרים, המזינים באופן מידי את העור בלחות עמוקה ועוזר לתיקון נזקי קרינה וסביבה למראה עור בריא, מתוח, גמיש וזוהר.



תחליב ניקוי פנים (מחיר: 90 ₪, תכולה: 150 מ"ל): תחליב ניקוי ייחודי וטבעי לעור הפנים. מנקה את העור באופן עמוק ויסודי וגם מעניק לו הזנה. מותיר את העור נקי, רך וגמיש.



סרום פעיל אנטי אייג׳ינג (מחיר: 190 ₪, תכולה: 30 מ"ל): סרום פעיל עשיר באסטקסנטין וקומפלקס שמנים צמחיים. הסרום עשיר בוויטמינים המסייעים בשמירה על חיוניות העור ובסיוע בעיכוב תהליך הזדקנותו. יעיל ומוכח בשיקום תאי העור ובהפחתת קמטוטים. בעל מרקם קליל הנספג במהירות בעור ומותיר תחושה רכה ונעימה.



מסכת חימר מטהרת (מחיר: 80 ₪, תכולה: 50 מ"ל): מסכה המבוססת על מספר סוגי חימר, מועשרת באסטקסנטין טבעי, עשירה בברזל ובמינרלים. המסכה מסייעת בספיחת רעלים ועודפי שומן מהעור ומייבשת פצעונים, מעניקה ניקוי עמוק ומותירה את העור אחיד זוהר. בנוסף, מרגיעה את העור ובכך מסייעת לשיקום וחידוש העור. המסכה מתאימה לכל סוגי העור.



אגב, במותג ניתן למצוא גם מוצרים לשיער ולגוף. חשוב לציין, כי כל המוצרים מיוצרים באישור משרד הבריאות, ללא כימיקלים, ללא פרבנים וללא מלחים או צבע סינתטי. כמו כן, הם לא נוסו על בעלי חיים.

את המוצרים ניתן לרכוש באתר אסטאין, בבתי טבע ואצל קוסמטיקאיות מובחרות.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails