יום שלישי, 31 בינואר 2023

לורדס ליאון היא שגרירת היופי החדשה של מייקאפ פור אבר

מותג האיפור הצרפתי MUFE בחר בדוגמנית והמוזיקאית לורדס ליאון (Lourdes Leon) כפנים של המותג. הכוכבת בת ה-26, שמוכרת גם בשם לולה ליאון, היא בתה של הזמרת מדונה.


ההודעה על שיתוף הפעולה בין השניים פורסמה לראשונה באינסטגרם, שם פורסם סרטון וידיאו של לורדס מאופרת במוצרי המותג, ביניהם עפרון עיניים כחול וליפגלוס בגוון אפרסקי. לצד הסרטון נכתב: "אנו מציגים את שגרירת המותג החדשה שלנו: לולה ליאון הנועזת והמוכשרת. לולה מגלמת נשימה יצירתית חדשה ועוצמתית במיוחד, שנאמנה לערכיה של Make-Up For Ever." 


זהו אינו הניסיון הראשון של לורדס בדוגמנות. מאז 2018 היא מדגמנת בקמפיינים שונים עבור מותגים כמו סברובסקי, מארק ג'ייקובס, ג'וסי קוטור, ברברי, מוגלר ועוד. היא הופיעה גם של השער של "ווג" וצעדה על המסלול של ורסאצ'ה בשבוע האופנה במילאנו. בנוסף, לורדס נכנסה לתחום המוזיקה וב-2022 הוציאה את אלבום הבכורה שלה "
Go".

נראה, שזהו עידן חדש של שגרירות יופי. MUFE הוא לא מותג היופי היחיד שבוחר שגרירת יופי חדשה על-פי רוח הזמן התרבותית. כזכור, לאחרונה נבחרה אמה צ'מברליין כשגרירת "לנקום" העולמית. צ'מברליין מככבת גם בסדרת יוטיוב חדשה, שנועדה לקדם את המותג ולהנגיש אותו לדור הצעיר יותר.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails