יום שישי, 20 בינואר 2023

L'Oréal Paris Telescopic Lift Mascara

"לוריאל פריז" מציגים את L'Oréal Paris Telescopic Lift Mascara – מסקרה המבטיחה למלא את כל מישאלותינו בכל מה שקשור לריסים ארוכים, עבים ומעוגלים! כל זאת, הודות למברשת מיוחדת ופורמולה חדשה, המבוססת על סרמידים.


אף פעם לא נמאס לנו לנסות מסקרות חדשות והמסקרה "טלסקופיק ליפט" החדשה של לוריאל פריז עומדת להפוך לאחת המסקרנות ביותר. מדובר במסקרה שעוצבה לספק את "כל הקופה" מבחינת הריסים: יותר אורך, נפח גדול יותר, קימור עצום ועמידות של עד 36 שעות. את התוצאות האלו מספקת מברשת מהדור האחרון, המיועדת ללכוד אפילו את הריסים הקצרים ביותר, יחד עם פורמולה מעושרת בסרמידים מחזקים.



כאמור, החוזק האמיתי של המסקרה "טלסקופיק ליפט" מתבטא במברשת שלה, שייחודית לאוסף המסקרות של המותג. הטכנולוגיה הבלעדית עם זיפי וו כפול נועדה ללכוד אפילו את הריסים הקצרים ביותר, לסרק אותם ולהעניק להם עד 5 מ"מ של אורך נוסף. המברשת עוצבה לעקוב אחרי המהלך הטבעי של הריסים, להרים אותם מהשורש ולמתוח אותם כלפי מעלה. לפי בדיקות שערך המותג, עיגול הריסים עולה ב-25% יותר.




פורמולת המסקרה נועדה להזין ולחזק את הריסים הודות לקומפלקס של סרמידים. ההבטחה היא לריסים חזקים, בריאים שחורים מאד. המרקם של המסקרה גמיש ועוטף את הריסים מבלי להכביד עליהם.




המסקרה מגיעה באריזה בעיצוב מינימליסטי בגוון שחור מאט, כאשר שם המסקרה ולוגו המותג המופיעים עליה, הינם בגוון כסוף.



המסקרה L'Oréal Paris Telescopic Lift הושקה בימים אלו ובקרוב היא תהיה זמינה בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails