יום שני, 23 בינואר 2023

Essence Spring/Summer 2023

"אסנסס" מציגים את המוצרים החדשים שלהם לאביב/קיץ 2023. לדבריהם, "הגיע הזמן להתנסות באיפור מהנה, לוקים מלאי רושם, צבעים עזים ואפקטים מפתיעים! הפנים שלכם עומדות להפוך לקנבס שעליו תוכלו לפנק את עצמכם בסגנונות מותאמים אישית ולבטא את האישיות שלכם."


אם אנחנו רוצים שהאיפור יהיה מהנה, אנחנו צריכים מוצרים שמציעים ביצועים גבוהים, קלים ליישום ותוצאות מהירות. כמובן, שאסור לשכוח את השפעתם על העור וטיפוחו. לכן, מוצרי "אסנסס" החדשים – ואלו עם הפורמולה המחודשת – בקולקציה החדשה הזו מציעים שילוב של יעילות, איכות, ביצועים וטיפוח לעור.

הודות למוצרים הרב-תכליתיים הללו, עם כמה אלמנטים חיוניים בלבד, כל חובבת יופי תוכל לשחזר מראה שלם, טבעי ויומיומי או ייחודי ומשפיע:

Hello, Good Stuff! 48h Intense Hydro Gel – סרום ג'ל המעניק לחות לעור הפנים למשך 48 שעות ומותיר אותו רענן וחלק. ניתן להשתמש בו לבדו או מתחת לאיפור. הפורמולה שלו כוללת 95% מרכיבים טבעיים ומועשרת במיי אלוורה וחומצה היאלורונית, כדי להבטיח לחות אינטנסיבית עד 48 שעות.



Hello, Good Stuff! Fresh Glow Peel-Off Face Mask – מסכת פנים במרקם דמוי ג'ל. מועשרת בתמצית אוכמניות וחומצה היאלורונית. המסכה מספקת לחות, מצמצמת נקבוביות ומעניקה עור חלק, זוהר ורענן. המסכה מתייבשת על העור כמו סרט ציפוי והיא קלה להסרה. המוצר כולל 90% מרכיבים טבעיים ונבדק דרמטולוגית.



Hello, Good Stuff! 48h Hydro Fixing Spray – ספריי מקבע שמעניק לעור פרץ של לחות ורעננות למשך 48 שעות. המרקם הקליל שלו מבטיח תוצאה טבעית ובלתי מורגשת. יחד עם זאת, הפורמולה המרעננת שלו מכילה מיי קוקוס להעשרת העור בלחות. ניתן להשתמש בתרסיס מספר פעמים במהלך היום, לפי הצורך. מכיל 97% מרכיבים ממקור טבעי ונבדק דרמטולוגית.



Stay All Day 14h Long Lasting Concealer – הקונסילר הפופולרי עם פורמולה חדשה ומשופרת, ללא סיליקונים וחלקיקי מיקרופלסטיק. קונסילר עמיד למשך 14 שעות, בעל מרקם נוזלי קל מאד למריחה ומיזוג, אינו מתיישב בקמטוטים ומציע כיסוי בינוני-גבוה הניתן לבניה. יש לו גימור מאט טבעי ואחיד והוא עמיד למים ובפני העברות. זהו המוצר המושלם לכיסוי מיידי של פגמי עור, כולל עיגולים כהים.




Multitasking Concealer – קונסילר רב-תכליתי: מכסה פיגמי עור, עיגולים כהים, מעניק הארות ומסייע בפיסול קווי המיתאר של הפנים. הקונסילר זמין ב-6 גוונים שונים ויש לו גימור מאט טבעי עם כיסוי בינוני-גבוה שניתן לבניה. הפורמולה שלו עמידה והיא מועשרת בקפאין וחומצה היאלורונית לאפקט הזנה.




Baby Got Blush – סומק קרמי בסטיק, בעל מרקם רך שמתמזג בקלות עם העור. צורת הסטיק שלו מושלמת לנשיאה בתיק, שיהיה תמיד בהישג יד.



Baby Got Bronze – ברונזר בסטיק, בעל מרקם קרמי רך שנוח למריחה ומיזוג.



Electric Glow Color Changing Lip & Cheek Oil – שמן שפתיים ולחיים עם גוון קל שמשתנה בהתאם לחומציות (pH) הטבעית של העור. התוצאה? צעיף רך של צבע זוהר על השפתיים והלחיים, בגימור טבעי. הפורמולה נטולת גלוטן, חלקיקי מיקרופלסטיק, פרבנים, סיליקונים ושמנים מינרליים, ומועשרת בשמן גרעיני אפרסק מזין.



Brighten Up! Banana Face Powder – פודרה בהירה בגוון צהוב רך, מושלמת להענקת גימור מאט לעור עם טשטוש פגמים קלים. הפודרה מוצעת בגוון חדש.



Gimme Glow Luminous Highlighter – היילייטר בעל מרקם פודרה שנמסה כמו חמאה לתוך העור. הוא קל למריחה ומיזוג, מדגיש את נקודות האור של הפנים ומעניק לעור מראה זוהר. הכיסוי שלו ניתן לבניה, מקל ועד עוצמתי. מוצע בשני גוונים:

·         10 Glowy Champagnes

·         20 Lovely Roses





Space Glow Color Changing Lipstick – שפתון מחליף צבע בעל פורמולה המגיבה לחומציות (pH) הטבעית של השפתיים. השפתון בעל מראה ייחודי בדוגמת שיש בגווני סגול-לבן והוא מעניק לשפתיים גימור ורוד טבעי עם הברקה קלה.



Juicy Bomb Shiny Lip Gloss – הליפגלוס המפורסם של המותג מתחדש בפורמולה חדשה. האפקט האולטרה מבריק עם הניחוח הסופר פירותי נשארו זהים, אבל כעת הוא מגיע עם פורמולה "נקיה". הודות לצורתו הפרקטית הוא קל לנשיאה בכל תיק יד, לטאצ'אפ מהיר גם תוך כדי תנועה. הגימור שלו מבריק, אך לא דביק והוא זמין בחמישה צבעים חדשים עם ניחוחות פירותיים.



8h Matte Liquid Lipstick – שפתון נוזלי המציע כיסוי גבוה, צבע עז ובגימור מאט. הפורמולה שלו עמידה, גם בפני מים ונשיקות, עד למשך 8 שעות. יחד עם זאת, המרקם הקרמי שלו מרגיש נעים על השפתיים ואינו מייבש אותן. הודות לצורתו המיוחדת של האפליקטור שלו ניתן למרוח אותו בקלות ובדייקנות.





Tinted Kiss Lip Tint – שפתיים מוזנות בנגיעות של צבע: המרקם הבלתי מורגש מעניק לשפתיים לחות וצעיף של צבע עדין. הגימור עמיד לאורך זמן עם מראה ותחושה טבעיים.



Lash Like A Boss Instant Lift & Curl Mascara – מסקרה חדשה המעניקה לריסים עיגול ואורך יוצאי דופן, הודות לאפליקטור המיוחד שלה. המסקרה מגיעה באריזה מושכת את העין בגוון צהוב-ירוק מטאלי.



Hydro Gel Eye Patches – רטיות עיניים לחותיות, מכילות חומצה היאלורונית ומבטיחות לחות עד 24 שעות. כל אריזה מכילה 30 זוגות. נבדק דרמטולוגית על כל סוגי העור.



Thick & Wow! Fixing Brow Mascara – מסקרה לעיצוב ומילוי הגבות. מכילה סיבים קטנטנים שממלאים באופן גלוי חורים קטנים בגבה ומעניקים לה נפח. יחד עם זאת, למוצר יש אפקט מקבע, לגבות מסודרות תמיד. הודות לאפליקטור המעוצב שלה, השימוש הוא קל מאד.




Light As A Feather False Eyelashes – ריסים מלאכותיים עם אפקט תלת-מימדי. הריסים קלים להדבקה הודות לרצועה השקופה והדביקה שלהם, אבל מעל הכל הם ניתנים לשימוש חוזר (הדבק מצורף במארז).




Luminous Eye Tint Liquid Eyeshadow – צללית נוזלית בגוונים מרהיבים עם גימור מבריק. מצויידת באפליקטור ספוגי המאפשר מריחה קלה ומדוייקת. הפורמולה שלה על בסיס מים והמרקם שלה מתייבש כמו אבקה וגורם לעיניים לזרוח בגימור עמיד לאורך זמן.



Anti-Split Base Coat – טופ קוט שקוף לציפורניים סדוקות. מכיל תמצית ערמונים להגנה מפני צ'יפים. כבסיס, הוא מבטיח גם עמידות ארוכה יותר ללק שמונח מעליו.



Extreme Nail Hardener – מבטיח ציפורניים חזקות וקשות בצורה ניכרת. ניתן להשתמש בו כבסיס או בפני עצמו כלק שקוף בגימור מבריק. מומלצת מריחה דו-שבועית כטיפול לציפורניים שבירות, הנוטות להיסדק. על-פי מחקר חיצוני, 90% מהנבדקות אישרו שהן חוו ציפורניים חזקות יותר לאחר שבועיים של שימוש במוצר (הערכה עצמית של 50 נשים/נבדקות).



Anti-Split Nail File – הפצירה המוכרת מגיעה באריזה חדשה ויותר בת-קיימא. מושלמת לקיצור ועיצוב ציפורניים עדינות, הודות לחספוס הסופר-עדין שלה. כמו כן, היא מונעת התפצלות של ציפורניים דקות ושבירות. גב האריזה עשוי כולו מנייר ממוחזר.



Grow'N'Glow Nail Care Polish – מוצר טיפוח לציפורניים: אידיאלי להשגת ציפורניים טבעיות ארוכות יותר ולכל מי שרוצה לגדל אותן. הפורמולה המזינה מגנה עליהן מפני צ'יפים. הודות לגוון הוורוד הבהיר, הלק השקוף מציע גימור מבריק וטבעי עם אפקט יפהפה לאורך זמן.



Moisture Boost Nail Serum – סרום שמעניק לחות והזנה לציפורנים. הפורמולה שלו בניחוח יסמין מועשרת במיי אלוורה. עדיף למרוח אותו לאחר מניקור. המרקם על בסיס מים ונספג במהירות.



Repair & Care Base Coat – בסיס לציפורנים פגומות. מועשר בתמצית גוג'י ברי ושמן חמניות לתיקון והגנה על הציפורניים. הודות למרקם החלבי והשקוף שלו, עם גוון ורוד רך, ניתן ללבוש אותו גם לבד, מה שמעניק לציפורניים גימור מבריק.



Nail Repair Nail Oil – שמן לציפורניים, קל למריחה בעזרת המברשת הקטנה שלו ונספג במהירות. הפורמולה המזינה שלו מכילה שמן שקדים וויטמין E המספקים לחות ומגנים על הציפורנים. המוצר מסייע גם בריכוך הציפורניים וניתן להשתמש בו בשילוב עם גוזם הקוטיקולה.



Calcium Nail Care Polish – לק טיפולי לציפורניים שבירות. מועשר בסידן ועוזר לחדש ציפורנים שבורות. במקביל, מגן עליהם מפני התפצלות. המרקם החלבי בגימור פנינתי מעניק לציפורניים באופן מיידי מראה בריא וקסום.



Nail Care Pen – מוצר חיוני לנשיאה תמידית בתיק: עט לטיפוח הציפורנים. הפורמולה שלו מועשרת בשמן שקדים, שמן גרעיני משמש ושמן זית להזנת הציפורנים והקוטיקולה. יש לו ניחוח קטיפתי. הודות לקצה הזוויתי שלו, קל מאד להשתמש בו בבית או בדרכים.



4In1 Nail File – הפצירה המוכרת זמינה כעת באריזה בת-קיימא, כאשר הגב שלה עשוי כולו מנייר ממוחזר. יחד עם זאת, פצירה זו מנצחת את כולם עם הביצועים האמינים שלה. ארבע שכבות החספוס שלה מאפשרות לקצץ, לעצב, להחליט וללטש את הציפורנים עם אביזר אחד בלבד. לציפורנים בעלות צורה מושלמת עם ברק טבעי.



Ridge Filler Base Coat – לק בסיס המעניק לציפורניים משטח אחיד וחלק לחלוטין. הלק השקוף בעל גוון משמש רך יכול לשמש לבד כלק בפני עצמו או כבסיס למראה ללא רבב.



Anti-Yellow Nail Whitener – לק המבטל צהבהבות בציפורנים. מכיל חומצת לימון לביטול מיידי של הצהבהבות. בעל מרקם חלבי עם פיגמנטים כחולים עזים המבהירים את הציפורנים ומעניקים להן מראה זוהר תוך זמן קצר.



Nail Balm – טיפול מהיר לציפורניים. מורחים את החומר על הציפורניים, מעסים ושוטפים. הציפורניים ייראו מיד יפות ומטופחות יותר. הפורמולה המועשרת בשמן קוקוס, נספגת במהירות ומעניקה לחות לציפורניים ולקוטיקולה.



Prep & Plump Base Coat – מוצר המומלץ על-ידי מומחים לציפורניים עבות יותר: הלק, בעל מרקם חלבי וגוון סלמון בהיר, ניתן ללבישה כבסיס ללק אחר או בפני עצמו. הודות לאפקט הנפח שהוא מעניק, הציפורניים ייראו מייד חזקות ואחידות יותר.



Cuticle Trimmer – בעל ברית הכרחי למניקור 'עשה זאת בעצמך': גוזם קוטיקולה. הקצה האחד שלו מעוצב בצורה אלכסונית ונועד לדחוף בעדינות לאחור את הקוטיקולה. בקצה השני שלו מספרים קטנטנות לקיצוץ עודפי הקוטיקולה. גב האריזה של המוצר עשוי כולו מנייר ממוחזר.



Cuticle Remover – מסיר קוטיקולה. המרקם השקוף והמעט חלבי קל למריחה עם המברשת המשולבת שלו. הוא מסוגל לרכך את הקוטיקולה תוך 15 שניות. לאחר מכן, פשוט דוחפים אותה אחורה עם מקלון עץ. לבסוף, כל מה שצריך לעשות הוא לשטוף ידיים כדי לקבל ציפורניים יפות ומטופחות.



Nail Cuticle Remover Pen – הסרת עודפי העור (קוטיקולה) מסביב לציפורנים הופכת לקלה ביותר עם העט הזה. פשוט מורחים את המוצר על הקוטיקולה באמצעות הקצה האלכסוני, מניחים לחומר להיספג לזמן קצר ואז דוחפים את הקוטיקולה בעדינות לאחור בעזרת הקצה השני. הפורמולה מכילה שמן אבוקדו, שמן שקדים ושמן אגוזי קוקוי, ויש לו ניחוח מנגו נעים.



Nail Polish Corrector Pen – עט לתיקון ומריחה של כתמי לק. מיועד גם ללקים כהים או צבעוניים מאד. מומלץ לנקות את קצה העט עם מגבון מסיר איפור בסיום השימוש. מסיר הלק נטול אציטון ויש לו ניחוח של מילון. כולל 3 טיפים (קצוות) חלופיים.



2in1 Nail File – הפצירה 2 ב-1 זמינה כעת באריזה מחודשת ובת-קיימא יותר: גב האריזה עשוי כולו מנייר ממוחזר, הביצועים נשארו גבוהים כמו תמיד. לפצירה הדו-צדדית יש צד אחד עם חספוס גס לקיצור ציפורניים והצד השני עם חספוס עדין יותר לעבודה עדינה ומדוייקת.



Banana Nail File – אמנם לא פצירה חדשה, אבל יחידה במינה, שמגיעה באריזה חדשה בת-קיימא עם גב עשוי כולו מנייר ממוחזר. הפצירה בצורת בננה מאפשרת אחיזה נוחה הודות לצורתה הארגונומית והיא מצויידת בשתי רמות חספוס: אחת מיועדת לקיצור הציפורנן והשניה לעיצובה. הפצירה ניתנת לשימוש חוזר.



Neon Vibes Nail Art Stickers – מדבקות לקישוט הציפורניים בצבעי ניאון עזים. הודות לאפקט הניאון, המדבקות זוהרות בחושך ומאפשרות ליצור קישוט אישי ומושך את העין.



Manicure Sticks – מקלות עץ למניקור מושלם. עשוי מעץ ליבנה. בקצה המחודד משתמשים לניקוי הציפורניים ובקצה הזוויתי כדי לדחוף בעדינות לאחור את הקוטיקולה. במקביל, ניתן להשתמש במקלות העץ לתיקון הטעויות הקטנות במריחת הלק. האריזה כולה עשויה מנייר ממוחזר.



Nail Polish – לקים בגווני אביב/קיץ חדשים:



המוצרים זמינים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מינואר/פברואר 2023.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails