יום שלישי, 24 בינואר 2023

INDOLA Blonde Expert Care

אינדולה מציגה את INDOLA Blonde Expert Care - סדרת מוצרים פורצת דרך לשיער בלונדיני ומובהר, המסייעת בחיזוק השיער, שומרת על הצבע ומנטרלת גוונים לא רצויים.


מסתבר, שהבהרות שיער מהווה יותר ממחצית משירותי הצבע במספרות המקצועיות. תהליך ההבהרה פוגם בדרך כלל במבנה השערה והשיער מרגיש יבש ולעיתים אף נוטה להישבר. סדרת המוצרים החדשה Blond EXPERT של "אינדולה" מסייעת בבניה מחודשת של קשרי סיב השערה ומצליחה להשיב עד 91% מהחוזק הטבעי שלו.

הסדרה מבוססת על טכנולוגיית Hair Bond, שמבטיחה שיער בלונדיני מבריק עם איכות שיער יוצאת דופן וברק גבוה. טכנולוגיה זו משולבת כעת בכל מוצרי הסדרה, כאשר הפורמולה החדשנית שלהם כוללת יון טעון משולש, הבונה קשרים חדשים על-ידי יצירת רשת תלת מימדית בתוך סיב השערה. קשרים אלו, שנוצרו באופן מלאכותי, יוצרים מבנה שיער חזק וגמיש יותר ומראה שיער בריא יותר.

סדרת המוצרים Blond EXPERT מאפשרת כעת ללקוחות הסלונים המקצועיים לשמור ולרענן את גווני הבלונד בצורה מושלמת, כמו גם לחזק את השיער שלהם מבפנים ולמגר גוונים כתומים וזהובים לא רצויים – כל זאת באמצעות תחזוקה ביתית פשוטה.



מוצרי הסדרה אינם מכילים סולפטים וסיליקונים והם מגיעים בשתי תתי-סדרות, שבאות לתת מענה לצרכים שונים:

Insta Strong – סדרת מוצרים המסייעים בבניה מחודשת של סיב השערה (עד 91%) ומותירים את השיער רך ומלא ברק. סדרה זו מתאימה לכל סוגי שיער הבלונד ומושלמת להכנת השיער לפני כל הבהרה/צביעת שיער במספרה וטיפול בו לאחר מכן, בבית.

הסדרה כוללת את המוצרים הבאים:

·         שמפו עשיר

·         מסכה

·         ספריי קונדישנר מתקן



Insta Cool – סדרת מוצרים, אשר פותחו עבור גווני בלונד קרים, לניטרול גוונים צהובים וכתומים לא רצויים וסיוע בבניה מחודשת של סיב השערה.

הסדרה כוללת את המוצרים הבאים:

·         שמפו סילבר

·         מסיכת סילבר

·         ספריי קונדישנר




את מוצרי סדרת Blond EXPERT ניתן להשיג במספרות המורשות ובאתר החברה (מחירים: 99-199 ₪).

 

תגובה 1:

  1. החברה עצמו פשוט מצויינת ואיזו ברת מזל כל מי שיש לה שיער בלונדיני.
    אני זוכרת שחברה טובה שלי קנתה אותם לראשונה, היא עדיין לא החליפה או ניסתה
    משהו אחר, אין דברים כאלו!
    אני רק שאלה,
    מתי הם מוציאים גרסה דומה, אבל לשיער שחור?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails