יום חמישי, 26 בינואר 2023

MAC Lash Dry Shampoo Mascara Refresher

מותג הקוסמטיקה "מאק" משיק את MAC Lash Dry Shampoo Mascara Refresher – שמפו יבש לריסים.


על שמפו יבש לשיער כבר כולנו שמענו. זהו מוצר שמהווה פיתרון קל ומהיר לתיחזוק השיער בין חפיפה לחפיפה ושמירה על מראה רענן ונקי. כעת, כאמור, מגיעה בשורה חדשה ממותג הקוסמטיקה MAC בדמות שמפו יבש לריסים - מוצר חדשני ומעניין, שיכול להיות שימושי למי שנמצאת שעות ארוכות מחוץ לבית ורוצה מראה איפור מושלם מבוקר עד ערב.



אז איך זה עובד?

למשל, את מורחת מסקרה בבוקר וצריכה לשוב ולהתאפר ליציאה בלילה, בלי יכולת לחזור הביתה? אז השמפו היבש החדש לריסים MAC Lash Dry Shampoo Mascara Refresher יכול להיות פיתרון מושלם עבורך! זו לא מסקרה (כפי שזה עשוי להראות על-פי הצורה), אלא זהו מוצר שנוצר במטרה להחיות את המסקרה שהושמה שעות קודם, מבלי להסיר אותה ואז למרוח שוב.



אולי לא כולם יודעים את זה, אבל מריחה חוזרת של מסקרה בשכבות, שעות לאחר המריחה הראשונית, עלולה להזיק לריסים ולשבור אותם. לכן, רצוי להימנע מכך לחלוטין. במהלך היום, המסקרה נוטה לעיתים להתייבש על הריסים, להתפורר ולאבד מעוצמתה. הרעיון של השמפו היבש לריסים נולד מתוך הצורך לחדש ולהחיות את המסקרה, על מנת לגרום לה להיראות כאילו זה עתה נמרחה.



השמפו היבש לריסים מצוייד במברשת שנוצרה בטכנולוגיית Lash Teaser, המסוגלת לרכך את המסקרה שהושמה שעות קודם באמצעות פולימרים חדשניים. יתר על כן, הוא מצליח להתיר הידבקויות של הריסים מהשורש ועד הקצה, לסרק אותם מבלי לשבור או למשוך אותם, ולבטל כל גושים שכבר נוצרו קודם לכן. פורמולת השמפו היבש הינה קלת משקל והיא מוסיפה לריסים נפח ורכות באופן מיידי, מבלי להכביד עליהם.



כל שצריך לעשות הוא פשוט להעביר את המברשת על הריסים ולסרק אותם בעדינות עד להשגת התוצאה הרצויה. השמפו היבש מגיע בצבע שחור והוא ממש מזכיר מסקרה, למרות שהוא לא. אגב, חשוב לציין, שלא ניתן להשתמש בו מעל מסקרה עמידה למים!




ה- Lash Dry Shampoo Mascara Refresher הושק בימים אלו ובקרוב ניתן יהיה להשיגו בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails