יום שני, 16 בינואר 2023

Catrice Spring Summer 2023 Makeup Collection

קולקציית מוצרי היופי של "קטריס" לאביב-קיץ 2023 מבוססת על העיקרון של מוצרים רב-תכליתיים שיעניקו לנו שגרת יופי קלה מתמיד. המוצרים מגיעים בגוונים בהירים עם אריזה בת-קיימא, מרכיבים איכותיים וביצועים חזקים – בדיוק כמו שאנחנו אוהבים!


האוסף כולל מוצרים פרקטיים ופורמולות חדשניות, שבאים לידי ביטוי באמצעות ארבעת הטרנדים המרכזיים של העונה, כאשר מינימליזם קודם כאן לכל, בהתאם למוטו: "חזרה למקורות".

כאמור, הפוקוס כאן הוא על איכות, קיימות ורב-תכליתיות – והכל במחיר סביר. "קטריס" מסתמכים על הרעיון, שצריך לקחת את החיים בקלות עם כלים מעשיים ומציעה מוצרים המאפשרים טאצ'אפ מהיר מבלי להתפשר על איכות הביצועים. מוצרי יופי עם אפקטים מפתיעים, צבעים ייחודיים, מרקמים מדהימים ואריזות אסתטיות:

Cheek Flirt Face Sticks – סומק בפורמט סטיק, שמאפשר להעניק ללחיים מראה רענן בקלות ובכל מקום. הסומק בעל מרקם קרמי, עשיר בפיגמנט ואינו מכיל נצנצים. הוא קל להנחה ולטשטוש מהיר והוא מציע עמידות לאורך זמן עם גימור טבעי לחלוטין. מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         010 R'n'Peach

·         020 Techno Pink

·         030 Rock'n'Rose





Intense Matte Lip Pen – שפתון ותוחם במוצר אחד. בזכות השפיץ המחודד שלו הוא מושלם לתחימת קו השפתיים. יחד עם זאת, המרקם הנעים והרך שלו אידיאלי לצביעה מלאה של השפתיים. יש לו פיגמנט עשיר וגימור מאט קטיפתי. הפורמולה שלו מועשרת בשמן קיק, חמאת שיאה וויטמין E והעפרון עצמו עשוי מעץ עם אישור FSC (מיערות בני-קיימא) והפקק מ-97% חומר ממוחזר. המוצר מוצע בששה גוונים שונים:

·         010 Cinnamon Spice

·         020 Coral Vibes

·         030 Think Pink

·         040 Very Berry

·         050 Get REDy

·         060 Mocha Me Happy





Artful Nail Polish Liner – מיני לקים המגיעים עם מברשת דקיקה ועדינה במיוחד, שמאפשרת ליצור עיצובי ציפורניים מדוייקים בקלות. הכיסוי שלהם גבוה, כך שמספיקה משיכת מכחול אחת. מוצעים בארבעה גוונים שונים:

·         010 Pinky Promise

·         020 Dipped In Glitter

·         030 Better In Black

·         040 Be CreARTive






18h HD Matte Powder Foundation – מייקאפ מוצק בגימור מאט, עמיד גם בזיעה למשך 18 שעות. הוא אינו נמרח ומבטיח גוון עור אחיד עם גימור של איירבראש. במקביל, הוא מציע הגנת UV קלה עם SPF15. הוא אינו קומדוגני, מרגיש קליל ונעים על העור, מתנהג כמו פודרה אבל מכסה כמו מייקאפ נוזלי. הכיסוי שלו ניתן לבניה, מבינוני עד גבוה. המוצר מצוייד עם מראה מובנית וספוגית, כך שניתן לעשות איתו טאצ'אפים במהלך היום, בכל מקום. מוצע ב-15 גוונים שונים:

·         001C

·         005N

·         008C

·         010W

·         012W

·         015N

·         020N

·         025C

·         030W

·         040W

·         045N

·         050N

·         065W

·         080W

·         090C






Iconails Gel Lacquer – הלקים הנפלאים של המותג מגיעים עם פורמולה חדשה, המבטיחה גימור מבריק מושלם כמו של ג'ל ועמידות מקסימלית על הציפורניים לאורך 7 ימים. הפורמולה מועשרת בשמן אסאי להזנה ולחות של הציפורנים ומבטיחים צבע וטיפוח אינטנסיביים לציפורן הטבעית. הפקק הצר והעגול והמברשת המקצועית מאפשרים מריחה פשוטה ומדוייקת. לאוסף מצטרפים 15 גוונים חדשים:



·         140 Vive l'Amour

·         141 Jelly-licious

·         142 Rose Quartz

·         143 LavendHER

·         144 Your Royal Highness



·         145 EncourageMINT

·         146 Clear As That

·         147 Glitter N' Rosé

·         148 Koala-ty Time

·         149 Vanilla Chai



·         150 Iced Matcha Latte

·         151 Violet Dreams

·         152 Lemon Butter

·         153 Ibiza Feeling

·         154 Papaya Punch



Super Brights Nail Polish – לקים בעלי צבעים קיציים בוהקים במיוחד עם כיסוי גבוה מאד ועמידות לאורך זמן. מוצעים בארבעה גוונים שונים:

·         010 Aperitivo

·         020 Splish Splash

·         030 Feeling Sunshine

·         040 Dragonfruit Popsicle




Glossing Glow Nail Lacquer – לק בעל תכונות טיפוח עם גוון שקפקף מנטרל את צהבהבות הציפורניים. ללק יש תת גוון ורדרד המעצים את הצבע הטבעי של הציפורן ובמקביל מדגיש את קצה הציפורן הלבן, כמו פרנץ' מניקור.





Faked Lashes – ריסים מלאכותיים בסגנונות שונים, החל מריסים בודדים ועד לרצועות שלמות. הריסים קלים במיוחד וניתנים לשימוש חוזר. כמו כן, האריזה שלהם כוללת גם דבק.







Calligraph Artist Matte Liner – אייליינר טוש בגימור מאט עמיד במיוחד, מצוייד בקצה לבד מדוייק, שמאפשר שרטוט דק או עבה. מוצע בששה גוונים שונים:

·         010 Roasted Nuts

·         020 Ocean Flirt

·         030 Off Tropic

·         040 Butterscotch

·         050 Setting Sun

·         060 Midnight Sky





Cheek Lover Marbled Blush – סומק בדוגמת שיש, עשיר בפיגמנט ויש לו ברק עדין, שמקנה ללחיים מראה קורן בריא ורענן.






Invisible Matte Loose Powder – פודרה שקופה בתפזורת, המעניקה גימור מאט רך וחלק לעור. הפודרה מקבעת את המייקאפ והיא מתאימה לכל גווני העור.




Stay Natural Brow Sticks – עפרון גבות בעל מרקם שעוותי, ממלא בקלות חורים בגבה ומאפשר לעצב אותה בצורה טבעית. הפורמולה שלו עמידה לשעות ארוכות, גם במים. זמין בשלושה גוונים שונים:

·         010 Soft Blonde

·         020 Soft Medium Brown

·         030 Soft Dark Brown





Pure False Lash Mascara – מסקרה בגוון שחור עמוק, מועשרת בקולגן טבעי ומצויידת במברשת סיבים מעוקלת, כך שמצליחה להגיע לכל ריס וריס ולהאריך אותו. מעניקה נפח משמעותי לריסים, שניתן לבניה ממראה יומיומי ועד דרמטי במיוחד. היא אינה מכתימה ונטולת גושים!




Plump It Up Lip Booster – ליפגלוס מנפח שפתיים בעל גימור מבריק ייחודי. מועשר בתמצית מנטה, ויטמין E ושמן חוחובה. המרקם שלו אינו דביק והוא מרגיש נוח על השפתיים. יש לו אפקט מעקצץ ומרענן והוא מצוייד באפליקטור עבה ורך שמסייע למרוח את הגלוס בצורה אחידה ובקלות. מוצע בתשעה גוונים שונים:




·         010 Poppin' Champagne

·         020 No Fake Love

·         030 Illusion Of Perfection

·         040 Prove Me Wrong

·         050 Good Vibrations



·         060 Real Talk

·         070 Fake It Till You Make It

·         080 Overdosed On Confidence

·         090 Potentially Scandalous



Scandalous Matte Lipstick – שפתון בגימור מאט בעל מרקם קל ומשיי שנעים ונוח על השפתיים. השפתון עשיר בפיגמנט והפורמולה שלו כוללת רכיבי לחות והזנה כמו חומצה היאלורונית, חמאת שיאה ושמן פסיפלורה. מוצע ב-11 גוונים שונים:




·         010 Plain Truth

·         020 Nude Obsession

·         030 Me Right Now

·         040 Rosy Seduction

·         050 Sucker For Love



·         060 Good Intentions

·         070 Go Bold Or Go Home

·         080 Casually Overdressed

·         090 Blame The Night

·         100 Muse Of Inspiration

·         110 Playing With Fire



Eye & Cheek Palette – פלטה הכוללת 6 גוונים הרמוניים בגימורים שונים, ממאט ועד מנצנץ: ארבעה גווני צלליות עשירות בפיגמנט ושתי פודרות פנים- סומק, היילייטר או ברונזר. הפלטה מוצעת בשני שילובי גוונים:

·         Blossom Glow






·         Sun Glow





Holiday Skin Bronze & Glow Palette – פלטה המכילה שתי פודרות, האחת ברונזר בגימור מאט והשניה היילייטר מוזהב ליצירת מראה שזוף וזוהר. המרקם של הפודרות הינו רך וקל לטשטוש ומיזוג על העור.





Glow Super Vitamin Serum – סרום המיועד להגברת הזוהר הטבעי של העור. מועשר בקומפלקס ויטמין ייחודי של 2% ויטמין C, 8% ניאצינמיד ו-1% ויטמין E. בנוסף, המרקם הנוזלי שלו נספג במהירות בעור ומספק לו לחות עשירה. התוצאה: מראה זוהר בריא וגוון עור זוהר.




Pore Ultra Minimizing Serum – סרום לצמצום נקבוביות והענקת מראה עור אחיד עם גימור מאט. הפורמולה שלו כוללת 10% ניאצינמיד, 3 אחוז Evermat™ (חומר פעיל טבעי ממקור צמחי המסייע לספיחת שומניות), אצות ואלנטואין.




Glow Exfoliating Overnight Serum – סרום טיפולי לשעות הלילה, מיועד ליישום בערב אחרי ניקוי הפנים. ההשפעה שלו מתרחשת במהלך השינה בשעות הלילה. הפורמולה שלו כוללת 9% חומצות AHA, מתוכן 7% חומצה גליקולית ו-2% חומצה לקטית. מוריד תאי עור מתים ומספק אפקט פילינג עדין לעור זוהר ומעודן יותר למראה. במקביל, הסרום מועשר ב-1% פרו-ביוטיקה לאיזון העור.




Magic Perfectors Duo Eyeshadow Brush – מברשת עיניים דו-צדדית: בקצה אחד ספוגית ובקצה השני מברשת סינתטית בגוון אומברה. המברשת מגיעה בנרתיק שקוף.



The Smoother Plumping Primer Concentrate – פריימר לחותי ומרוכז מאד, המיועד להחלקת העור. הפורמולה שלו מכילה 95% מרכיבים טבעיים, קולגן צמחי, גליצרין וניאצינמיד. המרקם שלו ג'ל שקוף והוא מתאים לכל גווני העור. ניתן להשתמש בו לבדו או כבסיס לאיפור שיונח מעליו.




Reusable Eye Patches – רפידות סיליקון נדבקות לטיפוח העיניים. המדבקות מבטיחות מראה זוהר ורענן סביב העיניים. ניתן לשלב אותן עם כל מוצר טיפוח לעיניים, הן קלות לניקוי וניתנות לשימוש חוזר. כמו כן, הם מגיעות באריזה פרקטית שאידיאלית לאיחסון.



Magic Perfectors Brow Scissors – מספרים לעיצוב הגבות. הודות לצורה המיוחדת והלהבים החדים של המספרים, ניתן לקצץ שערות בולטות ולעצב את הגבות. המספרים מגיעים באריזה הניתנת לשימוש ואיחסון חוזר.



Cosmetic Sharpener – מחדד עפרונות איפור דקים ועבים. המחדד הוורוד מצוייד במכסה שנסגר היטב, כך שהוא נוח וקל לנשיאה לכל מקום.



המוצרים יהיו זמינים במהלך ינואר-פברואר 2023 בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם. כמובן, אלו הם רק חלק מהמוצרים החדשים שמצטרפים לליין. כזכור, המותג גם משיק בימים אלו מייקאפ סרום חדש.

 

3 תגובות:

  1. אפרת : קולקציה מרשימה ומגוונת. אריזות יפות. איפה בארץ אפשר להשיג אם בכלל?

    השבמחק
  2. את המוצרים של קטריס ניתן להשיג ברשת Be של השופרסל

    השבמחק
  3. הי לא ניתן להשיג את הקוקלציות החדשות של catrice . כל המוצרים בסניפים ובאתר שופרסל be, הם מקולקציות ישנות. זה מותג מצויין, במחירים זולים, אבל מהארץ לא ניתן להשיג. האתר שלהם לא שולח לישראל. האתר "לילית" משווק גם את קטריס, אבל בדומה לשופרסל be, הרוב מאוד ישן. וחבל. יש להם מוצרים מעניינים וחדשניים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails