יום ראשון, 1 בינואר 2023

Essence Hugs & Teddies Winter 2023 Collection

מותג הקוסמטיקה הגרמני העממי "אסנסס" מציג את Essence Hugs & Teddies Collection – קולקציית איפור חורפית בגוונים חמים מאד, בהשראת המתיקות של צעצועים רכים, שמיכות ומשקה שוקו חם ומהביל.


מהדורת הטרנדים החורפית החדשה של "אסנסס" מוכנה לפנק אותנו בעונה הקרה. שמיכות חמות וחיבוקים בסוף היום מספקים את הנוחות והחום שקולקציית האיפור Essence Hugs & Tddies שואפת להעביר. הקולקציה כוללת מוצרי איפור ואביזרים שכובשים את הלב, עם דובונים רכים ועוטפים וגוונים חמים.



המוצרים באוסף מיועדים ליצירת מראה איפור מלא, החל מאיפור עיניים ופנים ועד איפור שפתיים וציפורניים, כולל תסרוקת אופנתית לשיער:

Hugs & Teddies Eye and Face Palette – פלטת פנים ועיניים, הכוללת 6 צלליות בגימורים שונים ושתי פודרות פנים. הצלליות בעלות מרקם קטיפתי בגימור מאט, מנצנץ או מטאלי והן אידיאליות ליצירת מראות מגוונים ליום וללילה. עוד בפלטה היילייטר בגוון שמפניה מוזהבת וסומק בגוון קורל ורדרד. על אריזת הפלטה מופיע תבליט חמוד של אוזני דב.



Hugs & Teddies Plumping Lip Gloss – ליפגלוס בעל גוון ניודי חם ויפה עם כיסוי בינוני. הפורמולה שלו מועשרת בחומרי לחות והזנה המטפלים בשפתיים ומעניקים להן מראה מלא ונפוח. בנוסף, לגלוס ניחוח עדין של וניל ומנטה:

·         01 Kissed By Teddy



Hugs & Teddies Soft Lip Pencil – עפרון שפתיים בעל מרקם רך במיוחד ופורמולה עמידה לאורך זמן. ניתן להשתמש בו בשילוב עם הליפגלוס או לבדו, על כל שטח השפתיים:

·         01 So Beary Soft!



Hugs & Teddies Matte Nail Polish – לק בגימור מאט קטיפתי, בעל גוון אינטנסיבי וכיסוי מלא כבר מהשכבה הראשונה. הלק בגוון ניוד חם, המזכיר אבקת קקאו טהורה ומשרה תחושה נעימה של כוס שוקו חם ומהביל:

·         01 Cozy As Fluff!



Hugs & Teddies Scented Nail Stickers – מדבקות חמודות לציפורניים עם ניחוח וניל. האריזה כוללת 50 מדבקות בצורה של לבבות, כיתובים ודובונים מקסימים – כולם בגווני האוסף: זהב, ורוד וחום.



Hugs & Teddies Brush Duo – צמד מברשות איפור לעיניים ולפנים. המברשות בעלות סיבים סינתטיים המעוצבים כדי לאסוף כמות חומר מדוייקת ולשחרר אותו בהדרגה על העור. בנוסף, סיבי המברשות הינם רכים ועמידים גם אחרי ניקוי ושימוש מרובים.



Hugs & Teddies Scrunchie – גומיית שיער עשויה מקטיפה רכה במיוחד, כמו פרווה של דובון.



האוסף יושק במהדורה מוגבלת והוא יהיה זמין בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-12 בינואר 2023.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails