יום שישי, 20 בינואר 2023

Natasha Denona I Need A Rouge Lip Collection

לקראת הוולנטיין, משיקה המאפרת נטשה דנונה ובעלת מותג האיפור שנושא את שמה את Natasha Denona I Need A Rouge Lip Collection – אוסף קטן לשפתיים בגוונים אדומים רומנטיים.


לפני כמה ימים, במהלך לייב עם נטשה דנונה באינסטגרם, היא רמזה שאוטוטו היא משיקה מוצר חדש. כעת, אנו מתבשרים כי מדובר, למעשה, באוסף של 2 שפתונים ו-2 תוחמים (עפרונות שפתיים) חדשים, שמוצעים בגוונים אדומים רומנטיים ויכולים להוות פריט מושלם לוולנטיין הקרוב ובכלל.



I Need A Rouge Lip Styletto – שפתון עמיד בעל צורת סטיק דק. השפתון מספק צבע חד-פעמי בשכבה קלת משקל של גוון אדום מרהיב וחי. הפורמולה הקרמית שלו מעניקה לחות עשירה לשפתיים יחד עם כיסוי מלא כבר מהמשיחה הראשונה.



פורמולת השפתון כוללת שעוות מרככות ופיגמנטים ביו-מימטיים ללחות מתמשכת וגימור זוהר עדין, שמתמזג עם השפתיים ללבישה נוחה לאורך כל היום. עוד בפורמולה: תמצית אצות ושמן זרעי גדילן מצוי וחומצות שומן אומגה 3 להזנה וחידוש מחסום הלחות של העור.



השפתון מגיע באריזה אלגנטית אדומה חלקה וסופר-דקה של 0.6 מ"מ לדיוק חד כתער ברמה מקצועית.

I Need A Rouge Lip Crayon – עפרון לתיחום השפתיים בגימור מאט עמיד לאורך זמן.

פורמולת העפרון עשירה בלחות, קלת משקל וגמישה. היא מועשרת בתערובת בלעדית של שמני אסטר משיי לכיסוי מאט טהור שאינו מייבש. העפרון בעל קצה מדוייק שניתן לחידוד והוא מחליק בצורה חלקה על קווי המיתאר של השפתיים לתיחום קל וללא מאמץ.



פורמולת העפרון עמידה מאד, גם במים, ללא הכתמות או העברות. ניתן להשתמש בעפרון לבדו או יחד עם שפתון בגוון התואם מהאוסף.



שני המוצרים, השפתון והעפרון, מוצעים בשני גוונים אדומים תואמים, שמתאימים כל גווני העור:

·         Emilia – אדום ארגמן

·         Gigi – אדום חי





האוסף זמין לרכישה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם, החל מה-20 בינואר 2023. אגב, באוסף מוצעים גם סטים של שפתון ועפרון במארז אחד.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails