יום שלישי, 3 בינואר 2023

Guerlain Abeille Royale Double R Renew & Repair Advanced Serum

"גרלן" מציגה מחדש את Guerlain Abeille Royale Double R Renew & Repair Advanced Serum - הסרום המהולל שלהם, שעבר שידרוג כדי שיהיה יעיל אפילו יותר, והכל בזכות מרכיב מופלא אחד ומאד-מאד מרשים!


לאחר שכבר יצר בשנת 1952 את ה-Émulsion d'Ambroisie, שנחשב לסרום הראשון אי-פעם, מותג הטיפוח הצרפתי היוקרתי "גרלן" לא נשאר לנוח על זרי הדפנה. המותג התפרסם ביצירת סרומים מדהימים, כמו גם מוצרי טיפוח אחרים, המשתמשים במרכיבים הטבעיים המשובחים ביותר בשילוב טכנולוגיה מתקדמת – הכל כדי ליצור מוצרים שמספקים תוצאות מרשימות באמת. אחד מהם הוא הסרום Abeille Royale Double R Renew & Repair Advanced Serum.



הסרום הושק לראשונה בשנת 2018 וזכה לשבחים עצומים. למעשה, הוא הפך להיות כל כך פופולרי, עד שעותק אחד ממנו נמכר בכל דקה בעולם. למרות הצלחתו המטאורית, החליטו במותג לשפר אותו עוד יותר. צוות החוקרים של המותג יצר טכנולוגיה חדשה, שבאמצעותה היה ברור להם, כי יוכלו להעלות את ביצועי המוצר לגבהים מסחררים עוד יותר!

כאמור, הגרסה החדשה עוצבה מחדש באמצעות הטכנולוגיה החדשה, על-מנת לגרום לה לספק תוצאות טיפוח מרשימות עוד יותר. כמו כן, היא קיבלה בקבוק זכוכית כפול חדש, העשוי מ-20% זכוכית ממוחזרת והפורמולה מכילה כעת 96% מרכיבים טבעיים. בקיצור, הכל שופר בצורה מושלמת.



כמו כל מוצרי סדרת Guerlain Abeille Royale, גם הסרום מבוסס על דבש. כידוע, הדבש והדבורים נמצאים בלב המותג במשך עשרות שונים. כבר ב-1853 הוצגה דבורה לראשונה על בקבוק מי קולון של גרלן ומאז הפכה לסמל המותג ולתחילת דרכו בעולם הדבש.

צוותי המחקר הנרחבים של גרלן השקיעו עשרות שנים בלימוד כוחו של הדבש לרפא ולתקן את העור ואת יכולתו לחזק את מחסום העור ולהילחם בהופעת קמטים ואובדן מוצקות העור. למעשה, גרלן השקיעו כל כך בדבש כמרכיב לטיפוח העור, שהם יצרו תוכנית מיוחדת לשימור הדבורים, כדי להבטיח שהדבורים יהיו מוגנות ושגידולן וקציר הדבש יעשה באופן בר קיימא עם אפס השפעה על עולם הטבע.



בסרום זה התמקדה גרלן בשני מרכיבי דבש עוצמתיים. הראשון הוא טכנולוגיית ה- Dynamic Blackbee Repair של גרלן, מרכיב המשלב את העוצמה והיוקרה הכי גדולים שיש בדבש – שילוב של דבש הדבורה השחורה מהאי אואסנט (Ouessant) בצרפת ושלושה סוגי דבש נוספים מאזורים בתוליים בקורסיקה, יוון ופינלנד – עם מנגנוני אספקה מתקדמים לטיפוח העור. שילוב זה הביא למרכיב הממריץ את הקשרים בין תאי העור ומאפשר להם לתקן את עצמם מהר יותר וביעילות רבה יותר. התוצאה- עור צעיר יותר. האלמנט השני הוא דבש מותסס, שגרלן הוכיחה כי הוא מחזק את העור, ממצק אותו וגורם לו להראות חטוב יותר.



הסרום מוגש בבקבוק זכוכית מרשים בעל שני תאים, מעוצב בהשראת כוורת ונראה מדהים כמו ה"צוף" שבתוכו. בתא ה-‘Repair’ (תיקון) נמצא השילוב של טכנולוגיית ה- Dynamic Blackbee Repair והדבש המותסס בצורת ג'ל שקוף רענן עם אפס תחושת דביקות. צד זה של הסרום מספק אפקט הרמה מתקדם לעור, מעצב אותו מחדש ומעדן באופן ניכר את קווי המיתאר של הפנים.

בצד השני נמצא תא ה-‘Renew’ (חידוש) והוא מכיל תחליב דבש חלק כמשי של חומצות אלפא הידרוקסי (AHAs) ופולי-הידרוקסיות (PHAs). חומצות טבעיות אלו ידועות כמקלפות את השכבה העליונה של העור. אפקט הקילוף הרך ההדרגתי מעדן את מרקם העור ומגביר את הזוהר שלו. אלה שולבו עם תמצית דבש לבן יקר, שפועל בסינרגיה מושלמת עם החומצות הללו, מבהיר את העור ומוסיף לו זוהר.



ככלל, הסרום פועל גם כדי להתמודד עם בעיות עור רבות אחרות. למעשה, הוא הוכח כמחזק את מחסום העור למשך 24 שעות, מספק לחות שנמשכת 48 שעות ויש לו אפקט מיצוק מיידי כבר מהשימוש הראשון.



את הסרום המתקדם של גרלן ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות (מחיר מומלץ לצרכן: 872 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails