יום ראשון, 8 בינואר 2023

קבוצת לוריאל מציגה טכנולוגיות חדשות וחשובות בתחום היופי

בתערוכת מוצרי האלקטרוניקה CES 2023, שהתקיימה השבוע בלאס וגאס הציגה קבוצת לוריאל שני אבות טיפוס של מכשירים חדשים: HAPTA ו- L’Oréal Brow Magic.


שני המכשירים החדשים הללו מתיימרים "להרחיב את הגישה לביטוי יופי": HAPTA הינו מוליך האיפור הממוחשב הנייד הראשון והמדוייק, המיועד לאנשים עם מוגבלות בתנועתיות הידיים והאמות (רעד, אבדן ניידות, שיתוק מוחין וכו'). המכשיר השני- L'Oréal Brow Magic, הינו אפליקטור הגבות האלקטרוני הביתי הראשון, המאפשר למשתמשים לשרטט גבות מותאמות אישית בתוך שניות אחדות.

לקבוצת לוריאל 20 מרכזי מחקר ב-11 מדינות וצוות מחקר וחדשנות המונה יותר מ- 4,000 מדענים ו- 3,000 טכנולוגיים. לדברי ניקולס הירונימוס (Nicolas Hieronimus), מנכ"ל קבוצת לוריאל, "עבור לוריאל, עתיד היופי הוא הכללה והעתיד הזה יהפוך לנגיש יותר הודות לטכנולוגיה. שתי הטכנולוגיות שאנו חושפים ב- CES השנה, משקפות את המטרה האמיתית של החברה שלנו: ליצור יופי שמניע את העולם."

HAPTA הינו תוצאה של שיתוף פעולה בין לוריאל ו-Verily, חברת טכנולוגיות בריאות מקליפורניה. הטכנולוגיה משתמשת בחיישנים מרובים ולמידת מכונה, אשר שימשה במקור לאנשים שיש להם בעיות בניידות ובמוטוריקה, כדי להיות מסוגלים לאכול בעצמם עם כפית ומכשירים אחרים. בארה"ב לבדה, לכ-40 מיליון איש יש מוגבלות תנועתית המונעת מהם לבצע משימות יומיומיות!



HAPTA הוא מעין מייצב שמסייע לצרכנים להתאפר ללא בעיות. המכשיר יופיע תחילה תחת המותג Lancome כאפליקטור לשפתון. בהמשך ישמש לקטגוריות אחרות של איפור. גויב בָּלוש (Guive Balooch), ראש החממה הטכנית של לוריאל העולמית למחקר וחדשנות, מציין שלוריאל עובדת באופן פעיל על קטגוריות חדשות של קוסמטיקה צבעונית: "אנחנו מקווים שבכל שנה נציג מוצר חדש. אנו עובדים גם על מסקרה ולאחר מכן על צלליות, סומק ומייקאפ. בשנתיים-שלוש הקרובות נוכל לבדוק, להתאים אישית ולהוציא לשוק גרסאות חדשות של אפליקטורי איפור."




למכשיר ה-HAPTA תושבת מגנטית המאפשרת לו להסתובב 360 מעלות ולהטות 180 מעלות. מהדק מיוחד מאפשר למשתמשת לתקן את המיקום הרצוי. טעינה מלאה של סוללת המכשיר תיקח כ-3 שעות ותשמיש אותו למשך שעה של שימוש רצוף. אגב, מחירו של המכשיר עומד על סך של 199 דולר.

ה- Brow Magic הינו סוג של מדפסת גבות הדומה ל- HAPTA בכך שהיא מאפשרת למשתמשים ליצור גבות מושלמות שלא יוכלו לעשות במו ידיהם. "היום, אם את רוצה לעצב את הגבות שלך, את צריכה ללכת למאפרת או למישהו שבאמת יודע איך לעשות את זה," אומר בלוש. "יש לך עפרונות בבית שצובעים את הגבות, אבל זה מאד קשה לעשות את זה בבית."



"מדפסת" זו פותחה בשיתוף פעולה עם חברת Prinker הקוריאנית, שהינה חלוצה בתחום הקעקועים הזמניים ופיתחה מדפסקת דיו-מיקרו. בעקרון, הם לקחו מדפסת הזרקת דיו ויצרו על-פיה מדפסת קטנה שיכולה להתאים לכף היד ולהחיל דיו בדרגת קוסמטיקה אל העור. איכות ההדפסה הינה 2400 x 1200 dpi.



ה-Brow Magic סורק את הפנים של המשתמשת, מנתח אותן באמצעות AI (אינטליגנציה מלאכותית) וממליץ על צורת הגבות המתאימה לה. "אתה יכול לשנות את זה אם אתה לא אוהב את ההמלצה," מסביר בלוש. "ואז הוא מראה לך בזמן אמת, דרך מציאות רבודה, איך ייראו הגבות. אם אתה אוהב את הצורה, אתה שם את המכשיר על החלק העליון של האף שלך ומחליק אותו ימינה ושמאלה. למכשיר יש מספר חיישנים, כך שהוא יראה באיזו מהירות אתה המחליק את המסך והוא ידפיס מאות משיכות קטנות דמויות שיער על העור ומסביב לגבות שלך ויעצב אותן באופן אוטומטי. זה כמעט בלתי אפשרי לעשות בבית ביד."

אם נדרשת מריטה של הגבות כדי להשיג את הצורה הרצויה, לוריאל תוסיף למכונה תכונה זו כאשר היא תשיק את הגרסה השניה של המכשיר.

מחירו של ה-Brow Magic ינוע בין 149 ל-199 דולר.

לפני שאתם מתלהבים, תצטרכו להמתין עוד כשנה עד להשקת מכשיר ה-HAPTA הראשון וקצת פחות מזה להשקתו של ה- Brow Magic. סביר להניח, שיקח עוד יותר זמן עד שניתן יהיה להשיג את המכשירים הנ"ל בישראל...

מה דעתכם?

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails