יום ראשון, 15 בינואר 2023

Bobbi Brown – מוצרים חדשים למראה עור מושלם

עם תחילת 2023 מציגים "בובי בראון" מספר מוצרים חדשים, שיאפשרו ליצור מראה עור מושלם.


לפני כשנה וחצי סיפרתי לכם, שהמייקאפ הפופולרי ביותר של "בובי בראון", Bobbi Brown Intensive Skin Serum Foundation, עובר שידרוג על-מנת לשפר את טיפוח העור והכיסוי שלו ולהעניק מראה עור זוהר יותר. יחד איתו הושק גם Bobbi Brown Intensive Skin Serum Radiance Primer SPF25 - פריימר חדש, מאותה הסדרה. שני המוצרים היו אמורים להיות זמינים כבר בספטמבר 2021, אבל כנראה שבגלל מגיפת הקורונה ששררה בעולם כולו, השקת שני המוצרים הללו נדחתה או הוגבלה לצד המזרחי של כדור הארץ. כעת, החל מינואר 2023, שני המוצרים הללו זמינים גם באירופה ובקרוב ניתן יהיה להשיגם בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.



מוצר חדש נוסף שמתווסף לסדרה הינו Bobbi Brown Intensive Serum Radiance Mist. מדובר בתרסיס לחותי (מיסט) קליל, מבוסס סרום, שמיועד לקבע ולרענן את האיפור ולהגביר את רמות הזוהר של העור.




הפורמולה הדו-פאזית של המוצר מכילה רכיבים כמו חומצה היאלורונית וויטמין E ללחות, הזנה והגנה, ותמציות פיטריית קורדיספס וגליצרין להמרצה ורענון של העור. התרסיס מקבע את האיפור עד למשך 24 שעות, תוך שהוא יוצר גימור חלק, לחותי וזוהר.



כמו המייקאפ סרום והפריימר סרום מאותה הסדרה, גם המיסט מגיע בבקבוק שחור שקפקף (תכולה: 50 מ"ל).

המוצר הבא הינו Bobbi Brown Luxe Radiance Loose Powder – פודרה בתפזורת, בעל מרקם עדין מאד כמו אבקת שלג, הנמסה לתוך העור בתחושה רכה וקרמית ומותירה את העור אחיד וחלק. למרות הקלילות של הפודרה היא מצליחה להסתיר פגמים בעור, כמו כהויות, נקבוביות וקמטוטים עדינים וכמובן מעניקה לעור גימור שקפקף למשך 24 שעות.



בשימוש מעל המייקאפ-סרום היא מעניקה לו קיבוע ועמידות ארוכה יותר, תוך שהיא מאזנת את הברק השומני (עודפי חלב) של העור למראה מאט, מבלי לפגום בגימור הזוהר של המייקאפ-סרום.

הפודרה עושה שימוש ב"קומפלקס משולש" ייחודי, המורכב משלושה סוגים של אבקת מיקה עדינה: מבריק, מאט וחומצת אמינו. הפורמולה מכילה גם חומצה היאלורונית ותמציות פטריית קורדיספס וג'ינסינג – מרכיבים המצויים במייקאפ-סרום ובפריימר-סרום שלעיל.

הפודרה זמינה ב-3 גוונים שונים והיא מגיעה באריזה הכוללת מראה וספוגית.



כאמור, המייקאפ, הפריימר והמיסט זמינים החל מהחודש (ינואר 2023) בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם. הפודרה אמורה להצטרף אליהם במהלך מרץ 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails