יום שלישי, 17 בינואר 2023

אמה צ'מברליין היא שגרירת היופי החדשה של לנקום

"לנקום" מינתה את אייקון האופנה, יוצרת התוכן והיזמית האמריקאית אמה צ'מברליין (Emma Chamberlain) לשגרירת היופי הבינלאומית של המותג. צ'ימברליין בת ה-21 תפיץ את ערכי המותג של יופי חיובי ועוצמתי ותככב בסדרת אינטרנט ממותגת.


צ'מברליין הפכה לסנסציה עולמית, כשביססה את עצמה כאייקון אופנה פופולרי ויוצרת תוכן. זמן קצר לאחר שהשיקה את ערוץ היוטיוב שלה בגיל 16, כוכבה נסק במדיה החברתית בקצב מהיר מאד. מאז, אמה זכתה בקטגוריית פודקאסט הפופ של ה- People's Choice וגם בהכרה על-ידי מגזין ה- Forbes, ונכנסה לרשימת ה"30 מתחת לגיל 30 במדיה החברתית" בשנת 2021. מקומה של צ'מברליין בתעשיה הועלה עוד יותר באמצעות הקשרים שלה עם "ווג", כולל ניצול עמדת מארחת השטיח האדום ב- Met Gala ומיקומה בשורות הראשונות בשבועות האופנה.

"תמיד היה לי מושג משלי לגבי יופי ולא הקרנתי את עצמי בתעשיית היופי בגלל הדואליות שאני מראה, מערבבת נוחות בשילוב עם הופעה מוקפדת. לפיכך, כשלנקום פנו אלי, הרגשתי כל-כך מכובדת ונרגשת שהמותג הבין והעריך את מי שאני," אומרת אמה.



פרנסואה להמן (Françoise Lehmann), נשיאת לנקום הבינלאומית, מוסיפה: "אני גאה לקבל את פני אמה למשפחת לנקום. מלבד השגת כל כך הרבה בגיל כה מוקדם, אמה נערצת על-ידי דור שלם בזכות נקודות המבט שהיא חולקת. אנחנו יכולים רק להעריך את ההומור שלה והטון האותנטי המשמש לדיון בנושאים משמעותיים."

עם הצטרפותה לקבוצת השגרירות של לנקום, תוסיף אמה משנינותה והייחודיות שלה, שאין לעמוד בפניה. יחד עם לנקום, היא תפיץ עוד יותר את ערכי המותג של יופי חיובי ועוצמתי. אגב, זה המקום לציין, כי צ'מברליין הינה השגרירה הצעירה ביותר בתולדות המותג.



בסדרת האינטרנט "איך אומרים יופי בצרפתית", שהושקה ב-12 בינואר 2023 בערוץ היוטיוב של לנקום, ניתן לראות את נקודת המבט הרעננה וההומור המודרני של אמה. בסדרה בת ה-4 פרקים מבטאת אמה את נקודת המבט שלה על הדימוי העצמי ומשתפת את חזון היופי שלה, תוך כדי שהיא חושפת את עולם הטיפוח והאיפור.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails