יום חמישי, 11 בפברואר 2010

MAC - קולקציית From Our Lips (סדרת ויוה גלאם)

אתמול (10/02) עלו על המדפים בעולם שני השפתונים החדשים של MAC בסדרת ויוה גלאם – ויוה גלאם (ליידי) גאגא וויוה גלאם סינדי (לאופר).

זה מה שיש ל-MAC להגיד בנושא:
"בינינו הבנות... אתן יודעות שיש לכן קול סקסי... אז תשתמשו בו! בואו נדבר על סוג היחסים שאנחנו רוצות וכיצד לשמור שיהיו בטוחים ומוגנים, מפתים ומספקים. ואל תשכחו, כל ההכנסות ממכירות השפתונים והגלוסים בסדרת ויוה גלאם מוקדשות לסיוע לנשים, לגברים ולילדים בכל העולם, הנגועים בנגיף ה-HIV ואיידס. סדרת ויוה גלאם הינה המקור העיקרי לקרן האיידס של MAC. הדוברות שלנו, אמני האיפור וכל משפחת MAC מסורים מאוד למען מטרה זו".

זה מה שיש לסינדי לאופר להגיד:
"אני חושבת שזה פשוט מטורף שיש לאנשים פחות זכויות מלאחרים ואני אסירת תודה על כך ש-MAC החליטה להתמקד בנשים, בעת שאני משמשת כשגרירת ויוה גלאם. יש לי כל כך הרבה לומר וכל כך הרבה לשתף ואני מתכוונת לתת לשפתיי ולשפתון שלי לדבר!"

וזה מה שיש לליידי גאגא להוסיף:
"את קמפיין ויוה גלאם אני מכירה מאז שהייתי בת 10, כשהתחלתי להתאפר במוצרי MAC. ההצטרפות לנבחרת השגרירות של ויוה גלאם מהווה עבורי כבוד גדול. צבע שפתון הויוה גלאם החדש שלי פשוט מהמם. הוא מאוד אני – ורוד כחלחל, מושלם לכל יום, קצת בסגנון שנות ה-80. אני מקווה שנשים ירכשו את השפתון הזה, יכבדו את עצמן ואת המטרה הנעלה."

אגב, ב-25 בפברואר ישווקו בסניפי מאק בצפון ארה"ב, באופן בלעדי, תיקי איפור בסדרה זו.

2 תגובות:

  1. יש אותו גם בארץ ?:O

    השבמחק
  2. טרם! לדעתי, הוא אמור להגיע ארצה במהלך חודש מרץ 2010.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails