יום רביעי, 10 בפברואר 2010

מלך האריות על-פי רוני פרנקל ל"שוורצקופף"

כולנו כבר יודעים שחג הפורים, הוא חג לילדים... אבל לא רק. לחג העליז הזה, מצטרפים בשמחה וצהלה גם המבוגרים, שמחכים לרגע בו יוכלו להביע את עצמם, הרגע בו הם יוכלו להגשים את חלומם ולהיות כל מה שירצו ולו רק ליום אחד...

לרגל חג הפורים הממשמש ובא, מעצב השיער רוני פרנקל ל"שוורצקופף" מציג את מראה מלך האריות! מראה שיער מלכותי ומהודר, שופע דומיננטיות, שלא ניתן להתעלם ממנו - כיאה למלך!

"למראה מלך האריות", מסביר פרנקל, "יש לעשות שביל בשיער, אך הפעם לא שביל ישר, אלא דווקא שביל מתפתל ופרוע מתאים יותר. לאחר מכן, יש ליצור שתי קוקיות גבוהות מכל צד של הראש ולהעניק להן נפח ונוכחות. לצורך העניין ניתן להשתמש באבקת הפלא Dust it היוצרת נפח רב בשיער, שנשמר לאורך זמן. כמו כן, בכדי להעניק מראה מודגש לשיער, ניתן לצבוע אותו בגוונים שונים של אדום- אש ובלונד. משחק של צבעים בשיער, נותן דימוי של מראה פרוע ולא מרוסן".


צילום: "מבעד לעדשה", איפור: קרן פרנקל

להשלמת המראה, ממליץ פרנקל, יש לאפר את העיניים ולתחם אותן בעיפרון שחור ולעשן את העפעף העליון. ניתן להוסיף גם ריסים מלאכותיים להענקת מראה דרמטי ונוקב. את הלחיים יש להדגיש בסומק בגוון אדמה ולמשוח את השפתיים בשפתון בגוון חום.

במראה מלך האריות, עשה פרנקל שימוש יצירתי בצבעי IGORA ROYAL החדשים מבית שוורצקופף, המכילים נוסחה חדשנית של גבישי צבע קריסטלים החודרים לעומק סיב השערה (קורטקס) ומביאים לכיסוי טבעי ואופטימאלי של השיער בצבע נהדר, בעוצמה של עד פי 6 מהממוצע בצבעי השיער. סדרת צבעי השיער מתהדרת בשלושה סוגי פרוטונים החודרים לליבת השערה, משפרים את מצבה ומגנים עליה מקרינת השמש וזיהום האוויר. כמו כן, הם מכילים את צמח המורינגה אוליפרה (העשיר בחלבונים, סידן, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו), מופחתי אמוניאק ומכילים מרכיבים מזינים ומטפחים שונים יחד עם רכיבים נוספים הפעילים למניעת דהיית הצבע וקבלת צבע טבעי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails