יום שלישי, 2 בפברואר 2010

Laline - מעכשיו גם הלבשת פנאי ואביזרים

רשת "ללין", המתמחה במוצרי טיפוח הגוף והנפש, הודיעה היום כי היא נכנסת לראשונה לקטגוריה חדשה בתחום הלבשת הפנאי ותשיק סדרת מוצרים בהשקעה של 500,000 ₪.

צביקה שווימר, מנכ"ל הרשת, הודיע כי הרשת תקים בקרוב כ-30 מתחמי מכירה ייחודיים בנוסף לחנויותיה, תחת השם "Laline TO GO", אשר יוקמו במקומות אסטרטגים ומרכזיים בקניונים המובילים בארץ, ביניהם: קניוני עזריאלי, קניוני ישראל ועוד, וישתרעו על שטח כולל של 300 מ"ר בנוסף לחנויות הרשת. הרשת צופה במהלך זה לגידול של כ-30% במכירות, לעומת פסח דאשתקד, המהווה כ- 50% גידול מתקופה לפני חגים.

שרית אברבוך אליה, סמנכ"ל שיווק של "ללין", בישרה כי בנוסף תצא הרשת במבצע ייחודי לקראת החג, במסגרתו יוצעו מגוון רחב של מארזי חג מעוצבים במחירים אטרקטיביים, החל מ- 50 ₪, המגלמים עד 20% הנחה. המבצע יגובה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, הכולל סרטון טלוויזיה ומודעות בעיתונות.


מארזים לחג - 160 ש"ח

את קמפיין הפרסום תוביל הפרזנטורית של "ללין", השחקנית והדוגמנית יעל בר זוהר. הקמפיין נגזר מתוך סיפורה של עליסה בארץ הפלאות - נושא לוהט בימים אלו, במיוחד לאור עלייתו של הסרט החדש מבית היוצר של הבמאי המוכשר טים ברטון. בקמפיין יוצג מסע מופלא אותו עוברת עליסה בעולם קסום ומהפנט. הסרט מתחיל כשיעל נמצאת בתוך אריזת מתנה של ללין, כשהיא מוקפת בתחושות, חוויות והפינוק של ללין. העולם הוא עולם "לליני", עולם לבן וקסום והרגע הוא רגע פרטי ששייך רק לה או לך. יעל יוצאת מהמתנה וחוזרת למציאות ולגודל הטבעי, הפנטזיה כביכול נגמרת, אבל אז אנו מגלים שהפנטזיה גדולה הרבה יותר כשיעל יוצאת אל תוך עולם של מתנות - עולם בתוך עולם. בתוך העולם הגדול יש עולמות קטנים וקסומים שהם החנויות של ללין...


מירב כהן, מייסדת ומנהלת המותג "ללין", הוסיפה כי ההשראה לקולקציית הפסח הגיעה ממחוזות החופש, החיים הטובים, הים והשמש תחת הסלוגן: LA DOLCE VITA ("לה דולצ'ה ויטה"). כחלק מההשראה, נבחר הצבע הוורוד (זוהר) עם נגיעות זהב - צבע המשרה חמימות, יצירתיות ואינטואיציה נשית, לצד הזהב המשדר יוקרה. לקראת הפסח יושקו כ- 40 מוצרים חדשים הכוללים בין היתר אביזרים לקיץ כמו נעלי ג'לי, כפכפי אצבע, תיקי ים, כובעים ועוד.

במסגרת הכניסה לקטגוריית הלבשת הפנאי, תשיק הרשת מגוון פריטים כמענה רחב ומקיף לשעות הפנאי והפינוק בבית, לקהל לקוחות הרשת. המוצרים בקטגוריה זו מגיעים בצבעוניות רכה ופסטלית של לבן, ורוד בייבי, אפור בהיר. הקולקציה עשויה מבדים מלטפים 100% כותנה, בדים אווריריים ומעט שקופים. בין הפריטים: אוברול תחרה, מכנסונים מתחרה, טוניקות, חלוקים, גופיות, מכנסי בית והלבשה תחתונה, כאשר טווח המחירים נע בין 80 ₪ (למכנסונים) ועד 170 ₪ (לחלוקים וטוניקות).


חלוק רחצה



גופיה ותחתון

בנוסף, תשיק הרשת לקראת חג הפסח קולקציית מוצרים חדשים בסדרת Laline Ambiance – סדרה המיועדת ליצירת אווירה מושלמת בבית, עם ניחוחות ההופכים את הבית לגן עדן פסטורלי של שלווה ורוגע. הסדרה מאופיינת ב- 2 ניחוחות: וניל פצ'ולי - בעיצוב זהב, ופומלו - בעיצוב ירוק. בין המוצרים בסדרה: סט אבני קרמיקה ריחניות המונחות בכלי זכוכית מעוצב (70 ₪); דיפיוזרים בסטים ומארזים שונים (70-200 ₪); מבערים (70-100 ₪); חולצות מיני ריחניות לתלייה בניחוח וניל פצולי לתלייה בארון הבגדים, לשמירה על בגדים רעננים ומדיפים ריח טוב (60 ₪) ובושם לבית בשני ניחוחות וניל-פטצ'ולי / פומלו (40 ₪).


מארז דיפיוזר 120 מ"ל (200 ש"ח)

גם Laline Classic Ambiance - הסדרה האהובה והמוכרת של מפיצי הריח הקלאסיים, הורחבה ועוצבה מחדש. הסדרה עוצבה באריזה יוקרתית והושקו בה ריחות חדשים. כגון פומלו וטאלק. כמו כן, לראשונה, ניתן יהיה להשיג מפיץ ריח בגודל חדש של 500 מ"ל (180 ₪).


קופסאות מתנה בגדלים שונים (20-40 ש"ח)


כאמור, ב"ללין" חושבים כבר גם על הקיץ ולקראת פסח תושק קולקציה חדשה וורודה במיוחד, הכוללת נעלי ג'לי (90 ₪); כפכפי אצבע לנשים ממגבת או קנווס, הניתנים לכביסה (70 ₪); משקפי שמש בעלי עדשות אקריליות איכותיות (100 ₪); תיקי רחצה ב-4 עיצובים שונים ובשני גדלים (30-50 ₪) וכובעי קש מעוצבים (60 ₪).

נראה שכבר האווירה מתחממת והיא, ללא ספק, מריחה נפלא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails