יום ראשון, 7 בפברואר 2010

DOVE מהדקת קשרים עם הלקוחות דרך הפייסבוק

דאב, מותג הטיפוח מבית יוניליוור, חונך את קהילת דאב בפייסבוק, במטרה להעמיק ולחזק את הקשר הבלתי אמצעי שלו עם קהל הצרכניות באופן קבוע ורציף. חברות הקהילה יוכלו ליהנות ממגוון הטבות כדוגמת טיפים בנושאי טיפוח, קופוני הנחה, מבצעים ופעילויות שונות.

כמהלך ראשון עבור חברות הקהילה וכחלק מהתמיכה בסדרת מוצרי השיער דאב Therapy המתמחה בטיפול שיקום ומניעה של שיער פגום, מציע המותג לראשונה התייעצות עם "פסיכולוגיות שיער" עמן יוכלו לבחון את מצב שיערן. את פניהן של הצרכניות מקבלת "הפסיכולוגית של דאב", השואלת את הצרכניות שאלות אודות הרגלי הטיפוח של שערן ובהתאם לתשובותיהן מתאימה להן את תמהיל המוצרים. בנוסף, מוזמנות הגולשות להצטרף לקהילת Dove Therapy בפייסבוק ולהשתתף במשחק, בו יוכלו לזכות בחופשה במנהטן.

סדרת דאב Therapy הינה סדרת מוצרי שיער, המציעה נוסחת סרום מתקדמת בפורמולציה של כלל מוצריה – סרום משקם, סרום מגן וסרום מעניק לחות אשר מספקים מענה מקצועי לצרכי השיער השונים. סדרת המרככים החדשה, כמו גם שאר מוצרי הסדרה, מכילה דור חדש ומתקדם של סרום המעניק טיפול מקצועי לשיער פגום. בנוסף מוצעים שלושה מרככים מובילים – לשיער רגיל, לשיער פגום במיוחד ולשיער יבש ועייף בבקבוקים חסכוניים בנפח 700 מ"ל עם פקק משאבה ייחודי מסוגו בקטגוריה.


דאב Therapy כוללת 6 סדרות לטיפוח השיער עם סרום יעודי לכל סדרה:
שמפו ומרכך לשיער רגיל, שמפו מרכך ומסיכה לשיער פגום, שמפו ומרכך לשיער יבש, שמפו, מרכך ומסיכה לשיער צבוע, שמפו, מרכך ומסיכה לשיער חלש הנוטה להישבר, שמפו ומרכך נגד קשקשים ושמפו ומרכך 2 ב-1.
מוצרי השמפו מוצעים בבקבוקים בנפח 400 מ"ל במחיר של 20-22 ש"ח ו- 750 מ"ל במחיר של 29-33 ₪.
מרככי השיער מוצעים בבקבוקים בנפח 400 מ"ל במחיר של 20-22 ש"ח. עתה מוצעים מרכך לשיער רגיל, מרכך לשיער יבש ומרכך לשיער פגום במיוחד גם בבקבוקים בנפח 700 מ"ל עם פקק משאבה ייחודי, במחיר של 29-33 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails