יום שני, 22 בפברואר 2010

מאדינה מילאנו מציגה: מראה פורים 2010

היא מלכת הדיסקו, יש לה נוכחות נשית, דרמטית וחושנית... Dreams Ecstasy - מראה פורים 2010.

פורים זה הזמן להיות הכי נועזים, הכי מוחצנים, הכי אקסטרווגנטיים, הכי אקסטרים שיש... זה הזמן לוותר על משחקי "הילדה הטובה". מראה האיפור לפורים של "מאדינה מילאנו", מתאפיין באיפור ססגוני ונועז, המעניק זווית פורימית, מגוונת ויצירתית בהשראת תקופת הדיסקו. במראה ישנו שימוש בגוונים כהים ודרמטיים לצד גוונים בהירים ובובתיים, מה שיוצר ניגודיות המצביעה על ערב בילוי במסיבה סוערת, בה את מוצאת את עצמך מנותקת מהכול.

מראה הפנים הוא מאוד פרש בגימור מבריק משולב:
מרחי מייק אפ נוזלי מסוג Light Foundation המתאים לגוון עורך (בצבע טבעי). באזורים שמתחת לעיניים השתמשי בקונסילר בטון אחד יותר בהיר מגוון עורך כדי להאיר את האזורים השקועים. על כריות הלחיים משחי סומק ביוטי בלטו בגוון ורוד (מס' 15). כמו כן, על הלחים משחי נטורל ברונזר מס' 03.

העיניים מאופרות כך שבחלק הפנימי מרוחה צללית Hypno מס' 21 בגוון סגול - הצללית מרוחה על כל גלגל העין ועד עצם הגבה, כולל השקע הפנימי שקרוב לאף. מה שנותן תחושה של הגדלת שטח העין גם לאורכה וגם לרוחבה. משיכת הצללית נעשית באמצעות מברשת A9, מברשת משיער סוס טבעי.

יש למרוח מוצר שומני (וזלין למשל) על גלגל העין, באזור שבו אנו רוצים להניח את הנצנצים, זאת על מנת שהנצנצים יחזיקו מעמד לאורך זמן. לאחר מכן, נדביק מעליו בקו אנכי נצנצים צבעוניים.

השפתיים צבועות בשפתון קלאסיק קרם בגוון ורוד פוקסיה, מס' 336. את אותם הנצנצים שהדבקנו על גלגל העין נשים גם על השפתיים. השפתון הוא מוצר שומני אך אם רוצים ניתן גם למרוח גלוס על השפתיים עוד לפני הדבקת הנצנצים, כך שיחזיקו לאורך זמן. כעת השפתיים מתמזגות באופן מושלם עם הצבעוניות של הפנים.

לחיזוק מראה האיפור ניתן להשתמש בפאה בצבע סגול מטאלי ובלק Sexy Divide של Essie.

את כל המוצרים ניתן להשיג, בחנויות "מאדינה מילאנו" ברחבי הארץ.
לאתר האינטרנט: http://www.madina.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails