יום רביעי, 10 בפברואר 2010

לוריאל פריס - מייקאפ טרו מאץ' רול און

המייק-אפ הוא חברה הטוב של אישה, ולא סתם - הפנים הם כרטיס הביקור שלנו, והדבר הראשון שמייצג אותנו מול העולם. במהלך השנים המייק-אפ עובר אבולוציה ממברשת או סטיק לנוזל או למוס, בצנצנת או שפופרת...ראינו כבר הכל!

לוריאל פריז, חלוצה ומובילה בתחום המייק-אפ, משיקה את טרו מאץ רול-און - מייק-אפ קומפקט חדשני עם גלגלת (רולר) למריחה קלה, נוחה ומהירה, המעניקה שליטה על כמות החומר, מתאימה לקימורי הפנים ולא מלכלכת את הידיים והאצבעות תוך כדי השימוש. המרקם הקרמי, נעים וקליל, נצמד לעור הפנים ויוצר שכבת מייק-אפ דקה ואחידה לכיסוי טבעי ומושלם.

פורמולה ייחודית שפותחה במעבדות לוריאל, מכילה הרכב פיגמנטים אידיאלי ומאוזן היוצר כיסוי אחיד של המייק-אפ על עור הפנים. בנוסף, האלסטומרים שבנוסחה מסייעים בהחלקה של העור ומעניקים תחושת גמישות לחוויות מריחה מושלמת של המייק-אפ.
התוצאה- שכבת כיסוי דקה ככל האפשר, טשטוש טבעי של הפגמים, תחושה קטיפתית ומראה מאט. זאת הודות לשילוב של שמנים נדיפים מרככים ושעווה היוצרים מרקם קרמי, רך ונוח לשימוש.

המייק-אפ מתאים לבעלות עור רגיל עד שמן ומומלץ לשימוש על פנים נקיות. לקבלת מראה טבעי, יש "לאסוף" בעזרת הגלגלת (רולר) את המייק-אפ, להניח על המצח ולגלגל לצדדים באופן אחיד. לעבור לאזור הלחיים והלחי באלכסונים, פס על האף, לגלגל לכיוון הסנטר והלסתות (במידת הצורך ניתן להוסיף חומר).

השחקניות ודוברות המותג אווה לונגוריה ("עקרות בית נואשות") ואוונג'לין לילי ("אבודים") נבחרו להוביל את הקמפיין למייק-אפ טרו מאץ רול-און בעולם ובישראל:



מייק-אפ טרו-מאץ' רול-און מגיע ב-6 גוונים שונים.
שימו לב, במהלך פברואר 2010 יימכר מייק-אפ טרו מאץ רול-און ב- 75 ₪ במקום 140 ₪!


אגב, לוריאל פריז, יוצאת במבצע גירוד, במסגרתו כל לקוחה שתרכוש 2 מוצרי איפור/שיער/טיפוח תקבל כרטיס גירוד אשר יזכה אותה במתנה מפנקת!
בין המתנות שיוענקו: שמפו אלביב, מרכך אלביב, לק, עיפרון עיניים, מסקרה, תכשיר לניקוי עור הפנים, 10 ₪ הנחה בקניית מוצר שיער, 20 ₪ הנחה לקניית מוצר איפור או טיפוח. כל המתנות הם של לוריאל פריז!
המבצע בתוקף: החל מה- 15 בפברואר ועד ה-28 בפברואר 2010 ברשתות סופר-פארם בלבד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails