חברת AHAVA מעבדות ים המלח עולה בקמפיין מועדוני כושר לסדרת תחליבי הרחצה Mineral Botanic בהשקעה של כ – 100,000 ₪, באמצעות חברת "לעומק התודעה".
הקמפיין יעלה בכ-100 מכוני כושר, סטודיואים לעיצוב, פילאטיס ויוגה בפריסה ארצית (ביניהם "גו אקטיב", "ליידיס פיטנס", "גרייט שייפ"," פיזיקל", "פיור" ועוד), ויציג את סדרת תחליבי הרחצה. במסגרת הקמפיין, יחולקו בנקודות אלה דוגמיות ממבחר מוצרי הסדרה.
לדברי, אוהד ברגר, מנהל התקשורת השיווקית בחברת AHAVA: "הקמפיין הוא חלק ממהלך שאותו מובילה החברה, המבוסס על פניה ממוקדת לקהל הנשי, תוך העצמת חוויית המותג באמצעות טעימה ממוצרי הסדרה".
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה