יום ראשון, 7 בפברואר 2010

Ô My Rose, O-M-G !!!

אין ספק, שלכתיבה על מוצרי יופי ישנם כמה יתרונות – אחד מהם הוא פגישה עם מוצרים חדשים, עוד לפני שהם מושקים לקהל הרחב. פגישה מהסוג הזה ארעה לי היום, כשהוזמנתי על-ידי "לנקום" להכיר מקרוב את המוצרים החדשים, שיצאו במסגרת קולקציית Ô My Rose! לקיץ 2010.

אמנם כבר כתבתי על הקולקציה לפני חודשים מספר ואף הבאתי לכם תמונות "מאחורי הקלעים" של צילומי הלוק ההורס המלווה את הקולקציה, בכיכובה של אלטרה רוסוליני ווידמן, אבל אני חייבת לציין, כי מהרגע הראשון שעיני נחו על הסטנד המרהיב, הבנתי את המשמעות של הביטוי "אהבה ממבט ראשון". הקולקציה פשוט הורסת בלשון המעטה !!!

כאמור, הקולקציה נוצרה על-ידי אהרון דה-מיי, המאפר הראשי והמנהל האמנותי של "לנקום", בהשראת תקופת הפופ-ארט של שנות ה-60 והאייקון של אותה תקופה – השחקנית בריג'יט בארדו. האוסף משלב בתוכו את רוח סאן טרופז, המייצגת את החופש ופריחת הנעורים באביב, והוא מהווה מעין שיר הלל ליופי הצרפתי החושני.

בקולקציה שהוצגה בפני על-ידי איריס אגיב - מנהלת ההדרכה הראשית של "לנקום", ויגאל קטן - המאפר מטעם "לנקום", שולטים הצבעים כחול-ירקרק, חאקי וקורל – ללא ספק, גוונים מושלמים לתקופה החמה של השנה.

שני מוצרים יחודיים מככבים בקולקציה:

הראשון, הינו Baby Kiss הדומה במראהו לצבע פנדה בגוון קורלי, הארוז בקופסא קטנה שחורה עם הטבעה של נשיקת שפתיים צבועות – בדיוק כמו חותמת הסמל האמיתי של הפופ ארט של שנות ה-60. המוצר הינו בעצם סוג של עפרון עבה/שפתון לשפתיים (כבסיס לגלוס או לבדו) ולעצמות הלחיים (להארה). ניתן להרטיבו מעט במים כדי לקבל צבע אינטנסיבי וזוהר יותר. (המחיר: 165 ₪).


ה"בייבי קיס" בשימוש יבש ורטוב על ידו של יגאל

המוצר השני הינו Pop'N'Cheeks – פודרה זוהרת המעניקה מראה קורן לפנים וניתנת גם לשימוש כסומק עדין. הפודרה מגיעה בגווני קורל (בהירים וכהים) וזהב שימרי, בערבוביה של צורות גיאומטריות. ניתן אף לראות עליה גם הטבעה קטנה של הסמל המסחרי של לנקום – הורד. לחוששות מהנצנצים הזהובים, יש לציין, כי הם נעלמים כבר בשימושים הראשונים בפודרה. אגב, ניתן להשתמש בפודרה גם לפיסול קווי המתאר של הפנים, תוך משחק בין הגוונים הבהירים בה (להארה) לאלו הכהים (להצללה). (המחיר: 260 ₪).

עוד בקולקציה:

שתי פלטות יפייפיות לעיניים: Pop n' Petrol (מס' 16 - בגווני ירוק) ו- Pop n' Cooper (מס' 17 – בגווני נחושת). חייבת לציין, שהתחברתי יותר לפלטה הירוקה (שמופיעה בלוק של הקולקציה), אם כי הגוונים בפלטה הקופרית הרבה יותר אינטנסיביים וזוהרים. (המחיר: 268 ₪). אגב, גם המאפר של החברה, יגאל קטן, בחר להשתמש בפלטה הירוקה כדי לאפר אותי, כפי שניתן לראות בתמונות המצורפות.


מתפנקת לי תחת ידיו של יגאל

כבסיס מושלם לצלליות, השיקה "לנקום" בקולקציה זו 3 עפרונות עיניים עבים (ע"ע שיידסטיקים) ב-3 גוונים: ירוק אקווה, חום זהוב ונחושת (חום-אדמדם). העפרונות בעלי מרקם זוהר ומבריק והם ניתנים לטשטוש למי שמבקשת לעצמה מראה מעושן מהיר.


דוגמאות ("סווטשים") של עפרונות הגלוס

הכל כבר נאמר על המסקרה החדשה והאלוהית של "לנקום" – ה-"היפנוז דרמה", שמקנה לריסים מראה שלא מן העולם הזה, גם לאלו שלא בורכו במניפה מהודרת (כמוני למשל). בקולקציה הנוכחית ניתן למצוא מהדורה מוגבלת של המסקרה בגוון מ-ה-מ-ם (!!!) ויחודי של ירוק אקווה (המחיר: 173 ₪). תוסיפו לזה את האייליינר בקרם בגוון תואם (130 ₪) ותקבלו מיסגור מושלם לעין.


בגזרת השפתיים תוכלו למצוא 4 גוונים חדשים בסדרת החובה – Color Fever Gloss: קורל (מס' 361), ורוד (מס' 362), חום-זהוב (מס' 022) וכתום (מס' 120), שלטעמי הוא המיוחד ביותר מכל הרביעיה. (מחיר: 135 ₪).
גם לשפתוני ה- Laque Fever עם הברק גלוסי יש נציגות בקולקציה, בדמות שני גוונים חדשים: חום-אדמדם (מס' 216) וקורל הורס (מס' 112). (המחיר: 188 ₪).

מומלץ לבדוק גם את:
ה"פלאש ריטוש" – מעין קונסילר בטוש (ע"ע טוש אקלה), המגיע בגוון מיוחד של פנינה מבריקה (מס' 04) (מחיר: 220 ₪); פלטות הקונסילרים: בגוון בהיר (מס' 02) ובינוני (מס' 03) – בכל פלטה שני גוונים הניתנים לערבוב ביניהם כדי להגיע לגוון המתאים (מחיר: 240 ₪); וכמובן – הלקים בגוון בז' זהוב (מס' 003) וירוק אקווה (מס' 014).

הקולקציה תעלה על המדפים במהלך השבוע הבא. המלצה שלי – אל תפספסו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails