יום שישי, 26 בפברואר 2010

שיסיידו - אביב/קיץ 2010

חברת "שיסיידו" העולמית, הידועה כמכתיבת קוד אופנת האיפור, משיקה בימים אלה את מגמות האיפור לאביב-קיץ 2010. הפילוסופיה המובילה את חברת "שיסיידו" היא חשיבותה של יצירת השראה מתמדת, להט ותשוקה לאיפור.

הבשורה החדשה של אמן האיפור דיק פייג', לתחילתו של עשור חדש, מתאפיינת ביצירת קולקציית איפור חדשה המתהדרת בשם היוקרתי "ניו יורק קולקשן". קולקציה נוצצת זו, מכילה מגוון רב של סגנונות איפור – החל ממראה רך ומתוחכם, דרך מראה נקי, רענן וטבעי וכלה במראה הפאנק והמראה הפסטלי המעושן. כך, כל אחת ואחת מאיתנו, תוכל לבחור לעצמה את סגנון האיפור האישי שלה, בדיוק כמו העיר ניו- יורק - עיר צבעונית ומגוונת, עיר האפשרויות הבלתי מוגבלות....

מה בקולקציה:

Perfect Rouge Glowing Matte – שפתונים חצי שקופים בסיומת מט (4 גוונים):
שפתון חדש במרקם העוטף את השפתיים בגוונים טבעיים, חצי שקופים. השפתון בעל פורמולה המבוססת על אבקה ייחודית המחליקה את מרקם השפתיים, מספקת רכות מעולה ובו בזמן שומרת על בוהק רך. הפורמולה מבוססת על מרכיבים המעניקים לחות מוגברת ועל אבקה כדורית הסופחת שומן ומקנה לשפתיים מראה מט.
מחיר: 235 ₪ ל- 4 גרם.

Perfect Rouge Tender Sheer – שפתונים במרקם קליל, מכילים לחות מוגברת ומתקנים חספוסים וקילופים (4 גוונים):
שפתון חדש במבחר גוונים אווריריים ובמרקם קליל, המעניק לשפתיים מראה רך, יוקרתי ובאיכות גבוהה. השפתון עוטף את השפתיים ושומר על לחות גבוהה במהלך כל היום. תחושת הלחות המרוכזת מוענקת מיד במריחה הראשונה, הודות לפורמולה המועשרת במרכיבים המעניקים לחות מוגברת. כמו כן, השפתון מתקן חספוסים, קילופים ומקנה לשפתיים מראה מלא ועשיר בלחות.
השפתון מכיל פורמולה ייחודית המשלבת פיגמנטים חדשים, כגון: כתום שקוף יחד עם צהוב שקוף, זאת בנוסף לפיגמנט האדום השקוף. לפיגמנטים הללו, יש את היכולת לשקף את קרני האור ובכך להפוך את הצבעים לבוהקים.
מחיר: 235 ₪ ל- 4 גרם.


Luminizing Lip Gloss – גלוסים למראה עסיסי, שופעים בלחות (8 גוונים חדשים):
הגלוס החדש של שיסיידו יוצר מראה מלא, מודגש ומקנה זוהר מעודן. הגלוס בעל פורמולה חדשה של ג'ל נוזלי, השומר על תחושה קלילה ולא דביקה. המרקם היוקרתי של הגלוס יוצר מראה עסיסי, ושופע בלחות הנשארת שעות רבות. כמו כן, למברשת המיוחדת, יש את היכולת המושלמת של מריחה נוחה גם כתוחם וגם למשיחה על השפתיים באופן מלא. בנוסף, הגלוס מכיל חלקיקי פנינה המחליקים את השפתיים, משפרי לחות ופיגמנטים שקופים, אדומים וזהובים.
מחיר: 195 ₪ ל- 7.5 מ"ל.


Luminizing Satin Face Color – אבקת סומק-דחוס חדשה, הנשארת יציבה על העור ומעניקה תחושה רכה ומעודנת (6 גוונים):
אבקת סומק-דחוס במרקם ייחודי, ב- 6 גוונים חדשים ומחמיאים הנשארים יציבים על העור ואינם דוהים, במהלך כל היום. אבקת הסומק מעניקה תחושה רכה, מעודנת ורעננה. לאריזה מצורפת מברשת מעוגלת המשפרת את המריחה על העור ומקנה מראה אלגנטי וטבעי.
מחיר: 320 ₪ ל- 6.5 גרם.


Luminizing Satin Eye – צללית בודדת (5 גוונים):
צללית במרקם קטיפתי, עשירה בלחות, נמרחת בקלות וברכות. הצלליות החדשות בעלות טקסטורה, משית ופורמולה עמידה לשעות רבות עם צבע מודגש ואמיתי. הצללית מעוצבת במארז שחור אלגנטי ועליו מוטבע פרח הקמליה - הלוגו של שיסיידו.
מחיר: 320 ₪ ל-2 גרם.


Sheer Matifying Compact – מייקאפ דחוס במרקם אבקתי, מטשטש פגמים (6 גוונים):
מייקאפ דחוס, נטול שומן במרקם אבקתי, מעודן במיוחד. המייקאפ החדש מטשטש פגמים, כגון: נקבוביות פעורות וצלקות אקנה. כמו כן, מאחד גוון ומחליק את מרקם העור, למראה טבעי. מכיל אבקה הסופגת שומן עודף ומונעת מהגוון לדהות. מעניק גימור במראה מט הנשאר למשך 12 שעות. המייקאפ בעל פורמולה המבוססת על טכנולוגיה ייחודית לשיסיידו, המקנה לעור סיומת טבעית, קלה כנוצה. מיועד לעור מעורב עד שמן. המייקאפ מכיל בנוסף חומרים משפרי לחות, חומרים המגנים על העור מחומרים המזיקים למחסום העור הטבעי וחלקיקי אבקה מיוחדים, בעלי כושר ספיגה מושלם.
מחיר- 370 ₪ ל- 9.8 גרם.


להשיג ברשתות סופר- פארם, אפריל, ניו פארם ובפרפומריות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails