יום ראשון, 21 בפברואר 2010

אסי ויינגרטן, המייסדת והבעלים של ESSIE, ברשימת 50 אנשי האופנה המשפיעים ביותר

DAILY NEWS, היומון הנפוץ בניו יורק, בחר לקראת שבוע האופנה המתקיים בעיר את 50 אנשי האופנה המשפיענים והמרתקים ביותר, שגורמים לתעשיית האופנה בעיר לגלגל 10 מיליארד דולר בשנה ולנו, הצרכנים, להראות נפלא. אסי וייגרטן, המייסדת והבעלים של חברת Essie, מותג הלקים המוביל בעולם, היא אחת מאותם 50 נבחרים.

אסי היתה הראשונה להעז ולהבין שלק הוא לא רק צבע, אלא אקססורי/אביזר אופנה לכל דבר, וכך הציעה גוונים מיוחדים של לק, שלא נראו עד אז. מהר מאוד הוכתר הלק של essie כמוצר מנצח. מגוון הצבעים האין סופי, ההדגשים האופנתיים והנוסחה הבלעדית, השומרת על הלק והברק לאורך זמן – כל אלו יצרו סטנדרט חדש בתחום הביוטי. עורכות במגזינים הנחשבים, שחקניות קולנוע, דוגמניות ומפורסמות – כולן הפכו לחלק בלתי נפרד "ממועדון המעריצות" של essie.


אסי וייגרטן - האשה והלקים

מזה כ-30 שנה, רואה עצמה essie – ומתנהגת - יותר כמותג אופנה מאשר חברת קוסמטיקה ומקפידה להיות מעודכנת ועם "אצבע על הדופק". ל-essie יותר מ-250 גווני לק מרהיבים בקולקציה קבועה, המשווקת לאורך כל השנה, וכן שש קולקציות חדשות מדי שנה, המתכתבות עם הטרנדים האופנתיים החדשניים ביותר. קולקציות אלו משווקות במהדורה מוגבלת (Limited Edition) וזוכות להצלחה חסרת תקדים.


אסי ויגרטן ודוגמנית העל היידי קלום בשבוע האופנה בניו-יורק

אגב, לצד אסי, מככבים בכתבה כמה מהשמות/האושיות המובילים בעולם בתחום האופנה דוגמת אנה ווינטור, העורכת האלמותית של Vogue; מעצבי האופנה מרק ג'ייקובס, דונה קארן, ראלף לורן, אוסקר דה לה רנטה וקרולינה הררה; דוגמניות הצמרת טיירה בנקס וג'יזל, ועוד רבים וטובים.

לבלוג האישי של אסי וייגרטן: http://www.essie.com/essieblog/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails